DeletedUser26399
Gast
Kan weer wat leuks doen, sparen tot event, dan mag inno het terug hebben, kan noiet wachten op de volgende wedstrijd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op dit moment zijn er nog geen plannen voor een volgende Forum Cup.


Nog eentje in Juni of niet
Wat wordt die van juli? Editwedstrijd lijkt me wel weer leuk
Ook in Juli staat er nog niks gepland in elk geval. Druk bezig met de voorbereidingen voor iets anders, alleen dat kost gigantisch veel tijd (het werkt dan wel awesome en ziet er te gek uit (vind ik zelf), maarja x))
Kun je de forumcup niet als 'vakantiebaantje' door een andere mod laten organiseren?
Het is geen probleem om iets te organiseren, het is alleen even tijd ervoor vrij maken en op het juiste moment wachten.
Goed dat jij dat weet,postcountgeiler69@dusdavid2