• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Ultieme Forum Gids

DeletedUser

Gast
Wow! Wat is deze topic goed in elkaar gezet zeg! :p
De types die jij hier hebt opgenoemd, kan je wel terug vinden in elke forum!
 

Araluen

Manticore
mooi gemaakt, soms ook gewoon heel erg waar! :p

vergeet niet dat forumtypes ook kunnen overlappen en ik heb soms het idee dat jij een bepaald idee hebt bij een 'Forumheld', ik vraag me af wie jij als een forumheld ziet ;)

verder heb ik wel wat vraagtekens bij 'Hoe het forum overleven'. . .

maar verder ziet het er wel grappig uit :)
 

DeletedUser19689

Gast
mooi gemaakt, soms ook gewoon heel erg waar! :p

vergeet niet dat forumtypes ook kunnen overlappen en ik heb soms het idee dat jij een bepaald idee hebt bij een 'Forumheld', ik vraag me af wie jij als een forumheld ziet ;)

verder heb ik wel wat vraagtekens bij 'Hoe het forum overleven'. . .

maar verder ziet het er wel grappig uit :)

De held, heb ik gewoon overgenomen...
Wat bedoel je met de vraagtekens bij het forum overleven?
Oké, het is soms wat overdreven geschreven (het forum is een soort van tijdbom enzo) maar dat maakt het leuker en grappiger om te lezen.
 

DeletedUser

Gast
De forumheld is niet 1 persoon maar meerdere mensen.
Het zijn de mods ;)
Zij zorgen dat alles in goede banen loopt. :p
 

DeletedUser

Gast
Dat is allemaal oude rommel van vroeger ;)
Van voor mijn modtijd idd, dus ontopic, niet moderatorsposts :p Jij haalt nu al je posts met 'Dit topic kan dicht, dus slotje', 'Let een beetje op je woorden', 'Blijf on-topic'.
Ja dat zijn echt posts voor een persoonlijkheid :p.
 

DeletedUser

Gast
Van voor mijn modtijd idd, dus ontopic, niet moderatorsposts :p Jij haalt nu al je posts met 'Dit topic kan dicht, dus slotje', 'Let een beetje op je woorden', 'Blijf on-topic'.
Ja dat zijn echt posts voor een persoonlijkheid :p.

Jij was eerst forummod jong en in die tijd heb jij veel meer van die posts gemaakt dan ik nu :p
 

DeletedUser

Gast
Imrahil spamt alleen in het spellenforum, dus logisch dat hij minder posts heeft. :O
 

DeletedUser

Gast
Van voor mijn modtijd idd, dus ontopic, niet moderatorsposts :p Jij haalt nu al je posts met 'Dit topic kan dicht, dus slotje', 'Let een beetje op je woorden', 'Blijf on-topic'.
Ja dat zijn echt posts voor een persoonlijkheid :p.

Jij was eerst forummod jong en in die tijd heb jij veel meer van die posts gemaakt dan ik nu :p

Dames dames, zullen we de liefde een beetje bewaren hier? :$
 
Bovenaan