• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Engelse wereld.

DeletedUser22184

Gast
mss beetje laat maar zou ik kunnen meedoen?

Naam is silboy123
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
mss beetje laat maar zou ik kunnen meedoen?

Naam is silboy123

Niks laat hoor , iedereen mag nog komen :)
Met de echte actie wachten we tot na de zomervakantie , en dan de eerst komende wereld. (als de instellingen tenminste leuk zijn)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
De ''kennismaking'' wereld is net begonnen.
Mocht je mee willen doen , stuur me maar een berichtje.
 

DeletedUser21383

Gast
Let wel op, dat de voertaal van zowel jullie als de alliantie Engels moet zijn, zo staat in de regels. Dus je kan tegen elkaar nederlands praten maar zorg ervoor dat je alliantie etc in het engels is natuurlijk. Forum kan je nederlands houden aangezien er alleen nederlanders meedoen.
Heb ook al op engelse servers gespeeld. Succes in ieder geval
 

DeletedUser

Gast
Bedankt voor de tip.
Maar als het goed is mag je toch gewoon De BEER Clan heten , i.p.v. The BEER Clan.
Net als een Nederlands alliantie motto.
Ik heb nu al een tijdje De BEER Clan gehad , met als in het alliantie profiel ''BEERen Sterk'' (en natuurlijk wie ze moeten aanspreken voor contact) , en daar heb ik nog nooit wat over gehoord.
 

DeletedUser

Gast
Jep dat mag, denk maar aan de talloze latijns en griekse profielen die er bestaan :p

En ook vaak kan je alliantie namen op nl servers nou niet nederlands bestempelen, vaak engels of weer latijns/grieks.

En denk ook maar aan de twee polen op efeze, die konden geen woord nederlands dus kreeg je altijd van de google translate berichten terug waar je niks van begreep haha :p
 

DeletedUser23053

Gast
Denk er wel aan dat je alleen Engelse berichten zult krijgen ;)
BG zal ook Engels praten, indien we die aangaan.
 

DeletedUser

Gast
Ja , ik speel al even engels , dus ik red me wel ;)
En mocht het een heel moeilijk bericht zijn , is er altijd nog iemand anders die het wel snapt of google vertaler.

En over de BG's , ik zelf ben niet iemand die er waarde in ziet om veel BG's te hebben.
We zien natuurlijk wel hoe het loopt , maar het zal misschien 1 BG zijn of misschien 2 als we dat nodig hebben omdat de groep te klein zou zijn ofzo.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet trouwens niet of het in NL ook aangepast is (speel geen NL wereld meer) , maar ik had al gelezen dat ze bij alle nieuwe werelden de helden wereld instellingen wilden doen. En ik zie al dat er op de wereld van vandaag de extra god Artemis erbij zit en de maximum bouwlevels omhoog zijn. Maar je begint nog wel gewoon met 1 stadje.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet dat het ondertussen een goed eind geleden is.
Maar er is vandaag een wereld geopend , ik had het niet van te voren gezien anders had ik eerder wel iets laten weten.
Zijn er nog mensen geïnteresseerd om te joinen ?

Wereld snelheid 3
troepen snelheid 2
oud overname systeem
geen moraal
Alliantie limiet 200
beginners bescherming 5 dagen
 

DeletedUser24788

Gast
Met hoeveel mensen zit je daar? En hoe wil je deze wereld aanpakken?

Als het goed is heb je een bericht gehad van mij via Skype?
 

DeletedUser

Gast
We zijn nu met 15 man, hoe ik het aan wil pakken is klein blijven (30-40).
Goeden basis starten , en vanuit daar de oceaan onveilig maken met veel activiteit en goede teamwork.
Weinig of geen BG's , en lekker goed de massa allianties aanpakken
 

DeletedUser14801

Gast
Nieuwsgierigheid van mijn kant.

Is er veel verschil tussen de Nederlandse en Engelse Grepolis, buiten de nachtbonus wat je al aangaf.
Ik las dat je in de nieuwe wereld, ook goud kon verhandelen.
Kan je de verschillen een beetje omschrijven.

Ze zullen hun handen vol aan jou hebben. ;)
Met alle respect.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben al een goede tijd niet meer op de nederlandse servers , dus ik zal je niet alle verschillen kunnen noemen.
Maar je kan nu inderdaad in de marktplaats goud voor grondstoffen ruilen , het gemiddelde dat ze een beetje vragen is rond de 1000 gs voor 10 goud. Veder kan je nu ook bij ieder gebouw dat je nu bouwt , als de tijd onder de 5 minuten zit , het gratis laten afmaken zodat het er meteen is. Halveren van de wachttijd van de bouw gaat nu niet meer , je kan het alleen zorgen dat het er meteen staat. Dit kost wel goed wat goud , hoe langer de bouwtijd hoe meer goud.

Veder weet ik niet hoe dit in de NL servers zit , je hebt bij EN op alle nieuwe werelden alle 6 de goden.
En de gebouwen kunnen net zo hoog ge-upgrade worden als in de helden wereld.
De inventorie kan is standaard 10 , met goudgebruik 20.
Alle premium functies hebben een nieuwe look gekregen , ook heel belangrijk ;)

Dat was het wel een beetje als ik niks vergeten ben.
 

DeletedUser20933

Gast
We zijn nu met 15 man, hoe ik het aan wil pakken is klein blijven (30-40).
Goeden basis starten , en vanuit daar de oceaan onveilig maken met veel activiteit en goede teamwork.
Weinig of geen BG's , en lekker goed de massa allianties aanpakken

Welke oceaan zitten jullie?
 
Bovenaan