• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

DeletedUser

Gast
Als ik het goed begrijp, krijg je dus geen extra beloning als je alle slagvelden hebt afgelegd?

zo niet, dan beperk ik me tot de scherpzinnigheid,harpijen,biremen en vuurschepen beloningen.
 

DeletedUser19428

Gast
Als ik het goed begrijp, krijg je dus geen extra beloning als je alle slagvelden hebt afgelegd?

zo niet, dan beperk ik me tot de scherpzinnigheid,harpijen,biremen en vuurschepen beloningen.

Nee je krijgt geen extra beloning (ja een award dat je in 4 rijken vrede hebt gesticht)
Eerlijk gezegd zou ik kiezen voor landuitbreiding die blijven zolang je speelt en de steden in bezit hebt. De rest is na een paar uur weg.
 

DeletedUser

Gast
iemand enig idee hoelang je de beloningen kan laten staan bij de slagvelden om te gebruiken?,(scheelt weer ruimte in je inventaris) zijn die ook weg over 8 dagen en 15 uur?
 

Gollum Returns

Manticore
iemand enig idee hoelang je de beloningen kan laten staan bij de slagvelden om te gebruiken?,(scheelt weer ruimte in je inventaris) zijn die ook weg over 8 dagen en 15 uur?

Geen idee, zou wel fijn zijn als ze nog wat langer blijven staan, maar ik gok dat er geen afkoelperiode is. (of was dat met de grepolympia wel?)
 

DeletedUser19428

Gast
iemand enig idee hoelang je de beloningen kan laten staan bij de slagvelden om te gebruiken?,(scheelt weer ruimte in je inventaris) zijn die ook weg over 8 dagen en 15 uur?

De beloningen zijn weg zodra het spel is afgelopen, dus maak tijdig je inventaris leeg om ze op te kunnen slaan. Zolang het event loopt kun je de beloningen laten staan en gebruiken wanneer je ze nodig bent.
 

Armand0

Manticore
Nee je krijgt geen extra beloning (ja een award dat je in 4 rijken vrede hebt gesticht)
Eerlijk gezegd zou ik kiezen voor landuitbreiding die blijven zolang je speelt en de steden in bezit hebt. De rest is na een paar uur weg.

Ligt eraan, als je niet zo groot bent (of wat verdedigender/afwachtender speelt) is landuitbreiding uiteraard prima. Maar met scherpzinnigheid kan je in 6 uur met 1 item meer ophalen aan GP dan je ooit zult ophalen met de permanente extra slagkracht van 100 inwoners.

Dus dan is het rendement van scherpzinnigheid toch heel wat hoger dan van die landuitbreiding. Al is landuitbreiding uiteraard ook een leuk item, daar niet van, ik heb ze graag. Maar ik weet wel wat mijn voorkeur is :p
 

DeletedUser16131

Gast
iemand enig idee hoelang je de beloningen kan laten staan bij de slagvelden om te gebruiken?,(scheelt weer ruimte in je inventaris) zijn die ook weg over 8 dagen en 15 uur?

De beloningen zijn weg zodra het spel is afgelopen, dus maak tijdig je inventaris leeg om ze op te kunnen slaan. Zolang het event loopt kun je de beloningen laten staan en gebruiken wanneer je ze nodig bent.

Die vraag stelde ik me dus ook al. Ik vond nergens een antwoord in de regels.
Het antwoord dat ik lees is wel minder. Was dat het antwoord van de support of dergelijke ?
 

DeletedUser16581

Gast
Dat is een quote rechtstreeks uit de wiki pagina.
Echter heeft Fol 01 dit niet zo vermeld.

Het is dus werkelijk zo dat alle beloningen verdwijnen als het event afgelopen is...
 

Genius0615

Erinys
het spel is opzich wel leuk bedacht alleen de weerstand is soms wel erg groot vooral voor de spelers die zonder goud spelen, ik denk dat die het laatste venster niet eens halen.

Voor de rest mis ik als beloning voor het afleggen van het gehele traject een held die je zal worden toegekend bij het behalen van de eindstreep (het liefste `1 die het bouwen van je schepen versneld, deze held mis ik in grepo)

Ik speel zonder goud en zit momenteel aan slagveld 55, lukt dus wel ;)
 

DeletedUser23350

Gast
smiley_emoticons_confusednew.gif

Ik zou niet weten waarom je alles zou doen...
de enige dingen die ik doe zijn landuitbreiding betere aanval voor 9weken, hapjes, ruiters, slingers en vuurschepen versterking
 

DeletedUser

Gast
Ik heb nog zoveel beloningen die ik moet gebruiken..

speel dan wat actiever?

OK, ik word nu wel sch**tziek van al die spelers die elke dag met scherpzinnigheid aanvallen en verdedigen....duurt allemaal beetje te lang denk ik zo ?
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser

Gast
Waarom kom ik er pas op de een na laatste dag achter dat de +4 op Elitekrijgers van Strijdperk 33 cumulatief is? Was dat voor al die plussen? Had ik nog efficiënter kun scoren op dit gebeuren :p.
 

Armand0

Manticore
Ik moet eerlijk zeggen, dit is één van de beste events in jaren. Waarom?
- geen kansberekening event, dat raddraaien was waardeloos. Had je ook altijd pech mee.
- je kon lekkere beloningen cashen zonder er goud aan uit te hoeven geven.
- en inno kon alsnog goud verdienen door de goudopties, maar die goudopties waren dit keer niet 'overrated'. Je kon het prima zonder goud spelen.

Enige nadeeltje is dat het in de zomervakantie moet. Zoveel mensen zijn dan op vakantie, heb zelf ook de helft gemist. Dus complimentjes van mij, dat mag soms ook wel eens gezegd worden.
 

DeletedUser22651

Gast
Ander nadeel vind ik dat je niet de award '60 slagvelden overmeesterd' krijgt wanneer je alles hebt gehad :p
 
Bovenaan