• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Dom om op meerdere werelden te spelen

DeletedUser9104

Gast
Ik ben het volgens mij voor het eerst echt eens met Rens.
Ik heb het namelijk wel geprobeerd. Naast mijn hoofdwereld Epsilon ook nog een account op Gamma en Zeta te onderhouden.
Gamma wilde nog wel. Werd nooit aangevallen en ik kon zonder probleem daar wat tijd in steken, maar alleen als het ik op Epsilon niet onder vuur lag.
Zeta daarentegen was te zwaar naast Epsilon. Ik werd veel aangevallen en moest eigenlijk 2 à 3 oceanen verhuizen om dichter bij mijn vrienden te komen. Daar stopte ik als eerste. Niet heel veel later stopte ik ook op Gamma, want op Epsilon lag ik bijna continu onder vuur.

Nu Epsilon ten einde loopt ben ik serieus op Athene begonnen, nadat ik eerst Hyperborea gebruikte om weer in het spel te komen.
 

DeletedUser20125

Gast
Ik heb nog een tijdje gespeeld op 2 actieve werelden tegelijk...
Was een ramp :p
Ally's verwarren, steden verwarren, ....

Mu en Chi valt goed te combineren :)
 

DeletedUser

Gast
Ik speel op 2 werelden, waarvan er eentje ''Byzantion'' saai is, omdat er niemand in mijn Alliantie komt! :(

Maar ik ga waarschijnlijk in een andere Alliantie! ;)
 

DeletedUser

Gast
Ikzelf heb tot kort nog een erg slechte ervaring gehad met het spelen op meerdere werelden. ;)

Ik wàs actief op Achilles, Chi, Psi en Athene, maar dat ging volledig de mist in doordat ik het gewoonweg te druk kreeg...heb nu besloten gewoon lekker door te gaan op Psi en de rest te laten rusten ;)
 
Bovenaan