• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

DeletedUser

Gast
even vraag voor een speler op Gith...
iemand die ook problemen heeft dat de huurlingen beloningen niet word toegekend ...ook al doe je van alles om ze te krijgen?

Euh, nee! Krijg 's morgens bij mijn eerste rondje binnen 5 minuten het maximum voor die dag!
Beetje jammer wel overigens, want vervolgens loop je ze kapot en kun je weer 7 uur wachten... :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Ik haat het om te klagen over goud gebruik, doe zelf ook weleens zo nu en dan wat goud delven maar voor de extreme goudgebruikers is de premium voordeel bij dit event wel erg OPed. Als je je 'mannen' voor 50 goud weer terug kan krijgen kan je met ongeveer 500 goud toch wel een volle land off stad in een dagje bouwen. En zeker in het begin van een wereld kan dit de balans weghalen tussen goud/niet goud.
 

DeletedUser

Gast
Goedenavond.

Ik speel op Delphi. Heb nu 4 x de beloning 5uur 40 zwaardvechters per uur erbij, maar tot op heden nog geen zwaardvechters erbij gekregen. Weet iemand of hier een fout of bug in zit of iemand met hetzelfde probleem.

Gr, Jan
 

DeletedUser23053

Gast
Goedenavond.

Ik speel op Delphi. Heb nu 4 x de beloning 5uur 40 zwaardvechters per uur erbij, maar tot op heden nog geen zwaardvechters erbij gekregen. Weet iemand of hier een fout of bug in zit of iemand met hetzelfde probleem.

Gr, Jan

Heb je genoeg inwoners?
 

DeletedUser

Gast
ik heb even na gekeken. heb geen inwoners meer in die steden,maar dan klopt de stelling niet.....Beloning = je stad krijgt gedurende 5 uur 40 Zwaardvechters per uur
 

DeletedUser19428

Gast
ik heb even na gekeken. heb geen inwoners meer in die steden,maar dan klopt de stelling niet.....Beloning = je stad krijgt gedurende 5 uur 40 Zwaardvechters per uur

Je kan nooit in de min komen met vrije inwoners, de spreuk zal wel doorgaan en je krijgt niets ervoor terug. (behalve bij de beginners opdrachten daar is een negatief inwoner aantal wel mogelijk)
Dus conclusie zet de spreuk in op op stad waar je voldoende vrije inwoners hebt.
 

DeletedUser23528

Gast
Dat klopt niet, ik kom vaak genoeg in de - inwoners met eiland opdrachten en tharische verovering..
 

DeletedUser6742

Gast
Alleen met gewone opdrachten van de tutorial krijg je de troepen altijd, in de andere gevallen krijg je ze tot je inwoners op zijn.
4 awards is trouwens wel veel voor één event.
En hebben meer mensen die Hercules reclame in de linker bovenhoek van het venster wat verschijnt als je meer eenheden krijgt? (zie screenshot: http://gyazo.com/477132236c8ec86cdaca5f1beadfa343)
 

DeletedUser6742

Gast
5pl6kn.png
 

Lemmod

Hopliet
Leuk event maar ik zat even rond te kijken bij de diverse beloningen bij de diverse slagvelden en ik heb toch een vraagje: mijn pakhuizen zijn maximaal 25500 maar als ik naar de beloning kijk voor bijvoorbeeld slagveld 32 dan kom ik iets opvallends tegen, ik krijg daar een beloning van 34500 steen

1toldf.png


Hoe kan ik dat in mijn pakhuis kwijt? Of ben ik dan gewoon 9000 aan steen kwijt?

Indien we het juiste WW afkrijgen dan kan er 1500 meer in het pakhuis maar dan is de beloning nog steeds groter als de pakhuisgrootte.


Dezelfde vraag aan support gesteld (met de uitbreiding of het effect over meerdere steden te spreiden is) en die gaven het volgende antwoord:
Beste Lemmod,

Er staat inderdaad dat je 34500 grondstoffen zal krijgen, maar in de werkelijkheid zal je krijgen hoeveel je pakhuis dan aankan. Helaas raak je de grondstoffen die dan niet in je pakhuis pakken kwijt. Je kan het effect namelijk niet verspreiden over meerdere steden.

Met vriendelijke groet,

Beloningen groter als je pakhuis ben je dus gewoon kwijt :(
 

DeletedUser20232

Gast
Eigenlijk wel wat teleurgesteld in dit event... Idk, had op een of andere manier meer verwacht van InnoGames, het motiveert me echt niet om dat venstertje open te klikken en wat troepjes aan te klikken. Die beloningen zijn ook altijd hetzelfde.
Iemand die nog deze mening deelt?
 

DeletedUser23350

Gast
ik vindt de beloning van sneller bouwen super!
is de enigste die ik bijna gebruik...
 

DeletedUser23528

Gast
Nee, niet echt, ik vind het wel de moeite waard als ik eerlijk ben, sommige beloningen zijn minder als de andere, maar bijvoorbeeld die beloningen van munten des oorlog etc vind ik wel de moeite waard, je hoeft er ook geen gs in te pompen enzo, het zijn eigenlijk allemaal gratis beloningen en je hoeft er eerlijk gezegd niet zo veel voor te doen. Maarja het is mijn mening ;)
 

DeletedUser19428

Gast
het spel is opzich wel leuk bedacht alleen de weerstand is soms wel erg groot vooral voor de spelers die zonder goud spelen, ik denk dat die het laatste venster niet eens halen.

Voor de rest mis ik als beloning voor het afleggen van het gehele traject een held die je zal worden toegekend bij het behalen van de eindstreep (het liefste `1 die het bouwen van je schepen versneld, deze held mis ik in grepo)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ga ook niet laatste venster halen denk ik, misschien ook omdat ik pas 3 dagen geleden ben gestart :D
Ben nu bij slagveld 12
 

DeletedUser

Gast
Alle levels halen zonder goud is prima te doen. Ik ben inmiddels bij level 43, en heb 1 keer (puur uit nieuwsgierigheid) m'n troepen met goud genezen. En dat terwijl het event nog niet halverwege is. Gemiddeld 3 levels per dag is redelijk haalbaar imo.
 

DeletedUser20232

Gast
het spel is opzich wel leuk bedacht alleen de weerstand is soms wel erg groot vooral voor de spelers die zonder goud spelen, ik denk dat die het laatste venster niet eens halen.

Voor de rest mis ik als beloning voor het afleggen van het gehele traject een held die je zal worden toegekend bij het behalen van de eindstreep
Ja het is goed bedacht, maar het motiveert me niet echt, een held als beloning mis ik hier ook of voor de niet-helden werelden een serieuzere beloning ...
 
Bovenaan