• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Donald v Hillary

DeletedUser13380

Gast
Eigenlijk raar dat er hier nog geen topic over is.

Donald Trump of Hillary Clinton? Voor wie ben jij? (Ken mensen voor beide kanten dus ben hier wel benieuwd) Wie denk je dat aan het langste eind zal trekken? Wat zal er gebeuren mocht de verkeerde (volgens jou) aan de machg komen?

Presidentsverkiezingen in 11 dagen, vrij belangrijke ook lijkt me. Vandaar het discussiëren waard. Shoot!
 

DeletedUser27468

Gast
Het maakt mij vrij weinig uit, ik wil dat de dollar naar beneden gaat :) xoxo
 

DeletedUser22926

Gast
Maakt weinig uit, de senaat en huis van afgevaardigden gaan toch heel veel ideeen blokkeren van zowel Trump als Clinton, Clinton is namelijk democratisch en trump gewoon een randdebiel. President kan veto gebruiken maar wordt dan na een tijdje sws afgezet of in worst case geliquideerd.

Echter zou ik voor Hillary kiezen, gezien zij voor Amerika nog enigzins een goed voorbeeld is, maar een ramp wordt het niet met Trump.
 

DeletedUser22289

Gast
Clinton
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 

DeletedUser

Gast
Zoals Heartlion schreef: Het maakt weinig uit! Het is niet alsof de President ook maar iets te vertellen heeft in de US. Beleid wordt bepaald door machtige clubjes en lobby's, dat is al sinds de jaren dertig zo en zal ook zo blijven. Als er eens een president komt, die daadwerkelijk dingen wil veranderen wordt dat onmogelijk gemaakt met alle mogelijke middelen en in het ergste geval wordt je opgeruimd (Kennedy) uiteraard wel door een Communist of andere staatsvijand... Dat spreekt voor zich! Ik weet overigens zeker, dat het Hillary wordt. Dat was van tevoren al bepaald en vanaf het moment dat Trump (publiekelijk) leek te gaan winnen zijn alle middelen ingezet om de publieke opinie te keren.
Hillary is namelijk een betere kandidaat gezien zij al bekend en gewend is aan de clubjes achter de schermen en een koers vaart die hier bij past. Neem maar eens de moeite om al die mailtjes van haar te lezen op wikileaks, dan begrijp je wat ik bedoel! Bekijk dan ook gelijk wie de geldschieters en donateurs van haar campagne en foundation zijn en je begrijpt, dat zij het wel moet worden!
 

DeletedUser18363

Gast
Ik schatte voor de debatten van de afgelopen weken de kansen van Donald nog best hoog in, alleen hij heeft volledig zijn eigen glazen ingegooid tijdens die debatten, hij liet zien dat hij geen zelfbeheersing heeft en werd op alle punten afgemaakt door Hillary. het wordt 100% Hillary, maar het was in beide gevallen kiezen tussen 2 kwaden.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik schatte voor de debatten van de afgelopen weken de kansen van Donald nog best hoog in, alleen hij heeft volledig zijn eigen glazen ingegooid tijdens die debatten, hij liet zien dat hij geen zelfbeheersing heeft en werd op alle punten afgemaakt door Hillary. het wordt 100% Hillary, maar het was in beide gevallen kiezen tussen 2 kwaden.
Het was grappig dat je kon zien dat Donald bij het laatste debat de opdracht had gekregen om rustig te doen, maar hij begon na 5 minuten al te schreeuwen x) Totaal ongeschikt die vent.
 

DeletedUser11507

Gast
Vind beide kandidaten niet alles, al lijkt me Trump zeker geen verkeerde. Trump mag dan wel een gevaarlijke mafkees zijn, maar ik denk als hij aan de macht is. Niet zomaar impulsieve beslissingen neemt. Of uitspraken gaat doen, zoals hij in het verleden deed. Hij is immers gewoon een mens, je moet is weten wat er allemaal gezegt word in de zakenwereld en daar is hij echt geen uitzondering van! Ik vind dat het allemaal te veel opgeblazen word door de media of ze hem juist ongeschikt willen laten lijken. Over die emailtjes van clinton spreek ik veel meer schande van, maar zij zat al in de goverment dus word het handje boven haar hoofd gehouden (Vriendjes politiek?) Om de volgende redenen ben ik voor Trump:

1. Hij is voor de Amerikaanse bevolking (Amerika word overspoeld door goedkope troep uit China ect, Amerikaanse fabrieken kunnen er niet meer tegen concurreren, werk valt weg)
2. Het lijkt me een man die ijzer sterk in ze schoenen staat en een echte wereldleider kan zijn. Hij laat zich echt horen van kijk hier ben ik en je komt niet langs me heen. (Waar clinton een zacht gekookt eitje is, ik vrees het ergste als je poetin tegenover haar zet. Die eet haar op)
3. Wat bovenstaand word beschreven Clinton lijkt me zo corrupt als de pest alleen al dat de media haar zo graag wilt laten winnen /o
4. Het is een vrouw van 65 jaar? Kom op ze hoord nog net niet in het bejaardentehuis thuis, die laat je toch niet een land van de oppertunity's regeren? Ik denk dat zij teveel bij het oude blijft en niet mee gaat met de ontwikkelingen van deze tijd. Waar Trump me juist een hele bezem door dat witte huis zou halen om het drastisch te veranderen om zo amerika weer meest vooruitstrevend te maken.
5. Ik ben zo ie zo meer een republikein dan een democraat.
 

DeletedUser26399

Gast
Trump is ouder dan hilary

Komt eigenlijk neer op kiezen tussen de pest en de cholera
 

DeletedUser27102

Gast
Als Trump aan de macht is, dan kan Poetin gebruik maken van Amerika.
 
Bovenaan