• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21575

Gast
Daarnaast is zwarte dood niet direct iets wat gearchiveerd hoeft te worden. Dan heb je meteen meer mysterie er om heen. < naar mijn idee.
Echter is natuurlijk wel de vraag, wat is zwarte dood. Een discussie die we in recente potjes een aantal keer gevoerd hebben.
 

DeletedUser20542

Gast
Fijn dat je even uitlegt wat een examen is, want dat wist ik nog niet echt.

OT: Zwarte dood is nog nooit gebruikt? Stop gewoon met flippen over iets wat niet bestaat.
 

DeletedUser18363

Gast
Fijn dat je even uitlegt wat een examen is, want dat wist ik nog niet echt.

OT: Zwarte dood is nog nooit gebruikt? Stop gewoon met flippen over iets wat niet bestaat.

Jawel, doe research voor je een domme opmerking maakt.
 

DeletedUser18363

Gast
Daar kwam ik laatst ook achter, helaas ook niet meer terug te krijgen.
Maar zwarte dood is in het verleden wel degelijk voorgekomen.
 

DeletedUser21575

Gast
Dus als we kijken naar potje #100, dan zien we dat we destijds echt gewoon 30+ spelers hadden. Ook omdat het de jubileumpot was ofc. Is er iemand die alvast wil nadenken over jubileumpot 200? En dat we met een paar man gaan proberen om een hele hoop oudjes te bereiken om een soort van reunie pot te organiseren?

Misschien blijven er ook weer een paar hangen. :)
 

DeletedUser25006

Gast
Ik wil opzich wel nadenken over het leiden van die pot, maar dat gaat mij zeker weten niet alleen lukken...
 
Bovenaan