• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Eieren Zoeken Met Pasen?

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

lol,
volgens mij wilde een mod. niet dat jullie alle coordinaten hier neezetten :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

dan moet die mod dat gewoon verwijderen...
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Ik heb ze van theta, maar als je ze hierneer zet, kan je dan worden geband?
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

ik heb ze allemaal op Theta Zeta en Gamma ;)

Kijk eens goed naar die coordinaten op gamma, ei 6 en 10 en 4 en 19 hebben dezelfde coordinaten, hoe kan jij ze dan allemaal hebben op gamma?
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Ik heb ze van theta, maar als je ze hierneer zet, kan je dan worden geband?

Tot nu toe zijn de andere mensen die ze erop hebben gezet nog niet geband.
En staat er een regel over in de regels?
 

DeletedUser11063

Gast
ja doe maar, geen probleem, staat niet in regels dat het niet mag8-)
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Graag GEEN locaties plaatsen van de eieren! Dit verpest het voor de andere spelers..

Master-guy als je het in een spoiler zet kiest de speler er zelf voor om deze te openen of niet ;)
Dus verpest de speler zijn eigen speelplezier als deze speler op dit forum naar coordinaten gaat zoeken ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Het trukje met de broncode werkt trouwens niet op de 2.0 wereld Iota, daar moet je wat verder graven.
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Master-guy als je het in een spoiler zet kiest de speler er zelf voor om deze te openen of niet ;)
Dus verpest de speler zijn eigen speelplezier als deze speler op dit forum naar coordinaten gaat zoeken ;)

Ja, dat is een slimme oplossing.
 

DeletedUser10889

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Deze klopen trouwens helemaal niet hoor :(

Slechts 1 coordinaat is dubbel en alle andere coordinaten kloppen perfect. Je moet natuurlijk wel in de juiste wereld zoeken. 8-)

Er zit zelfs een bestuurder bij.
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Ik heb er nu 19:) alleen ik kan de 19de nog niet openen want er is nog een stadsfeest bezig:(
 

DeletedUser11063

Gast
Iemand die van THETA? Trage pc begint me op de zenuwen te werken:mad:
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

tip:

zoek op de verticale hoek !!!!

en.. ps: WAAROM STAAT ER "JE HEBT EEN NIEUWE STAD GESTICHT?"
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Lol, ik heb nu al een stuk of 8 berichten gehad, waar mensen om die coordinaten vroegen:p
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Graag GEEN locaties plaatsen van de eieren! Dit verpest het voor de andere spelers..
Lol, eerst was jij dat met kerst.

Maar ik heb denk ik iedereen gepwnd, om 0:20 had ik ze allemaal van Theta al op een lijstje staan :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Eieren Zoeken Met Pasen?

Ik heb alle coordinaten voor op Theta!

Dus ook alle 20 eieren.
 
Bovenaan