• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Diplomacy

DeletedUser20542

Gast
Live potje:
1. Maximus le Petit
2. Genade
3. Kyraco
4. SLlaughter
5. Ydeger
6.
7.

Live... Nou ja, ik zie wel.
 

DeletedUser

Gast
Classic 7 Players

Op dit moment start ik een potje voor 7 spelers. Hier gaan een aantal Engelstalige mensen aan meedoen, dus in de chat wordt er strikt Engels gesproken. Af en toe update ik de lijst met andere Engelstalige mensen of kennissen, maar zo lang er plek is, kan je je inschrijven.
Het potje is niet-live, met 1 deadline per dag.

1. Alice
2. Benny
3.
4.
5.
6.
7.
 

DeletedUser20542

Gast
1. Alice
2. Benny
3. Ydeger
4.
5.
6.
7.

En een bump voor het live-potje?
Live potje:
1. Maximus le Petit
2. Genade
3. Kyraco
4. SLlaughter
5. Ydeger
6.
7.
 

DeletedUser21204

Gast
1. Alice
2. Benny
3. Ydeger
4.
5.
6.
7.

En een bump voor het live-potje?
Live potje:
1. Maximus le Petit
2. Genade
3.
4. SLlaughter
5. Ydeger
6.
7.

Denk dat niet iedereen nog weet zich daarvoor ingeschreven te hebben enzo.
En ik bijvoorbeeld heb daar echt geen tijd meer voor.
 

DeletedUser

Gast
Wacht eens even. Alice is dus de enige die weet wie 'Benny' is? Beetje vreemd voordeel heb je dan...
E: En Stalin ook.
E2: En ik zie dat het Choose Your Country is, wat betekent dat ze allemaal hun land uit hebben kunnen kiezen (met Alice als eerste). En ik zie dat Alice en haar vrienden hun landen alvast heel strategisch hebben uitgekozen.

GG alvast Alice.

Enfin, ik ga dit volgen. Maar toch blij dat ik niet meedoe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wacht eens even. Alice is dus de enige die weet wie 'Benny' is? Beetje vreemd voordeel heb je dan...
E: En Stalin ook.
E2: En ik zie dat het Choose Your Country is, wat betekent dat ze allemaal hun land uit hebben kunnen kiezen (met Alice als eerste). En ik zie dat Alice en haar vrienden hun landen alvast heel strategisch hebben uitgekozen.

GG alvast Alice.

Enfin, ik ga dit volgen. Maar toch blij dat ik niet meedoe.

1) Ik heb letterlijk in de chat gezegd dat ik corrupt ben.
2) De mensen van het forum kregen de link naar het spel voor ik het de anderen gaf. "Strategisch uitgekozen" geldt dus niet echt.
3) Stalin is geen vriend van me. Ik heb zelfs nog niet eens met hem gesproken sinds de start van het potje. Dus neen, ik heb geen alliantie met Engeland, of had ik dat nog niet mogen zeggen dan?
 

DeletedUser

Gast
Waarschuwing: Als je vaak deadlines mist, kun je niet meer zo veel potjes spelen als je wil.

Trouwens, Genius, geef je al je grondgebied vrijwillig aan Alice? :p
 

DeletedUser

Gast
Weet je zeker dat hij het niet echt vrijwillig doet? Ik kan zijn zetten niet op een andere manier verklaren.
 

DeletedUser

Gast
Weet je zeker dat hij het niet echt vrijwillig doet? Ik kan zijn zetten niet op een andere manier verklaren.

Zo lijkt het wel ja. Fleet disbanden waardoor ik in de Ionian Sea kan, weggaan van Rome, stuff like that...
Maar ja, inactiviteit is een bitch, daardoor hebben Rusland en ik veels te veel land kunnen pakken. Same met het andere potje btw, daar was Robin elk weekend inactief.
http://www.vdiplomacy.com/board.php?gameID=25919#gamePanel

(dno of dit werkt zonder in te loggen enzo)
 

DeletedUser

Gast
Ooit is er op dit forum een toernooitje gehouden waarbij spelers steeds anoniem en zonder chat tegen elkaar speelden op de kaart Treaty of Verdun. Is er animo voor weer eens zo'n toernooi te houden? In dat geval organiseer ik het, maar speel ik het niet meer mee.

Hier staat de uitleg van het toernooi van vorige keer, hier staan de potjes en hier staan de uitslagen.
 

DeletedUser20542

Gast
Jah, dat was leeeeuk. En ik ben weer helemaal into Diplo. Ondanks dat het huidige potje een ramp was :O
 
Bovenaan