• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Dom om op meerdere werelden te spelen

Omdat ik niet vast wilde zitten met 1 alliantie op 1 wereld heb ik er op Omega nu 1tje, op Athene zit ik bij een alliantie, op Psi zelf weer een alliantie opgericht en op Hyperborea zit ik bij een alliantie..
Voordelen zijn:verschillende tacktieken uitproberen, kijken hoe groot je alliantie kan worden
Nadelen:alles opnieuw doen, Allianties die niet lukken,soms saai..

Voor t speelgenot zit ik dus bij 2 van mijn eigen opgerichte allianties en bij 2 al bestaande, 4 runnen lukt echt niet want je wordt gek van recruiten, bg en nap aanvragen, forum maken...

Mijn vraag is wat is beter er eentje hebben en daarop concentreren, twee voor meer variatie,of meerdere, gaarne feedback..
 

Armand0

Manticore
Ik speel op 5 werelden, maar alleen op Achilles speel ik voor het "ecchie".

De rest is voor de fun (oude vrienden e.d.).

Zelf kan ik me niet op meerdere werelden tegelijk concentreren, ik kan er maar 1 tegelijk echt goed doen;)
 

DeletedUser

Gast
Afhankelijk van de hoeveel tijd die je hebt en er in wil steken.

Daarnaast ook de grote van je eigen account etc. etc.

Ik heb voorheen altijd meerdere werelden tegelijk gespeeld en daarbij meestal ook wel belangrijke functie`s gehad. Dan kon het wel eens voorkomen dat ik door situatie`s dagen druk was met 1 wereld waardoor andere werelden soms op een laag pitje stonden.

Daarnaast runde ik een account met +230 steden op 1 wereld. 90 steden op een andere wereld, en dan ook nog eens op een 3de starten en proberen mee te komen met de top.

Tja, dat gaat niet altijd met een druk prive leven. Nu heb ik ervoor gekozen om nog enkel met een nieuw account op Athene te spelen en me te focussen op 1 wereld.
 

DeletedUser

Gast
Ik zou zeggen 1 account --> 1 wereld.

Je kan even 2 werelden doen om bv dingen te testen maar uiteindelijk is 1 wereld het beste volgens mij.

Iemand van de alliantie zei het onlangs nog zo mooi.
het doet eens deugd om langer op 1 wereld te spelen, dan begrijp je wat er gebeurt en weet je ook waarom beslissingen in het begin zo belangrijk zijn terwijl ze dat niet leken. Ipv maar 'wat te doen' kan je dingen beter inschatten en rekening houden met toekomst.
 

DeletedUser

Gast
Ik speel er ook op 2, maar ik merk nu al dat ik me meer met Athene bezig houdt dan met de wereld Omega dus ik zeg ook 1
 

DeletedUser20125

Gast
Ik zit officieel op 2: mu en chi

Mu is om te awardgeilen :p
Daar doe ik eigenlijk niets buiten wat 'hersenloze' pm-gesprekken houden.
Op chi concentreer ik me :p
 

DeletedUser

Gast
aangezien ik nonpa speel is 1 wereld voor mij genoeg :)
maar ik ben ondertussen al wat werkloze kerels tegengekomen die op vrijwel alle werelden spelen en nergens steken laten vallen :/
 

DeletedUser

Gast
Ik zit officieel op 2: mu en chi

Mu is om te awardgeilen :p
Daar doe ik eigenlijk niets buiten wat 'hersenloze' pm-gesprekken houden.
Op chi concentreer ik me :p

Jij ook dankjewel ^^

Ik speelde op 4 werelden, waarvan 3 (best) groot.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het hangt btw ook af van de snelheid. Hyperborea is bijv vrij traag en kan ik dus makkelijk combineren. Verder speel ik op Sigma en Athene :)
 

DeletedUser16218

Gast
Ligt denk ik heel erg aan je privé situatie (beschikbare tijd) en aan de betreffende werelden.

Ik speel op dit moment op Pi en Chi en dat is voor mij makkelijk te combineren, omdat op Pi op dit moment niet zo heel veel meer gebeurd.
Twee zeer actieve werelden zou voor mij lastiger te combineren zijn.

Denk daarom dat er geen zwart/wit antwoord is, het ligt geheel aan jou situatie hoeveel werelden je aan kan.
 

DeletedUser

Gast
Ik speel op het moment 2 werelden omdat ik mijn school toch al verpest hebt :D 3de zou ik eventueel wel aankunnen maar dan wordt het te druk in mijn hoofd :(
 

DeletedUser

Gast
Ik speel er 2 maar Athene is te instabiel dus die ga ik afbouwen.. die constante errors geeft alleen maar irritatie en alles mislukt, dat is niet goed voor het spel overzicht. Daar om beetje sudderen daar en Omega normaal spelen.
 

DeletedUser20850

Gast
Ik speel hoofdzakelijk op Rho en Chi, de andere werelden speel ik niet echt op, daar concentreer ik me niet echt op. Ik wil in die 2 werelden ver komen ook al zal dit in Chi nu wel moeilijk worden als de wereldwonderen normaal gezien al 2 maanden geleden begonnen moesten zijn, maar er nog steeds geen enkel is opgericht.
 

DeletedUser13380

Gast
Is niet dom. Ik zet me voor 4 werelden MAX in en de rest is 'goud' bij login of voor 'wanneer ik tijd heb'.
Bij mij zijn de belangrijkste: Nu - Psi - Athene - Hyperborea - (Phi)
 

DeletedUser19831

Gast
Speelde op 4, allemaal gestopt behalve op Chi waar ik al mijn tijd in stop.
En blijf hier ook spelen totdat de wereld vergaat, en dan kijk ik wel weer voor de volgende wereld ;)
 

DeletedUser9104

Gast
Ik speel actief op Hyper (voor de tartiek) en Athene. Verder heb ik nog een account op epsilon
 

DeletedUser

Gast
Meerdere werelden, kan..

Echter is 1 hoofdwereld wel 'noodzakelijk' vind ik.. :)
Pas aan een 2e serieuze wereld beginnen als je vorige hoofdwereld vrijwel ten einde is.
 

DeletedUser

Gast
het is best wel veel werk ja, ben nu lid van 2 allys en oprichter van 2 allys, dat kan nog net...
Mwah, op mijn vorige actieve wereld stond ik op 100+ steden, en met die alliantie hebben we de WW's gewonnen.
Dan lukt t niet om een 2e wereld echt serieus te spelen als oprichter.

Ik ben pas serieus begonnen op een nieuwe wereld toen ik op die wereld behaald had wat ik wilde behalen.
 
Bovenaan