• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Godenwereld

DeletedUser

Gast
Het artikel in de Grepolis Times over de godenwereld prikkelt mijn nieuwsgierigheid wel enorm... Dit wordt nu een echte wereld voor "Pro's"

Zeker met de Toelatingseisen zoals die nu gemeld zijn. De dagelijkse award (bijv. aanvaller/plunderaar/veroveraar van de dag) die je nodig hebt, is nogal een eis!

Ik ga hier niet alle info over de godenwereld neerzetten. Iedereen kan de times lezen!
 

DeletedUser11295

Gast
Inderdaad, ik verbaasde me ook toen ik die info las. Erg leuk hoor ga ik zeker op spelen.
 

DeletedUser6663

Gast
idd, de eisen zijn hoog en dit is dus enkel voor de pro's! Ben benieuwd wanneer er meer info over vrijkomt...
 

DeletedUser

Gast
Jup. Valt ook niet op dat meteen mensen van de Times gingen reageren :p
 

DeletedUser

Gast
Is alleen vreemd dat het niet op .net staat en we de info van de times moeten halen ipv een echte aankondiging :|
 

DeletedUser11295

Gast
Wij zijn gewoon actief op het forum, btw als de heldenwereld aangekondigd zou worden in de april editie (die toevallig op de 1e uitkomt) zou je het dan ook niet geloven. In ieder geval wij hebben iets opgevangen en we zetten dit in de times. Geloof het of niet, 1 april is toeval ;).

Is alleen vreemd dat het niet op .net staat en we de info van de times moeten halen ipv een echte aankondiging :|

Volgens mij staat ook in de times dat het nog niet allemaal bevestigd is, zou ook wel raar zijn als er nog informatie ontbreekt.
 

DeletedUser

Gast
Ik wil ook wel naar die Goden wereld alleen moet ik nog 6 steden op de HW en zo'n speciale award.
 

DeletedUser

Gast
Leuke 1 april grap, maar je paait niet iedereen ermee.
Ik denk dat dit gewoon nep is.
 

DeletedUser

Gast
ben net op archilles gestopt :| dan is dus best wel balen en de eisen lijken mij best onlogisch 6 steden op de heldenwerel dondanks dat het een heldenwereld is is dat nog best weinig.

lijkt me duidelijk 1 april
 

DeletedUser6663

Gast
Leuke 1 april grap, maar je paait niet iedereen ermee.
Ik denk dat dit gewoon nep is.

ben net op archilles gestopt :| dan is dus best wel balen en de eisen lijken mij best onlogisch 6 steden op de heldenwerel dondanks dat het een heldenwereld is is dat nog best weinig.

lijkt me duidelijk 1 april


Zoals sem al had gezegd, als we op 1 april met de heldenwerelden zouden komen hadden jullie het ook niet geloofd... deze informatie heeft tiron ergens vandaan gekregen en heeft het in de times gezet. Het is alleen nog niet bevestigd door innogames.
 

DeletedUser

Gast
als het waar is waar ik op zich wel aan twijfel aangezien het 1 april is zou het wel leuk zijn als het zo is
en het zou dan best wel een pro wereld worden
 

DeletedUser

Gast
Het zou een leuke pro wereld worden maar als je kijkt naar de gunsten, eenheden enzo dan lijkt me dit gewoon een 1 april grap.
 

DeletedUser

Gast
beetje overpowered maar dat staat wel inverhouding tot de eissen
 

DeletedUser

Gast
ik weet bijna zeker dat dit een 1 april grap is anders had het wel bij de aankondigingen gestaan
 

DeletedUser

Gast
ik weet bijna zeker dat dit een 1 april grap is anders had het wel bij de aankondigingen gestaan
Ze weten er toch niet veel over, daarom staat ie er niet, innogames is ook niet zeker!
Als de wereld echt komt word het zeer leuk, echter is het wel stom om in te komen ik speel op Achilles via ander account en de acc waar ik 3 dag awards heb speel ik niet op achilles
 

DeletedUser

Gast
als ze zoiets hebben, maken ze er eerst een aankondiging van voordat het in de times komt.
 
Bovenaan