• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21356

Gast
Die zijn inderdaad gestopt. Nu ja, Genade lurkt gewoon. :p

Het is btw eeuwen geleden dat die ranglijst is aangepast als je het over de Hall of Fame hebt.
 

DeletedUser18003

Gast
Ik zou een potje kunnen leiden als er echt niemand anders kan, maar dat wordt dan gewoon basic zonder zelfbedachte rollen en verhaaltjes. Wel netwerken.
 

DeletedUser26399

Gast
Mijn potje is bijna af, zal indien er geen nieuw potje is dit ws de donderdag of vrijdag starten. Inschrijftopic is wel al af, nog even de laatste vier rollen afwerken. Zijn basisrollen, met een eigen draai er aan naar het thema.
 

DeletedUser26399

Gast
Ik zou een potje kunnen leiden als er echt niemand anders kan, maar dat wordt dan gewoon basic zonder zelfbedachte rollen en verhaaltjes. Wel netwerken.

ik kan anders nu inschrijftopic opstarten, moet nog even de rollen bijschaven, ik mik op 10 spelers overigens, kan er wel bijmaken, maar 10 zou ideaal zijn.
 

DeletedUser18003

Gast
ik kan anders nu inschrijftopic opstarten, moet nog even de rollen bijschaven, ik mik op 10 spelers overigens, kan er wel bijmaken, maar 10 zou ideaal zijn.
Zeg t maar. Kan er ook nog een simpeler potje tussendoor gooien, als dat jou beter uitkomt.
 

DeletedUser26399

Gast
Lukt wel hoor, is ik heb binnenkort examens, maar heb wel tijd, meestal heb ik tijd over, dus komt wel goed, zowel gisteren als vandaag 1u gepland voor respectievelijk Wetenschappen (Praktijk) en Economie, beiden heb ik het in een 30min gezien gehad, dus... Zou moeten lukken, in het slechtse geval komt de DL eens 's ochtends. Kwa uitslag en dan was de Dl in het midden (21u)
 

DeletedUser

Gast
Is de deadline random? X)
Graecus houdt gewoon van het woord RNG
Het is vrij frappant, maar in de laatste paar potjes die ik heb geleid, heb ik óók gewerkt met een random deadline (wel met maar een marge van 5 minuten, geen halfuur) en daar kwamen nooit opmerkingen over. Het zou kunnen dat Graecus het idee van mij heeft. Mooi om te zien dat andere spelleiders het overnemen!

Waarschijnlijk om last minute stemmen tegen te gaan, omdat je nooit zeker weet wanneer last minute precies is. Er zijn andere manieren om het tegen te gaan, maar ik ben benieuwd of dit werkt.
Het idee er achter was inderdaad het tegengaan van getimede stemmen.
 

DeletedUser26399

Gast
Wat vinden jullie eigenlijk van mijn potje, zijn de rollen een beetje goed verdeelt
 
Bovenaan