• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Engelse wereld.

DeletedUser

Gast
Hallo iedereen.

Ik weet niet of ik het hier goed plaats/iemand het al eens heeft gevraagd/ en of dat je over een buitenlandse grepolis mag praten hier.

Maar ik speel nou al een tijdje op een engelse server , omdat die werelden veel groter zijn en het daardoor best anders is.
Nou zat ik gisteravond te denken hoe leuk het zou zijn om met een groep Nederlandse (ervaren) spelers zo'n wereld te domineren. Nou komt er de 13de een nieuwe wereld aan. Dus heb jij zin om samen met mij daar te starten , en hopelijk nog een boel anderen , dan lijkt mij dat echt leuk.

Ik zou dan
bdv1g0.jpg
willen oprichten.

De wereld instellingen zijn :

Wereld Snelheid 2
Troepen Snelheid 2
Overname systeem : Oud
Moraal Inactief
Alliantie Limiet 150
Beginners Bescherming 4 Dagen

Het alliantie limiet is mij wel te hoog , maar dan kunnen wij weer uitblinken als een elite groep.

En om kennis te maken met mij , ik speel al Grepolis hier sinds begin 2011.
Heb veel werelden gedaan , Allemaal onder de naam KILLER DOG
 

DeletedUser

Gast
De eisen zijn actief meedoen.
Voor de rest kan je nu weinig eisen stellen , want we zorgen wel dat we elkaar kunnen invite , of de zelfde richting kiezen om de zelfde tijd.
En een punten limiet kan je ook moeilijk zeggen als je nog niet eens speelt (maar ik vind activiteit ook belangrijker dan punten).

En de engelse grepolis vind je hier http://en.grepolis.com , en op engelse grepolis bestaat trouwens geen nachtbonus.
 

DeletedUser199

Gast
De Nederlandse top is over het algemeen beter dan de Engelse top, dus het is zeker haalbaar.
Of je het wil, is iets anders
 

DeletedUser22575

Gast
Ik wil wel meedoen! :O
Hoe heet de wereld?

Mijn naam op Engelse Server is trouwens Kings Archer :O
 

DeletedUser23053

Gast
Was al van plan om hier te starten :p
jammer genoeg kom ik pas de 18e terug van vakantie en mis ik dus al 5 dagen :(
 

DeletedUser

Gast
De wereld heet Rhammus.
Het is de 80ste wereld.

Misschien is het een idee als er echt animo voor is om een skype of whats app groepje te starten , om elkaar te invite enz.
 

DeletedUser

Gast
Dan ga je 5 dagen langer door ;)
Maar je moet dan even kijken , je zal dan inderdaad wel een achterstand hebben.
 

DeletedUser

Gast
Als je een week eerder had voorgesteld had je meer animo gehad, ook van mij maar nu ga ik er zoiezo niet starten omdat ik paaar dagen geleden op juktas ben begonnen
 

DeletedUser

Gast
Ja ik zag idd al dat er hier ook al een nieuwe wereld was.
Komt een beetje slecht uit voor me :'(
 

DeletedUser8570

Gast
Ik ben ook wel altijd bereid om mee te gaan, mijn naam daar is ook lennertlenor. Gaan we allemaal dezelfde windrichting nemen of ga je een link sturen?
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop iedereen te kunnen invite.
Dus als je skype hebt moet je killer_dog_ even toevoegen.
 

DeletedUser23053

Gast
Misschien is het een beter idee om dit na de vakantie nog eens te proberen, denk dat er dan meer animo voor is.
 

DeletedUser20232

Gast
Damn dit is een erg mooi initiatief :p jammer dat het al zo vroeg begint...
Moet je daar dan een nieuw account maken of lukt dit ook met een NL account?
 

DeletedUser

Gast
Misschien is het een beter idee om dit na de vakantie nog eens te proberen, denk dat er dan meer animo voor is.

Ja dat is misschien wel beter.
Ook aangezien hier net een nieuwe wereld gestart is , en als we het wat tijd geven kan iedereen die interesse heeft er rekening mee houden.

Maar mochten de genen die nu al tijd/zin hebben kunnen we wel beginnen om elkaar te leren kennen ;)
 
Bovenaan