• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gevoelig onderwerp "Hitler"

DeletedUser

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

Ik geloof er zelf niet in dat die ene hond echt kon praten, anders zou iemand anders het toch ook allang geprobeerd hebben?

Mocht wel het kloppen, dan heeft hij toch nog een goed idee gehad.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

Juh, ik geloof er ook niks van over die honden. Een hond die praat,
Hij heeft ook wel enkele goede ideen gehad en ook uitgevoerd.

- AOW
- Zorgverzekering
- En nog veel meer uitkeringen, weet niet precies welke allemaal.
- Wegennet (Dit was dan meer bestemd voor sneller vervoer van de tanks, en zijn leger.)
- Volkswagen (Goedkope auto die voor iedereen van het duitse volk te betalen was.)

Ben wel fan van Volkswagen(Golf) :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

Lol. Ik geloof er vrij weinig van als ik eerlijk moet zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

Opvallend dat een Wilders aanhanger zulke discussies start
 

DeletedUser

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

Opvallend dat een Wilders aanhanger zulke discussies start

Godsamme, wat is dit een faalpost. Je mag jezelf een aantal keren voor het hoofd slaan. Als jij een link legt tussen Wilders en Hitler is jouw politiek verstand waarschijnlijk niet bijster groot.
 

DeletedUser

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

pratende honden? :p
succes xd
 

DeletedUser

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

De vergelijking tussen de islam en hitler wordt ook vaak vast gelegd ;)
 

DeletedUser

Gast

DeletedUser

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

Wilders heeft nu zelfs een reclamespotje over de Islam in Nederland en in principe zegt hij dat ze niet goed genoeg zijn om in ons land te wonen, onze cultuur is beter dan de rest.

Hitler begon ook met kleine dingen, hopelijk zal het Nederlandse volk over een aantal jaar wel wat langer nadenken over hun stem en de 'vrijheid' die Wilders aan hen biedt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

Het kan wel mogelijk zijn , honden zijn niet de domste beesten maar bij apen lukt het al vrij moeilijk om menselijke dingen aan te leren dus zal je wel heel lang met die honden bezig moeten zijn

Praten zal hen nooit lukken. Een van de grootste verschillen tussen de mens en de aap, is dat de aap niet kan praten, was iets met hun stembanden. Weet niet meer wat precies
 

DeletedUser

Gast
AW: Gevoelig onderwerp "Hitler"

Praten zal hen nooit lukken. Een van de grootste verschillen tussen de mens en de aap, is dat de aap niet kan praten, was iets met hun stembanden. Weet niet meer wat precies

Jep iets bewoog wanneer ze blafte ofzo, xd.
 
Bovenaan