DeletedUser26399
Gast
Ah, op die manier. Das een goeie. Ga ik doorvoeren
Tot zover nog 0 oplossingen binnengekregen.
Normaal moest je een halfuur geleden al eentje hebben gehad via de forum cup
Ah, op die manier. Das een goeie. Ga ik doorvoeren
Tot zover nog 0 oplossingen binnengekregen.
Je gaat op sollicitatiegesprek en hebt je volledig voorbereid op de vragen die gaan komen. Je pakt nog snel even je telefoon mee en stapt op de fiets. Tadatada! Inkomende aanval. En dat terwijl je nog maar 10 minuten hebt om op je sollicitatie te komen. Als je doorfietst ben je binnen 8 minuten op je sollicitatiegesprek, maar wanneer je telaat komt kan je het wel vergeten. Godzijdank kom je nog net optijd aan op je sollicitatie. Je loopt naar binnen, Tadatada! Inkomende aanval... Je mogelijk toekomstige werkgever kijkt je boos aan. Wat doe je?
Vakantie, altijd gezellig. Je woont nog bij je ouders, bent een puber van 14 jaar en je bent slim: Je zet de vakantiemodus aan. Jullie gaan verweg, naar Brazilië. Eenmaal aangekomen pakken jullie een boot naar een nogal onbekend eiland. Het bootje is een beetje gammel, de schipper ziet er ook niet al te best uit. Er komt een golf en het noodlot slaat toe, de schipper valt uit de boot! Je ziet nog een laatst hand boven het water uitkomen en ziet een krokodil zwemmen onder de boot. Wat doe je?
Ik stem:
3 - Inzending Rabbid
2 - Inzending DonFrank
1 - Inzending Araluen
Ik stem:
3 - Inzending DonFrank
2 - Inzending Rabbid
1 - Inzending Arlauen
3 punten - Oplossing 1 (don)
2 punten - Oplossing 2 (ara)
1 punt - Oplossing 1 (screeny)
Naar mijn mening zijn de deadlines nog steeds vrij lang.
Oplossing 1 - Graecus 001 - 10 puntenJe gaat op sollicitatiegesprek en hebt je volledig voorbereid op de vragen die gaan komen. Je pakt nog snel even je telefoon mee en stapt op de fiets. Tadatada! Inkomende aanval. En dat terwijl je nog maar 10 minuten hebt om op je sollicitatie te komen. Als je doorfietst ben je binnen 8 minuten op je sollicitatiegesprek, maar wanneer je telaat komt kan je het wel vergeten. Godzijdank kom je nog net optijd aan op je sollicitatie. Je loopt naar binnen, Tadatada! Inkomende aanval... Je mogelijk toekomstige werkgever kijkt je boos aan. Wat doe je?
Vakantie, altijd gezellig. Je woont nog bij je ouders, bent een puber van 14 jaar en je bent slim: Je zet de vakantiemodus aan. Jullie gaan verweg, naar Brazilië. Eenmaal aangekomen pakken jullie een boot naar een nogal onbekend eiland. Het bootje is een beetje gammel, de schipper ziet er ook niet al te best uit. Er komt een golf en het noodlot slaat toe, de schipper valt uit de boot! Je ziet nog een laatst hand boven het water uitkomen en ziet een krokodil zwemmen onder de boot. Wat doe je?
Er is een alliantie meeting, ergens op de grens tussen Nederland en België. Iedereen van je alliantie, een man of 20, komt naar de meeting toe. 1 probleempje: jullie hebben een spion in de alliantie! Je staat achter de vermoedelijke spion en ziet nog net het laatste berichtje naar de vijand: Ze zijn nu op een meeting, pak je kans. Hoe reageer je?
Te kort voor wie? Verwavht je zo veel inzendingen nog te ontvangen?
Oplossing 1 - RabbidRobin - 0 puntenVakantie, altijd gezellig. Je woont nog bij je ouders, bent een puber van 14 jaar en je bent slim: Je zet de vakantiemodus aan. Jullie gaan verweg, naar Brazilië. Eenmaal aangekomen pakken jullie een boot naar een nogal onbekend eiland. Het bootje is een beetje gammel, de schipper ziet er ook niet al te best uit. Er komt een golf en het noodlot slaat toe, de schipper valt uit de boot! Je ziet nog een laatst hand boven het water uitkomen en ziet een krokodil zwemmen onder de boot. Wat doe je?
Er is een alliantie meeting, ergens op de grens tussen Nederland en België. Iedereen van je alliantie, een man of 20, komt naar de meeting toe. 1 probleempje: jullie hebben een spion in de alliantie! Je staat achter de vermoedelijke spion en ziet nog net het laatste berichtje naar de vijand: Ze zijn nu op een meeting, pak je kans. Hoe reageer je?
Je zit op school, in de klas. Het is net pauze geweest. Scheikunde, dat vak vond je altijd al niks. Kwam door de docent, aldus jezelf. Tada-tada! Inkomende aanval. Stom denk je bij jezelf, ik heb m'n geluid niet meer uitgezet na de pauze. Je docent pakt je telefoon af en zegt "Die ben je kwijt". Wat doe je?
Heeft het nog zin om in te sturen? Mijn medekandidaten kunnen gewoon weigeren nog in te sturen en dan verlies ik nog...