• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Godenwereld

DeletedUser

Gast
ik hoop eigenlijk wel dat het echt is, zal wel leuk zijn. vooral die nieuwe eenheden :p

een varken als eenheid :D
 

DeletedUser

Gast
Ik geloof het pas als er een mod morgen zegt dat het waar is.
 

DeletedUser

Gast
Dit was inderdaad een grap geweest! Prettige 2 april.

't Is dat ik wist dat het een grap was, anders had ik enthousiast meegespeeld. :p
Zou iets in de trend wel leuk vinden, maar kleine kans dat er na de heldenwerelden nog een derde type gamewereld voorbij komt.
 

DeletedUser6663

Gast
Ons eerste idee was de Kim-Jong times, alles erin stond dan in het koreaans:p
 

DeletedUser

Gast
Haha Tirion, ik wist het!

beste grap van gisteren van jullie haha
 

DeletedUser11295

Gast
Idee dat we ook hadden, het TW blad en de times verwisselen :D
 

DeletedUser

Gast
Maar datt zou iedereen doorhebben, en niet iederene had door dat dit 1 aprilgrpa was
 

DeletedUser

Gast
't Is dat ik wist dat het een grap was, anders had ik enthousiast meegespeeld. :p
Zou iets in de trend wel leuk vinden, maar kleine kans dat er na de heldenwerelden nog een derde type gamewereld voorbij komt.

Zeg nooit nooit... Ik ben altijd fan geweest van véél meer goden, zodat de wereldinstellingen bepaalde goden kunnen kiezen... En er zijn er nog genoeg in de Griekse mythologie (Apollo, Aphrodite, Hermes, Demeter, Persephonè, Dionysos, Hephaestos, Hebe, Ares, Helios, Hestia, Pan, Eros, etc. etc. etc.). En leuke spreuken zijn ook te bedenken :p

De godenwereld mag er van mijn part komen :D
 

DeletedUser6663

Gast
Zeg nooit nooit... Ik ben altijd fan geweest van véél meer goden, zodat de wereldinstellingen bepaalde goden kunnen kiezen... En er zijn er nog genoeg in de Griekse mythologie (Apollo, Aphrodite, Hermes, Demeter, Persephonè, Dionysos, Hephaestos, Hebe, Ares, Helios, Hestia, Pan, Eros, etc. etc. etc.). En leuke spreuken zijn ook te bedenken :p

De godenwereld mag er van mijn part komen :D

Stel het voor op het ideeënforum;)
 

DeletedUser

Gast
Een mod gaat toch geen idee op het ideeenforum zetten, beter meteen naar Inno:)
 

DeletedUser

Gast
mischien ook leuk 1 level hoger tempel onderzoeken en je grondstoffeninkomsten gaan 10 omhoog (met gunst gebeurt niks) dit komt doordat je dan een 'toeristische atractie hebt gemaakt die inhoud dat als de priester het offervuur aansteekt de tempeldeuren open gaan en als hij het dooft gaan ze weer dicht (ik weet niet meer hoe die heet maar hij bestond echt)
 

DeletedUser11295

Gast
Maar weer eens rond de tafel gaan zitten voor de grap van volgend jaar :p
 
Bovenaan