• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
banner_grepolis_hercules_851x315_nl.jpg

De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

Beste spelers,

De oorlog is op een steenworp afstand. Het eerlijke volk van Thracië heeft jouw leiderschap en mogelijkheid om een leger te bouwen hard nodig om tegen de opkomende krachten te strijden!

Op donderdag 31 juli rond 10:00 uur zullen we 1 van onze grootste evenementen ooit lanceren. De Thracische verovering!

Gedurende 4 weken kun je door je dagelijkse inspanningen in het bouwen en onderzoeken huurmoordenaars rekruteren, met 5 speciale eenheden zoals de machtige olifantrijder en de stamkrijgers, welke je in deze oorlog zullen helpen. Leid hen in de strijd door de juiste strategieën te gebruiken en de vijand uit Thracië te verdrijven. Je kunt zelfs de hulp van de machtige Herakles inschakelen om zo je huurlingen nog krachtiger te maken!

Met elk gewonnen gevecht zal de buit welke achter blijft voor jou zijn, van grondstoffen tot troepen en versterkingen. Je kunt zelfs zoveel geluk hebben dat je vuurschepen, biremen of andere unieke beloningen kunt verkrijgen!

Voor Zeus, Hera en alle andere goden! Pak je wapen, maak je troepen gereed en duik in de Thracische verovering!

Neem deel aan ons discussietopic aangaande de Tracische verovering om niets te missen. Laat ons weten wat je leuk en niet leuk vindt aan het nieuwste evenement.

Heb je meer informatie nodig over de Thracische verovering? Bekijk dan ook onze wikipagina.

Heel veel succes en plezier toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Wat vind jij van dit nieuwe event?
 

DeletedUser

Gast
We zullen zien

Extra eenheden .. AANVAL hoop ik tegen die domme zwaardjes.. :D
 
op welke wereld vind dit plaats? met 5 speciale eenheden zoals de machtige olifantrijder ik heb dit ooit voorgesteld en toen werd er smakelijk om gelachen, niet om te zeggen ik had gelijk maar had toch gelijk......(lmao)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
op welke wereld vind dit plaats? met 5 speciale eenheden zoals de machtige olifantrijder ik heb dit ooit voorgesteld en toen werd er smakelijk om gelachen, niet om te zeggen ik had gelijk maar had toch gelijk......(lmao)
Dit event zal op alle werelden gelden. :)
 

DeletedUser22575

Gast
Kroenuh? Is dit het zelfde event als bij de Russische server?
 

DeletedUser9408

Gast
Leuk event. Wel jammer dat die in de vakantie valt wanneer veel spelers er niet zijn. Zelf ben ik er ook niet gedurende het hele event :(
 

DeletedUser23350

Gast
OMG

Menen jullie dat?!!!!
Vuurschepen nu ook al????
wat zullen de goud mensen een voorsprong krijgen op juktas :(
 
OMG

Menen jullie dat?!!!!
Vuurschepen nu ook al????
wat zullen de goud mensen een voorsprong krijgen op juktas :(

Goudgebruikers op iedere wereld halen hier voordeel mee, van mij mogen ze.
Tot nu geen steden verloren omdat iemand het voordeel had, misschien eens zorgen dat je het spel speelt.
 

DeletedUser23350

Gast
Goudgebruikers op iedere wereld halen hier voordeel mee, van mij mogen ze.
Tot nu geen steden verloren omdat iemand het voordeel had, misschien eens zorgen dat je het spel speelt.
Het gaat me erom dat grepolis steeds verder gaat met de beloningen...
Ben ook nog nooit een stad verloren van een goudspeler...
 

DeletedUser23350

Gast
@kroenuh,
er staat een fout in de wiki
Stamkrijgens geven 50% extra schade tegen peltasten. Als er 50 vijandige peltasten op het slagveld zijn en je hebt 70 stamkrijgers in je bezig,
dit moet bezit zijn vermoed ik
 

DeletedUser23053

Gast
Het gaat me erom dat grepolis steeds verder gaat met de beloningen...
Ben ook nog nooit een stad verloren van een goudspeler...

Ik heb dit op de BETA server al gespeeld :p
Goudspelers hebben nou niet bepaald een héél groot voordeel, omdat het vrij duur is ;)

Start dit in de nacht van 30 op 31 of de nacht van 31 op 1?
 
Bovenaan