• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Drank/ Uitgaan

DeletedUser

Gast
Ik begrijp dat hele zuipen niet. Ja ik heb ook een wilde periode gehad maar ben erachter gekomen dat drank 1 grote grap is.
Voor jezelf, over jezelf en voor en door anderen. Waarom drinkt de jeugd zoveel? Omdat ze erbij willen horen, schaamte over zichzelf drinken ze weg en ze horen er opeens bij. Als je niet drinkt word je aangespoord om wel te drinken omdat het anders ongezellig is, ben ik anders niet gezellig dan?
Als je dan buiten het uitgaan mensen vraagt wat ze het liefst drinken is het vaak een frisdrank oid en niet dat biertje of wodka'tje wat ook nog eens veel duurder is dan een cola'tje. Dusss je betaalt voor iets wat je uiteindelijk niet het lekkerst vind en je bent er meer geld voor kwijt.
Einde betoog ;)
Wat vinden jullie?
 

DeletedUser

Gast
Zelf ik drink meestal bruiswater of gewoon plat. Frisdranken al iets minder maar drank nooit. Het smaakt me gewoon niet en ik zie niet in wat sommige er zo lekker aan vinden. Rode wijn gaat nog maar zelfs dat zal ik nooit van mezelf drinken.
 

DeletedUser

Gast
Ikzelf ben niet zo van het uitgaan, daarintegen zit ik wel "regelmatig" (1x in de maand) met een groep vrienden (en vriendin ^^.) gewoon gezellig bij iemand thuis. De keuze of je drank drinkt of niet, ligt in mijn ogen geheel bij iemand zelf, ik oordeel ook niet anders over iemand die niet drinkt. Alcohol heeft, zoals iedereen wel weet een "verlammend" effect, en zorgt ervoor dat men zich zelfverzekerder voelt. Dit vind ikzelf plezant, zolang het maar met mate blijft voor mij. Een beetje smeerolie zodat ik gewoon gezellig met een meisje kan praten (jaaa, ik ben verlegen n_n.) is goed, zolang je de controle maar niet verliest. Ik houd mezelf graag nog in de hand ;)
 

DeletedUser11295

Gast
Ben ik het volledig met eens, drank tot in bepaalde mate maakt een feest gezelliger. Niet dat ik zonder drank niet gezellig ben maar met word het toch altijd net een beetje gezelliger ;)
 

DeletedUser

Gast
Agh ik ga niet al te vaak uit dus dan drink ik wel eens een biertje of Smirnoff Ice of Safari of een breezertje ofzo maar dat blijft meestal ook maar bij 1 á 2 per keer gewoon omdat ik geen zin heb in hoofdpijn ect. En waarom wel dan? Thuis drink ik sowieso niet omdat ik dan liever frisdrank oid pak en omdat ik afentoe uit ga drink ik ook maar afentoe en blijft het ook 'lekker'.
 

DeletedUser

Gast
Ik begrijp dat hele zuipen niet. Ja ik heb ook een wilde periode gehad maar ben erachter gekomen dat drank 1 grote grap is.
Waarom heb je zelf een wilde periode gehad? Als je dat kunt achterhalen heb je zelf al één mogelijk antwoord gegeven op de vraag waarom er gezopen wordt.
 

DeletedUser

Gast
Ik hou niet van bier en ook niet van wijn. Dus drink ik doorgaans cola. Smaken verschillen he.
 

DeletedUser

Gast
Met drank wordt het togh gezelliger dan het al is? iedereen wordt losser.
Coma zuipen is ook het liefste wat ik doe vooral doordeweeks.
 

DeletedUser3865

Gast
Met drank wordt het togh gezelliger dan het al is? iedereen wordt losser.
Coma zuipen is ook het liefste wat ik doe vooral doordeweeks.
Dit heet het serieuze forum, doe dan ook serieus.
Als jij zo graag zou coma-zuipen dan had je nu al lang geen hersens meer over..

Ik vind het hele 'met drank wordt het gezelliger' argument complete onzin. Zonder drank kan ik me precies hetzelfde gedragen hoor. Alleen kan ik dan nog lopen en fietsen...
 

DeletedUser

Gast
Dit heet het serieuze forum, doe dan ook serieus.
Als jij zo graag zou coma-zuipen dan had je nu al lang geen hersens meer over..

Ik vind het hele 'met drank wordt het gezelliger' argument complete onzin. Zonder drank kan ik me precies hetzelfde gedragen hoor. Alleen kan ik dan nog lopen en fietsen...

Snap dan ook niet wat jij hier doet? aangezien jij niet verder komt dan de voordeur omdat daar de boze buite wereld is,
Dus als iedereen met uitgaan aan het water zou gaan zou het dan leuker zijn dan met drank?
iedereen stilletjes aan de bar niemand die danst of een x valt.
YOLO.
 

DeletedUser

Gast
Dit heet het serieuze forum, doe dan ook serieus.
Als jij zo graag zou coma-zuipen dan had je nu al lang geen hersens meer over..

Ik vind het hele 'met drank wordt het gezelliger' argument complete onzin. Zonder drank kan ik me precies hetzelfde gedragen hoor. Alleen kan ik dan nog lopen en fietsen...

Haha, ieder zijn mening, en ik respecteer die van jou dan ook volkomen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11295

Gast
haha nexxxt, doe ff normaal. Jij bent levenloos veel online en net als de meeste van ons heb je geen persoonlijk leven.

Maar ff serieus, C-Hero denk dat ik wel weet waar het door komt maar zal dat maar niet verkondigen hier op het forum. Is namelijk nogal persoonlijk denk ik :s. En ja met drank word het gewoon gezelliger :p
 

DeletedUser3865

Gast
Snap dan ook niet wat jij hier doet? aangezien jij niet verder komt dan de voordeur omdat daar de boze buite wereld is,
Dus als iedereen met uitgaan aan het water zou gaan zou het dan leuker zijn dan met drank?
iedereen stilletjes aan de bar niemand die danst of een x valt.
YOLO.
Tuurlijk, ik kom niet verder dan de voordeur.
Maar jij komt met je YOLO niet veel verder dan een ziekenhuisbed...
Dan zit ik toch liever lekker thuis :p
haha nexxxt, doe ff normaal. Jij bent levenloos veel online en net als de meeste van ons heb je geen persoonlijk leven.

Maar ff serieus, C-Hero denk dat ik wel weet waar het door komt maar zal dat maar niet verkondigen hier op het forum. Is namelijk nogal persoonlijk denk ik :s. En ja met drank word het gewoon gezelliger :p
Nou, vertel dan :p


Ik vind het persoonlijk trouwens ook niet erg als andere mensen een beetje te veel hebben gedronken. Maar dan wel met de nadruk op beetje. Dan gaan gaan ze namelijk domme dingen denken, struikelen over hun eigen voeten, etc.
Maar als je echt te veel drinkt, dan wordt het gewoon niet meer leuk...
 

DeletedUser9104

Gast
Ik drink af en toe wat, een wijntje over het algemeen. Of ik gezelliger ben met drank op? Ik ben iets losser, maar het maakt voor mezelf weinig uit of ik veel of weinig drink. Sowieso moet ik uitkijken, omdat ik medicijnen slik. Dat kan heel erg misgaan.

Oh en YOLO is voor mensen die graag zo snel mogelijk dood willen. (maar dat is m'n persoonlijke mening)
 

DeletedUser

Gast
Gelukkig blijven we allemaal aardig tegen elkaar en respecteren we elkaars mening ;)

Oneens met jou C-Hero dat jij zonder alcohol net zo normaal bent als met, iedereen gedraagt zich anders vanaf een zekere hoeveelheid alcohol, simpelweg omdat dit bij de effecten hoort. Waar ik het dan wel mee eens ben is dat het met alcohol niet per definitie gezelliger is dan zonder. Ik kan het zonder alcohol net zo gezellig hebben en net zo leuk van de muziek genieten als mijn medestudenten met hun liters bier. Enja ik hoef dan niet zo belachelijk veel naar het toilet en kan de dag erna bij college wél nog wat op papier krijgen. Wat wil een mens nog meer.
 

DeletedUser3865

Gast
Gelukkig blijven we allemaal aardig tegen elkaar en respecteren we elkaars mening ;)

Oneens met jou C-Hero dat jij zonder alcohol net zo normaal bent als met, iedereen gedraagt zich anders vanaf een zekere hoeveelheid alcohol, simpelweg omdat dit bij de effecten hoort. Waar ik het dan wel mee eens ben is dat het met alcohol niet per definitie gezelliger is dan zonder. Ik kan het zonder alcohol net zo gezellig hebben en net zo leuk van de muziek genieten als mijn medestudenten met hun liters bier. Enja ik hoef dan niet zo belachelijk veel naar het toilet en kan de dag erna bij college wél nog wat op papier krijgen. Wat wil een mens nog meer.
Ik zeg toch ook nergens dat ik met alcohol even normaal bent als zonder?
Ik zeg juist dat ik zonder alcohol even gek kan doen als andere met doen ;)
 

DeletedUser18131

Gast
Niks is zo lekker als goed bezopen te zijn. Als je het vaak genoeg drinkt uit gewoonte dan ga je het vanzelf lekker vinden, en vanaf dat moment vind je het ook oprecht lekker. Ik kan eerlijk en oprecht zeggen dat ik af en toe trek in een biertje heb, bijvoorbeeld bij het eten of s'avonds na een lange dag. Ook wijn bij het eten activeert de smaak. En veel wijn bij het eten.. tja dan vind je alles lekker en ben je gewoon lekker aan het borrelen. Echt blij met mijn eigen alcohol beleid ben ik overigens niet, maar dat schijnt het lot van een student te zijn.

Oh, en ja, degene die inderdaad bier of wijn niet lusten, met alle respect, verman jezelf. Later als jij aan die tafel zit met die CEO en CFO waar jij aangesteld wordt als COO, tja dan wordt er toch een lekker flesje wijn open getrokken. Met andere worden; wil je een beetje iets in je leven bereiken, kan je maar beter de dingen begrijpen, snappen en waarderen die andere mensen ook doen, zelfs al vind je het niet lekker;)

En als je stelt dat je met drank net zo bent als zonder, dan nodig ik je uit om eens goed naar de klote te gaan, ik trakteer..
 

DeletedUser

Gast
@War Lover, drinken vind ikzelf okay, maar dan wel met mate, dus niet "helemaal naar de klote"[/I]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ben ondertussen het stadium van uitgaan en helemaal dronken drinken aan het voorbij gaan.
Maar in die periode van mijn leven geen druppel alcohol aangeraakt en toch immens veel plezier gemaakt. ;)
 
Bovenaan