• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Einde van de wereld.

DeletedUser12309

Gast
Wanneer eindigt een wereld?

Als het aantal spelers onder 300 komt, zal een aftelprocedure van 4 weken starten. Een timer geeft aan hoelang het nog duurt voor de wereld definitief eindigt.

staat op jullie pagina's...

Toch wel een leugen...

Ksi zit met 308 spelers en over 27d wordt die gewoon gesloten...

aanpassen die pagina maw...

want Ksi is niet de enige wereld die 'te vroeg' gesloten wordt.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als ik eventjes op grepostats ga kijken, zie ik 299 spelers. En dan nog 3 spelers met 175 punten en vervolgens 5 spelers met 0 punten.
Volgens mij wordt er niet met die spelers rekening gehouden ;)
 

DeletedUser

Gast
Als ik eventjes op grepostats ga kijken, zie ik 299 spelers. En dan nog 3 spelers met 175 punten en vervolgens 5 spelers met 0 punten.
Volgens mij wordt er niet met die spelers rekening gehouden ;)
Spelers zijn spelers, of ze nu steden hebben of niet.
Dus als jullie je aan je eigen regels houden, dan kan KSi nog niet gesloten worden.
 

DeletedUser

Gast
Wie zegt dat die spelers met 0 steden niet opeens toch doorspelen? Zolang het account niet verdwenen is kunnen ze actief worden als ze dat niet zijn.
Als daar geen rekening mee gehouden moet worden dan moeten de regels dus aangepast worden, nu houdt grepolis/innogames zich niet aan zijn eigen regels, hoe je het ook wend of keert. Omdat ze zich nu niet aan hun eigen regels houden zullen er vast mensen zijn die meer geld uitgegeven hebben dan ze wilden aan goud dan wanneer innogames zich aan zijn eigen regels hield. Maar denk maar niet dat ze dat terug gaan geven.
 

DeletedUser19279

Gast
volledig mee eens
er zal wel te weinig aan verdiend worden :(
mede hierdoor is mijn besluit nu 100% zeker dat ik niet meer ga spelen,je stopt 2 jaar in een wereld en dan zomaar de plug eruit
heb er klauwen met goud in gestopt maar schijnbaar telt dat niet,en dan openen ze gewoon een nieuwe wereld met een oud systeem waar niemand zin in heeft,ze snappen het echt niet bij innogames,zeker vriendjes van microsoft die echte gamers ook al een oor aannaait door de xbox one gewoon een 1/2 jaar uit te stellen in nl.
 

DeletedUser21336

Gast
Hier zijn al discussies op gevorm....

het kost inno te veel als er zo weinig spelers zijn...

ik zoek effe voor jullie waar hets staat dat er 300actieve leden moeten zijn...
 

DeletedUser

Gast
volledig mee eens
er zal wel te weinig aan verdiend worden :(
mede hierdoor is mijn besluit nu 100% zeker dat ik niet meer ga spelen,je stopt 2 jaar in een wereld en dan zomaar de plug eruit
heb er klauwen met goud in gestopt maar schijnbaar telt dat niet,en dan openen ze gewoon een nieuwe wereld met een oud systeem waar niemand zin in heeft,ze snappen het echt niet bij innogames,zeker vriendjes van microsoft die echte gamers ook al een oor aannaait door de xbox one gewoon een 1/2 jaar uit te stellen in nl.

idd bakken met goud en dan gewoon zich niet aan de eigen regels houden.
300 is 300 niks meer en niet minder.
Daarnaast, waarom een wereld sluiten waar nog altijd genoeg gevechten plaats vinden door de spelers?
Snap dit echt niet.
Wat kost het nu om een wereld met nog altijd actieve spelers in stand te houden t.o.v. de baten die er zijn gehaald?
 

DeletedUser20075

Gast
het is ook wereld omikron
nog 312 spelers en die word ook over 27 dagen gesloten :s
 

Genius0615

Erinys
volledig mee eens
er zal wel te weinig aan verdiend worden :(
mede hierdoor is mijn besluit nu 100% zeker dat ik niet meer ga spelen,je stopt 2 jaar in een wereld en dan zomaar de plug eruit
heb er klauwen met goud in gestopt maar schijnbaar telt dat niet,en dan openen ze gewoon een nieuwe wereld met een oud systeem waar niemand zin in heeft,ze snappen het echt niet bij innogames,zeker vriendjes van microsoft die echte gamers ook al een oor aannaait door de xbox one gewoon een 1/2 jaar uit te stellen in nl.

Ehm, over die wereld met het oude systeem, de meeste spelers vinden dat de perfecte wereld dus ik snap niet wat je zegt met een wereld waar niemand iets aan heeft.
 

DeletedUser21354

Gast
Oude systeem vind ik ook veel leuker :)

"waar niemand zin in heeft" klopt dan ook niet, alleen NoppesNL heeft er geen zin in...
 

DeletedUser13380

Gast
Wat een gezever toch.... Dan wordt hij 2 dagen later gesloten he. Wow....
 

DeletedUser

Gast
Hier zijn al discussies op gevorm....

het kost inno te veel als er zo weinig spelers zijn...

ik zoek effe voor jullie waar hets staat dat er 300actieve leden moeten zijn...
1. Het staat in ieder geval niet in de officiele regels, moeten ze maar zorgen dat het daar goed staat.
2. "Het kost inno te veel" geloof je dat zelf? Ze verdienen nog altijd dik aan zo'n wereld zelfs al zijn er nog maar 200 spelers. Dan nog, weet je hoeveel het een bedrijf kost om ontevreden klanten te hebben? Innogames weet echt niet hoe ze klantenrelaties moeten onderhouden en dit is niet de eerste keer dat ze het verpesten.
3. Blijkbaar is er nog niet genoeg discussie geweest want ze liegen nog altijd in de door zichzelf opgestelde regels.
 

DeletedUser12309

Gast
en ik wil niet muggeziften, maar in feite ist pas vanaf 299, aangezien er staat: 'onder de 300 spelers' en niet 'vanaf 300 spelers'

pas de tekst aan aub, dan kan er geen twijfel meer zijn...

en dan kunnen we ook niet zeggen dat Innogames zich niet aan z'n eigen reglement houdt...
 

DeletedUser12309

Gast
Wat een gezever toch.... Dan wordt hij 2 dagen later gesloten he. Wow....

Het gaat hem niet om de wereld die sluit -... als je ff zou 'lezen' wat ik schrijf? Meestal nogal moeilijk, maar goed...

Het gaat hem erom dat er foutieve informatie wordt weergegeven op de pagina's van het spel Grepolis.

Correct is Correct

300 is 300

Als ge een loon krijgt van 1500 euro en ze storten 1498, zijde daar dan ook content mee? Ik niet... al ist 2 cent, tis uwen 2 cent.

Werelden houden op ONDER de 300 spelers. Er word nergens vermeld of die actief of niet actief zijn. Er staat ook niet bij 'vanaf het goud gedaald is met zoveel euro's, zijn wij genoodzaakt de boel stil te leggen'.

Pas de tekst aan of houd de werelden open die NIET onder de 300 spelers zitten. Simpel.
 

DeletedUser21233

Gast
Zelf zie ik het probleem niet zo. Inderdaad dan sluit een wereld een paar dagen later.

Het enige waar jullie om zeuren is dat immogames hun regels herschrijven zodat het juridisch helemaal klopt. Alleen zal het dan waarschijnlijk niet meer te begrijpen zijn voor de gemiddelde grepolis speler.
 

DeletedUser12309

Gast
Zal ik ze schrijven

'Wanneer sluit een wereld?'

Een wereld sluit wanneer er minder dan 300 actieve spelers zijn.

Wat verstaan wij onder actief?

Alle spelers die effectief nog aanwezig zijn op de wereld. Waarvan het bewijs bestaat dat hun steden groeien, waarvan het bewijs bestaat dat ze zich dagelijks tot 2dagelijks inloggen op de wereld.

...

amai, das moeilijk eh? Niet te begrijpen? Euh... Ik ben belg, jullie nederlander... dat je misschien daar een probleem ondervind? Zou nog kunnen...

Nogmaals DAR: jij spreekt ook alweer op wat Jonas schrijft... : Leer lezen wat er effectief staat. En reageer daarop. Niet op wat de anderen ervan maken.
 

DeletedUser12309

Gast
14 Ga Wereld Ksi binnen
308 spelers, 3,380 allianties, 63,197 steden
NL15 Ga Wereld Omikron binnen
314 spelers, 3,760 allianties, 53,128 steden
NL17 Ga Wereld Pi binnen
302 spelers, 4,549 allianties, 62,936 steden
NL18 Ga Wereld Rho binnen
313 spelers, 5,157 allianties, 68,470 steden
NL19 Ga Wereld Sigma binnen
348 spelers, 5,262 allianties, 63,820 steden

Al deze werelden kunnen gesloten worden... zitten allemaal dichtbij 'meer dan 300'
 
Bovenaan