• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie dreigementen

Speler X die bij mij zat op Wereld XX is bedreigd omdat deze mot had met een speler/lid van de alliantie.
Speler X heeft nu ons moeten verlaten omdat hij geen oorlog wilde veroorzaken, gaat dit niet te ver mensen.
Kijk ik wil ook winnen, maar er is een grens, ik vind dit misselijk gedrag en bederft het speelplezier.
Een Alliantie is er opgericht leden te beschermen en ik heb gefaald en daar schaam ik me voor want ik ga voor mijn alliantie door het vuur als het moet en ben zo blij als een kind als weer iemand de Alliantie wil joinen.

Het kost uren vol tijd, contact leggen, visjes uitgooien, BG aanvragen, NAPS, stad opbouwen, het doet mij goed om als geheel te groeien en niet individueel.
Dan komt er zo'n figuur op de proppen die het even gaat vergallen voor de alliantie, daar pas ik voor!
Ik heb nu ook in de Ally pagina gezet, bij dreigementen wordt je gelijk de oorlog verklaard, want ik hou niet van dreigementen want dan wordt ik woest en dan blijf ik en de alliantie en BG's net zolang doorgaan tot diegene "vernietigd" wordt.

Sommige spelers worden ook bedreigd dat ze beschermingsgeld moeten geven zoals goederen, ze krijgen dan de garantie dat ze niet aangevallen worden.
Weet je dan wat je bent als je dit doet: een BULLY die het online fijn vindt mensen te koeieneren en machtsgeil is.

Als wij bijvoorbeeld een kleinere alliantie aan willen vallen vragen wij eerst, willen jullie fuseren, antwoord nee, dan een BG, nee dan een NAP, of ze in de strijd neutraal willen blijven, nee, dan denk ik ok we vallen aan, het moet wel een spel blijven geen gedreig!!


Wij van de alliantie LABYRINTH zeggen NEE tegen Dreigementen, jullie ook?
 

DeletedUser

Gast
Wat een onzin allemaal. Met deze post bewijs je eigenlijk dat je de bedoeling van het spel niet echt doorhebt. Er zijn nog teveel mensen die denken dat ze farmville aan het spelen zijn, terwijl dit toch echt een oorlogsspel is hoor.
 
Wat een onzin allemaal. Met deze post bewijs je eigenlijk dat je de bedoeling van het spel niet echt doorhebt. Er zijn nog teveel mensen die denken dat ze farmville aan het spelen zijn, terwijl dit toch echt een oorlogsspel is hoor.

pardon onzin??? Nee jij vindt t leuk zeker om bedreigd te worden in game, ga toch weg..en het spel heb ik door hoor heb wel vaker dit soort spellen gedaan, wat je zegt slaat echt nergens op...
 

Armand0

Manticore
Ik vind het altijd wel leuk om dreigementen te ontvangen;)

Maar om daar nu weer een forumstory van te gaan maken...
 

DeletedUser

Gast
pardon onzin??? Nee jij vindt t leuk zeker om bedreigd te worden in game, ga toch weg..en het spel heb ik door hoor heb wel vaker dit soort spellen gedaan, wat je zegt slaat echt nergens op...

Ik vind dat wel grappig, ja :p
 

Armand0

Manticore
Als het te ver gaat geef je het aan bij de support... Anders lach je het weg en plaats je het in de kroeg.
 

DeletedUser

Gast
Ik wil daarmee duidelijk maken dat je niet alles zo serieus moet nemen. Plaats maar eens een comment op een random youtubefilmpje met daarin "I love Justin Bieber". Wel, ik garandeer je dat je dan doodsbedreigingen krijgt. Zou jij dan voor de rest van je leven in de schuilkelder gaan zitten met de deur op slot? Leer eens wat relativeren.

Wat is het ergste dat iemand je op grepolis kan aandoen? Je 5 zwaardvechtertjes komen mollen en je grondstofjes jatten? Nou nou, het leven is hard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik bedoel er alleen mee te zeggen dat die persoon zich op dat moment aangesproken voelt en niet in de groep gooit, persoonlijk heb ik er geen last van, want blaffende honden bijten niet...en ik ben het minst serieus van allemaal hoop ik toch in mijn leeftijdscategorie...btw i love metal!!!!
 

DeletedUser

Gast
Afpersen mag, staat zo in het reglement. Je hebt dat reglement aanvaard toen je je account aanmaakte, dus wat lig je te zeuren?

Historisch gezien is het ook correct, de Griekse stadstaten persten elkaar ook af en vroegen beschermingsgeld, dus...

Ik vind het nét leuk dat het kan. Ik heb het zelf ook nog gedaan, maar het ging me niet om de gs, wel om de interactie die eruit volgde. De enkeling die effectief gs stuurde, heb ik zijn gs terug gegeven.

En als ze het bij mij proberen, dan is dat altijd lachen.

Weet je, je kan ook altijd gaan breien of zo, wanneer de 'harde' wereld van een oorlogsspel wat te veel voor je is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afpersen mag, staat zo in het reglement. Je hebt dat reglement aanvaard toen je je account aanmaakte, dus wat lig je te zeuren?

Historisch gezien is het ook correct, de Griekse stadstaten persten elkaar ook af en vroegen beschermingsgeld, dus...

Ik vind het nét leuk dat het kan. Ik heb het zelf ook nog gedaan, maar het ging me niet om de gs, wel om de interactie die eruit volgde. De enkeling die effectief gs stuurde, heb ik zijn gs terug gegeven.

En als ze het bij mij proberen, dan is dat altijd lachen.

Weet je, je kan ook altijd gaat breien of zo, wanneer de 'harde' wereld van een oorlogsspel wat te veel voor je is.


wist niet dat het bij hoorde een discussie om niks gestart.....damn
 

DeletedUser

Gast
Als je goed speelt farm jij de rest ;) Leer ermee leven :) Dreigementen zijn leuk, vooral als je wraak neemt ]: D NO MERCY, zoals al gezegd, het hoort bij het spel. Tenzij er ook word gedreigd buiten het spel, bijvoorbeeld, doe dit of ik hack je pc, of die gene eist echt geld ofzo :p
 

DeletedUser

Gast
Niet zo klagen joh, is gewoon toegestaan, als je niet van zulke dreigementen houd ga je op Hyperborea spelen of ga je Sims spelen.
 

Noorddam

Harpij
Zolang het bij bedreigingen blijven ingame is het toegestaan.
Indien er zich een vorm van persoonlijke bedreigingen voordoet, als je dus bedreigd wordt buiten Grepolis, dan kun je contact op nemen met de support. Support (klik)
 

DeletedUser

Gast
Bedreigingen buiten Grepolis doet Support niets aan heb ik gemerkt uit eerdere ervaring, dan word je doorverwezen naar de politie
 

DeletedUser

Gast
Bij mij is het heel simpel. Als ik een dreigement krijg, lach ik voor een minuut of 10. Dan plaats ik het op het alliantie forum, daar lachen we nog een minuut of 10. Dan plaats ik het op de Skype groeps chat, en lach ik nog een minuut of 10, maar nu iets minder hard.

Na die 30 minuten, terwijl ik nog een beetje huil van het lachen, stuur ik een aanval op heb af. Vaak zijn er wel ally leden die het ook grappig vinden en gp nodig hebben die dus ook gaan aanvallen.

En dan komt het leukste deel: Het 'Waarom-Heb-Je-Me-Aangevallen' bericht dat je krijgt. Dan lach ik weer 10 min, plaats ik het weer op het forum, lach ik weer 10 minuten, plaats ik het op skype, moet ik pissen van het lachen, en dan stuur ik terug: 'Waarom ben jij zo'n noob.' (dat moet je ook proberen, komen leuke berichten van). En van die reactie ga ik weer het rijtje 'lach-forum-skype' langs. Soms doe ik ook 'Lach-forum-skype-whatsapp' maar dan moet hij echt leuk genoeg zijn.

Kortom: Ik lach me dood als ik een dreigement krijg.

Bedreigingen buiten Grepolis doet Support niets aan heb ik gemerkt uit eerdere ervaring, dan word je doorverwezen naar de politie

Lijkt me voor mij geen goed idee... if you know what I meen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan