• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Grepolis App voor Android!

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Nieuwe Grepolis App nu ook beschikbaar voor Android!

Beste spelers,

Met trots kondigen we aan dat Grepolis nu ook beschikbaar is als mobiele app voor Android apparaten. Vanaf nu kun je genieten van de klassieke browsergame wanneer je onderweg bent!

Je kunt bouwen, vechten en de wereld veroveren met je huidige account maar je kunt ook als ongeregistreerde nieuwkomer de app gebruiken. Je zult notificaties ontvangen over aanvallen en overnames direct vanaf je Android telefoon.

Ben je geïnteresseerd in meer informatie over de app, kun je meer informatie vinden op de speciale wikipagina.


Je kunt de Grepolis App gratis downloaden in de Google Play Store: (klik)

We horen graag je feedback in dit topic.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis team
Hier hebben vele lang op gewacht! :)
 

DeletedUser17036

Gast
Eindelijk, meteen gedownload en hopen dat hij het ook goed doet. Wel grappig om zo +10 downloads te zien.
 

DeletedUser10508

Gast
Geweldig!
'Uw apparaat is niet compatibel met deze versie'! Daar had ik op gewacht :) Tjah, heeft op zich wel niks te maken met de app.
 

DeletedUser21290

Gast
Aan de ene kant handig, aan de andere kant.. Nog meer Appertjes:(
 

DeletedUser11295

Gast
Nee hoor, de app was er al alleen dan in een andere vorm ;)

Toen ik zag dat hij 63MB was dacht ik dat hij heel langzaam ging zijn, dat was hij ook totdat ik eenmaal was ingelogd. Vanaf daar is de app vrij snel en enorm makkelijk te bedienen. Petje af voor deze app! Good job inno!
 

DeletedUser

Gast
Geweldig!
'Uw apparaat is niet compatibel met deze versie'! Daar had ik op gewacht :) Tjah, heeft op zich wel niks te maken met de app.




'Uw apparaat is niet compatibel met deze versie'
dit krijg ik ook, waar zou dat aan liggen? Moet ik dan echt een nieuwe telefoon kopen? :(
ik kon wel gwn de toolbox gebruiken
 

DeletedUser10508

Gast
'Uw apparaat is niet compatibel met deze versie'
dit krijg ik ook, waar zou dat aan liggen? Moet ik dan echt een nieuwe telefoon kopen? :(
ik kon wel gwn de toolbox gebruiken

Dat is (denk ik) omdat we een 'te kleine' scherm hebben. Sommige Smartphone's van Samsung zijn groter als die ik nu heb. Een vriendin van mij kan bv Temple Run spelen op haar gsm, maar op mijn play store kan ik het niet vinden en dus ook niet downloaden. Dus ik neem aan dat het met de schermgrootte te maken heeft. Of heeft iemand anders hier nog een betere verklaring voor, want ik weet er niet veel over. :p
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
'Uw apparaat is niet compatibel met deze versie'
dit krijg ik ook, waar zou dat aan liggen? Moet ik dan echt een nieuwe telefoon kopen? :(
ik kon wel gwn de toolbox gebruiken
De App stelt een aantal voorwaarden aan je telefoon:

- Android 2.2 en erboven
- 160dpi schermresolutie en hoger
 

DeletedUser

Gast
Direct gedownload toen ik de release zag staan en wauw, petje af! Werkelijk een top prestatie! De Toolbox is hier niks bij. Nog steeds veel te ontdekken maar dit is een goede stap richting het mobiele gamen.

Werkelijk top gedaan, Innogames!
 

Lemmod

Hopliet
Allereerst petje af voor de release van app voor Android.
Ondanks dat het meeste goed gaat heb ik toch een bugje gevonden. Als ik op mijn telefoon het alliantieforum open dan kan ik niet omlaag scrollen in de subfora en als ik een topic open (om te lezen) gaat dat ook niet. En ja ik weet zeker dat er meer subfora zijn als ik op mijn scherm zie en dat de geopende topics langer zijn als dat ik zie.
De app draait hier op een Samsung Galaxy S2 (Modelnr: GT-I9100) met Android 2.3.6 er op draaiende.
 

DeletedUser15415

Gast
De App stelt een aantal voorwaarden aan je telefoon:

- ARMv7 processor met vector FPU, minimum 550MHz, OpenGL ES 2.0, H.264 en AAC HW decoders
- Android™ 2.3 en daarboven
- 256MB RAM
Wat zijn de voorwaarden voor de tablet...?
 

DeletedUser

Gast
De App stelt een aantal voorwaarden aan je telefoon:

- ARMv7 processor met vector FPU, minimum 550MHz, OpenGL ES 2.0, H.264 en AAC HW decoders
- Android™ 2.3 en daarboven
- 256MB RAM

oke bedankt, ik zal dan maar is een nieuw telefoontje kopen. Ik heb nog een redelijk oude, samsung galaxy s mini.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
balen, zolang op die app gewacht, heeft mn telefoon een te klein scherm;(

toch maar de toolbox dus.
 

DeletedUser

Gast
Balen... Hele leuke app volgens mij maar mijn mobiel (ace) is niet compatibel. Had de toolbox al verwijderd en kan ik nu ook niet meer downloaden :(
 

DeletedUser

Gast
de specs geven (volgens mij) geen minimale eisen aan het scherm aan, kan hier mss op in gegaan worden? Zijn veel mensen die met mini's e.d. spelen
 
Bovenaan