• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Diplomacy

DeletedUser26399

Gast
Ik heb geen skype
Nieuwe geinteresseerden om het spel te leren:
1. Graecus
2. Latdekat
3. Heartlion

Ervaren Diplomacyspelers die evt. een nieuw potje willen spelen:
1. Genius
2. Rabbid
3. Gekko
4. IJzervreter

Ik heb Graecus, Latdekat en Heartlion niet op Skype, nietwaar? Zouden jullie martijn-bouman kunnen toevoegen? Dan kunnen we misschien een live oefenpotje prikken alvorens een echt potje te doen. Ik heb de komende dagen niet veel tijd, maar daarna moet het wel lukken.

Kun je een linkje geven naar je vdip account?
 

DeletedUser22926

Gast
Ik heb je op Skype iig, Genade, dus hoe gaan we een tijd afspreken en daarnaast hoe lang duurt een potje ongeveer?
 

DeletedUser

Gast
Vanaf volgende week donderdag zal ik hier weer wat meer gaan zeggen. ;) Ik heb daarvoor tentamens.
Ik denk eerst een live oefenpotje met Lat, Heart en Graecus en dan een niet-live potje met iedereen. Dat eerste duurt een paar uur, dat tweede een maand of twee.

E: Heart ik kan je niet vinden op mijn Skype.
 

DeletedUser26399

Gast
Als dat een paar uur duurt kan het moeilijk worden, este zou dan nog zondag zijn, maar wordt zeer moeilijk, niet live gaat wel, maar heb dit al eens gezegd
 

DeletedUser

Gast
Lat, Heart en Graecus, hebben jullie vrijdag van 16:00 tot 18:00 de tijd voor een oefenpotje Diplomacy?
 

DeletedUser26399

Gast
NIET ECHT? HEB AL GEZEGD DAT LIVES MOEILIJK GAAN GAAN EN SKYPE NIET HEB? BOVENDIEN KAN IK NIETS OP MIJN pc INSTALLEREN ZONDER MIJN OUDERS HET WETEN
 

DeletedUser

Gast
Je hebt geen Skype nodig en hoeft er niets voor op je PC te installeren*. Waarom gaan lives moeilijk? Weet je niet zeker wanneer je tijd hebt?

* Je hoeft alleen maar een account te hebben op vdiplomacy.net. Dat zou je nu alvast kunnen doen.
 

DeletedUser22926

Gast
Sorry, zwemtraining -,- dit weekend kan ik iig niet in de middagen miss in de avond ergens. Graecus niet zo ragen pls xD
 

Genius0615

Erinys
x) Graecus waarom defuck controleren je ouders je pc

Als je niets kan installeren en je dacht dat Diplomacy een installeerbaar spel was, waarom heb je je dan ingeschreven
 

DeletedUser26399

Gast
Heb het over skype
Je hebt geen Skype nodig en hoeft er niets voor op je PC te installeren*. Waarom gaan lives moeilijk? Weet je niet zeker wanneer je tijd hebt?

* Je hoeft alleen maar een account te hebben op vdiplomacy.net. Dat zou je nu alvast kunnen doen.

Lives omdat ik dan continu aan mijn PC moet zitten en ik geen twee u aan een stuk mag/kan

Had dacht ik al de eerste keer dat ik melde intresse te hebben gezegd geen Lives, ga wel RISK spelen in RL
 

Genius0615

Erinys
Denk toch dat we alvast een vervanger mogen hebben in het (zo goed als zekere) geval dat Griekje na een paar dagen gewoon inactief gaat zijn
 
Bovenaan