• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

AriChibi

Hydra
Aangezien mijn eerstvolgende tentamen op 30 maart is, kan ik nog wel een verkorte versie van een hectisch OP potje leiden als er een paar dagen vrij zijn voor deze datum. Met verkort bedoel ik: alles is zo OP dat iedereen snel doodgaat. Dat of iedereen heeft dodende rollen.
 

DeletedUser25931

Gast
Zolang niemand anders perse wil leiden, doe maar wat mij betreft, de chaotischheid was wel prima x)
 

DeletedUser27931

Gast
Kalgar en ik willen eigenlijk wel graag het volgende potje gaan leiden. (het zal dan wss niet helemaal 100% goed zijn, maar het moet één keer de eerste keer zijn ;))
 

DeletedUser27931

Gast
....
Jij denkt altijd dat je zo goed bent :)
Maar stiekem (ook al weet niemand dat) red ik jou altijd, maar omdat jij hier heel veel aan de pot zelf gaat doen kan ik je niet reden :p
 

DeletedUser26715

Gast
Denk ik niet ald je een voorbeeldje wilt ik ben fk slecht in rocket league

Maar dat wil niet zeggen dat het fout gaat fzo

Btw jij denkt altijd dat je beter bent
 

DeletedUser18003

Gast
Weten jullie zeker dat jullie het spel en alle rollen 100% kennen?

Tevens zijn jullie er berucht om dat jullie vragen stellen aan spelleiders als "hoe veel wolven zitten er nog in" of "is deze persoon x". Het feit dat deze vragen aan de spelleiders gesteld worden, laat niet echt blijken dat je weet wat een spelleider z'n taak is.
 

DeletedUser26715

Gast
Dat is meer uit het moto van niet geschoten is altijd mis en soms werkt het zoals bij nissa

Genade heeft btw de rollen gecheckt dus dat is in orde
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Succes Kalgar en Voetbal! Komt vast goed!
Ooit moet je eerste keer leiden zijn, als jullie een leuk idee hebben, waarom niet? Ik zal sws niet meedoen, dus als jullie vragen hebben tijdens jullie potje kan je dat aan mij stellen of aan Genade ofc (ik zeg niet dat ik een geweldige spelleider ben, maar ik heb wel een beetje ervaring). Ik ga ervan uit dat het helemaal goed komt!
 

DeletedUser25931

Gast
Omdat jullie nog niet eens capabel zijn WvW te spelen, laat staan te leiden.
En hoe denk je dan dat ze aan leerpunten gaan komen om het goed te leren spelen en leiden en te weten wat een spelleider wel en niet mag als je ze niet laat proberen te leiden? Wel heel makkelijk om pessimistisch te zijn. Vooral echt te makkelijk dat jij die echt helemaal niets bijdraagt in de potjes en alleen loopt te trollen en inactief loopt te wezen, gaat zeiken. Nee, het zijn nog niet hele goede wvw-spelers, maar ze proberen het tenminste wel, en dat kan ik niet van jou zeggen.
Daarnaast, er zijn meerdere mensen, san en genade, die bereid zijn om hun te helpen mochten ze dingen niet weten, dus waar maak jij je nou zorgen om? Het is niet alsof het jou uitmaakt, ongeacht van de spelleider ga je toch wel niet bijdragen.
Dan heb ik liever dat 2 mensen met vallen en opstellen, die wel actief willen spelen, het spel doorkrijgen.
T komt vast wel goed, en als er iets kleins misgaat ( niet iets als graecus, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren) , so what?
Wil je liever dan dat er nooit nieuwe mensen komen die willen leiden en het spel willen leren spelen? Want dat gaat helpen zeg met wvw in leven houden hier.
 

DeletedUser18363

Gast
En hoe denk je dan dat ze aan leerpunten gaan komen om het goed te leren spelen en leiden en te weten wat een spelleider wel en niet mag als je ze niet laat proberen te leiden? Wel heel makkelijk om pessimistisch te zijn. Vooral echt te makkelijk dat jij die echt helemaal niets bijdraagt in de potjes en alleen loopt te trollen en inactief loopt te wezen, gaat zeiken. Nee, het zijn nog niet hele goede wvw-spelers, maar ze proberen het tenminste wel, en dat kan ik niet van jou zeggen.
Daarnaast, er zijn meerdere mensen, san en genade, die bereid zijn om hun te helpen mochten ze dingen niet weten, dus waar maak jij je nou zorgen om? Het is niet alsof het jou uitmaakt, ongeacht van de spelleider ga je toch wel niet bijdragen.
Dan heb ik liever dat 2 mensen met vallen en opstellen, die wel actief willen spelen, het spel doorkrijgen.
T komt vast wel goed, en als er iets kleins misgaat ( niet iets als graecus, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren) , so what?
Wil je liever dan dat er nooit nieuwe mensen komen die willen leiden en het spel willen leren spelen? Want dat gaat helpen zeg met wvw in leven houden hier.

We hebben gezien wat er gebeurt als we Graecus laten leiden, deze twee zijn niks beter.
 

DeletedUser27931

Gast
We hebben gezien wat er gebeurt als we Graecus laten leiden, deze twee zijn niks beter.


Hoe weet jij dat nou?
Je hebt ons toch nog nooit zien leiden?
Maar goed wat jij wilt, dan doe je lekker niet mee, maar hou dan wel op met commentaar te geven!
Als je ons slecht vind heb ik daar alle begrip voor, maar ik ga niet luisteren naar iemand die toch altijd loopt te janken. Maar we houden het wel gezellig :) dus als er nog mensen mee willen doen mag altijd! Maar pas als je bereid bent om ook mee te doen, om te kijken hoe we het doen, mag je van mij commentaar hebben....

Van kritiek en commentaar kan je leren, maar niet van zulk commentaar....
 

DeletedUser18363

Gast
Hoe weet jij dat nou?
Je hebt ons toch nog nooit zien leiden?
Maar goed wat jij wilt, dan doe je lekker niet mee, maar hou dan wel op met commentaar te geven!
Als je ons slecht vind heb ik daar alle begrip voor, maar ik ga niet luisteren naar iemand die toch altijd loopt te janken. Maar we houden het wel gezellig :) dus als er nog mensen mee willen doen mag altijd! Maar pas als je bereid bent om ook mee te doen, om te kijken hoe we het doen, mag je van mij commentaar hebben....

Van kritiek en commentaar kan je leren, maar niet van zulk commentaar....

Jullie zijn de clowns die de spelleider gaan vragen naar dingen die je zelf moet uitzoeken.
Denk je nou echt dat je dan genoeg ervaring hebt om WvW te leiden?
 

DeletedUser27931

Gast
Ik ga hier niet veder op in...
Vooral niet met zo even goede clown als jij... Je probeert het nog geen eens...
Maar als je echt ff wilt weten hoe ik er over denk moet je me maar een pm sturen.
 

DeletedUser199

Gast
@Voetballp10 en co

Probeer lekker te leiden, mocht je een vraag hebben mag je me altijd even op skype een berichtje sturen, dan doe ik mn best om hem te beantwoorden :)!
 
Bovenaan