• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gevoelig onderwerp "Hitler"

DeletedUser

Gast
het probleem met Hitler was, dat hij dingen deed , goed of slecht, zonder geld. Hij leende, en betaalde daar alles mee. Hij heeft de duitse economie vernietigd.
 

DeletedUser11295

Gast
het probleem met Hitler was, dat hij dingen deed , goed of slecht, zonder geld. Hij leende, en betaalde daar alles mee. Hij heeft de duitse economie vernietigd.

Ben je gek? Hitler heeft de Duitse economie opgebouwd zoals nooit iemand een economie heeft opgebouwd. De reden dat oorlog nog steeds word gevoerd is omdat het winstgevend is en Hitler zag dat in. Hij stimuleerde de economie en Duitsland krabbelde uit de diepste crisis ooit gezien. Hitler heeft het omgedraaide gedaan van de economie kapotmaken. Wat hij daarna deed daar heb ik het niet over maar als er 1 ding is dat Hitler goed heeft gedaan dan is het de economie opbouwen.
 

DeletedUser

Gast
Ben je gek? Hitler heeft de Duitse economie opgebouwd zoals nooit iemand een economie heeft opgebouwd. De reden dat oorlog nog steeds word gevoerd is omdat het winstgevend is en Hitler zag dat in. Hij stimuleerde de economie en Duitsland krabbelde uit de diepste crisis ooit gezien. Hitler heeft het omgedraaide gedaan van de economie kapotmaken. Wat hij daarna deed daar heb ik het niet over maar als er 1 ding is dat Hitler goed heeft gedaan dan is het de economie opbouwen.

Onzin, het enige dat Hitler kon is de mensen ervan overtuigen DAT het moest gebeuren. Hij kon als geen ander de, soms inderdaad niet onaardige, ideeën van zijn spindoctors overbrengen. Dat hij dat gedaan heeft is inderdaad positief, alleen de ideeën kwamen niet van hem.

Massa's bespelen, dat was zijn kunst.
 

DeletedUser

Gast
ik zeg toch niet dat hitler de economie niet opbouwde? hij heeft het alleen daarna totaal vernietigd. En hoe je het ook went of keert, Hitler bouwde en ontwikkelde alles met geld dat er gewoonweg niet was
 
Bovenaan