• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie dreigementen

Bij mij is het heel simpel. Als ik een dreigement krijg, lach ik voor een minuut of 10. Dan plaats ik het op het alliantie forum, daar lachen we nog een minuut of 10. Dan plaats ik het op de Skype groeps chat, en lach ik nog een minuut of 10, maar nu iets minder hard.

Na die 30 minuten, terwijl ik nog een beetje huil van het lachen, stuur ik een aanval op heb af. Vaak zijn er wel ally leden die het ook grappig vinden en gp nodig hebben die dus ook gaan aanvallen.

En dan komt het leukste deel: Het 'Waarom-Heb-Je-Me-Aangevallen' bericht dat je krijgt. Dan lach ik weer 10 min, plaats ik het weer op het forum, lach ik weer 10 minuten, plaats ik het op skype, moet ik pissen van het lachen, en dan stuur ik terug: 'Waarom ben jij zo'n noob.' (dat moet je ook proberen, komen leuke berichten van). En van die reactie ga ik weer het rijtje 'lach-forum-skype' langs. Soms doe ik ook 'Lach-forum-skype-whatsapp' maar dan moet hij echt leuk genoeg zijn.

Kortom: Ik lach me dood als ik een dreigement krijg.
ja zo kan het dus ook......
 

DeletedUser

Gast
Het soort bedreigingen waar ik het over heb zijn "Ik zoek je op." "Ik sla je" etc. Dit klinkt nu dan wel heel erg kinderachtig, maar geloof me, zoals deze persoon het zei, leek 't werkelijkheid.
Daarvoor werd dezer persoon doorverwezen naar de politie ;).
 

DeletedUser

Gast
Ow dat soort bedreigingen. Het is heel simpel: Hij doet het toch niet. Denk je echt dat als ik in Rotterdam woon en hij in Antwerpen dat hij alleen langs komt om mij te slaan?

Btw, ik ben precies nu jarig.
 

DeletedUser9170

Gast
nou een gelukkige verjaardag Ted

En jah, trek je er niets van aan van wat ze zeggen.
 

DeletedUser

Gast
Het gaat er wat mij betreft niet om of de bedreiging an sich serieus genomen moet worden.
Het is een manier van met elkaar omgaan die totaal ongepast is. Mensen die dit soort berichten sturen, begrijpen niet wat het is om een spelletje te spelen. Ik zal nooit met zo iemand in de ally willen zitten.
 
Bovenaan