• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Eurovisiesongfestival

DeletedUser

Gast
Hey heb juist naar het Eurovisiesongfestival gekeken. Ik vindt het altijd leuk om naar die rare acts enzo te kijken maar ik begin het toch heel irritant te vinden wat er de laatste jaren gebeurd. En nee dit is niet omdat wij niet door mogen naar de finale.;)

De laatste jaren gaat het blijkbaar totaal niet meer om de liedjes of het zingen. Hoe belachelijker de act hoe meer kans je hebt om te winnen. En natuurlijk heb je ook nog de buurlanden maar wat ik nu niet snap is hoe Engeland, Frankrijk, Italië enzo altijd direct in de finale komen. Weet iemand hier toevallig de verklaring van?
 

DeletedUser

Gast
vind*

In ieder geval, ik keek ook een beetje, echt triest dat Rusland door is met die oma's. :')
En die landen komen meteen in de finale omdat ze dat hele feestje voor een groot deel betalen volgens mij ;)
 

DeletedUser

Gast
Vind ze eigenlijk wel grappig. Maar dat Roemenië en die valszingende versie van Sela Sue door mogen dat vindt ik gewoon schandalig. Al moet ik eerlijk zeggen dat Nederland er ook grappig uitziet.

Maar al betalen ze het dan nog vindt ik het raar of meer oneerlijk voor de andere landen. En België en Nederland dan?
 

DeletedUser

Gast
Eurovisiesongfestival is crap, heb er dus ook niet naar gekeken.
 

DeletedUser

Gast
Zijn ze altijd. Ben benieuwd hoe laag die indiaan gaat eindigen.
 

DeletedUser3865

Gast
vind*

In ieder geval, ik keek ook een beetje, echt triest dat Rusland door is met die oma's. :')
En die landen komen meteen in de finale omdat ze dat hele feestje voor een groot deel betalen volgens mij ;)
Dat was gewoon geweldig xD
Zijn ze altijd. Ben benieuwd hoe laag die indiaan gaat eindigen.
Bij de onderste 2 denk ik...


Ik vond het gister trouwens nog wel meevallen met de acts, er zaten ook gewoon een paar leuke liedjes bij.
Die van IJsland, en Ierland vond ik wel het beste.
Zwitserland was ook wel goed, maar die moest zo erg zijn best doen op zijn engelse uitspraak dat dat niet ten goede ging van het liedje.
 

DeletedUser12493

Gast
Russia.. wat hebben die ingestuurd ? Party for everyone, omg.
 

DeletedUser

Gast
Wel ik vindt Albanië en Moldavië het slechts. Die Albanese roept gewoon (en nog vals ook) en die andere zijn liedje trekt op niets. Ierland en Ijsland vindt ik wel goed.
 

DeletedUser

Gast
Ze hadden die kerel door moeten laten gaan van Euro Neuro maar ja das natuurlijk een verkapte protestsong en dat zien ze liever niet op het esf
 

DeletedUser

Gast
:p

Het nummer van Cyprus was goed, had zo in de top 40 kunnen staan :) Verder was Griekenland weer leuk zoals bijna elk jaar.
 

DeletedUser12493

Gast
Ik vond Zwitserland wel swingend :p
Zo'n classic rock gedoe :D
 

DeletedUser12493

Gast
Die mense dan zo gewoon op de achtergrond zingen of effectief het decor ? :p
 

DeletedUser3865

Gast

DeletedUser

Gast
Die albanese roepte wel idd, maar zeker niet vals ;)

Die vond ik ook wel goed :O

Lol xD

Ik geef toe dat ik op men tenen ben getrapt dat zij wel door mag en onze Iris niet.;) Ik vindt eigenlijk al lang dat België en Nederland, net zoals andere landen, het tijdelijk moeten boycotten.
 
Bovenaan