• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Eieren Zoeken Met Pasen?

DeletedUser11136

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

ik heb ook alle eieren op epsilon nu ook een nieuwe award. voor de coö stuur een pm
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

mmm op beta klopt er eentje niet er is ergens een 84/532 die vindt ik niet :( en op beta zijn maar 17 eieren


en merci voor diegene die het doorstuurden :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

is de bedoeling dan dat ik lukraak ergens heen vaar?
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

ik heb nog geen Award gekregen :(:mad::bericht:

Ik ook niet, terwijl ik wel 18 eieren gevonden heb. (ik weet niet of er nog meer zijn, maar volgens mij heb ik ze allemaal)
2 eieren zijn nog gesloten, maar als ik er op klik zeggen ze dat ik deze al geopend heb. Misschien dat daar een bug in zit.
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Kan je ergens zien hoeveel eieren je al hebt?
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

ja er staat toch "egg_%cijfer%_closed/open ?
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

zijn er twee bij met schild van Athene
kan dat wel werken als je een andere god aanbid?
 

DeletedUser11150

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

wil iemand de cordinaten van beta sturen plzz
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

zijn er twee bij met schild van Athene
kan dat wel werken als je een andere god aanbid?
Ja dat kan, maar ik ben er niet blij mee, het is dat je anders geen award krijgt, maar ik vind die kracht zooo nutteloos, die werkt alleen maar in je nadeel.
 

DeletedUser11150

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Ja dat kan, maar ik ben er niet blij mee, het is dat je anders geen award krijgt, maar ik vind die kracht zooo nutteloos, die werkt alleen maar in je nadeel.tegen wie ik of iemand anders
 
Bovenaan