• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Grepolis App voor Android!

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Er zitten nog zoveel fouten in de app! dat zal nog zeker 2 jaar duren voor die net zo goed en optimaal is als de TW app van innogames!
Interessant om te zien dat je de tijdsduur van het optimaliseren zo goed in kaart kunt brengen! Op basis waarvan heb jij geconcludeerd dat dit nog 2 jaar zal duren?
 

DeletedUser

Gast
Ik vind de Grepolis App zelf wel handig als je een weekendje weg bent, maar er missen nog wel heel veel dingen
 

DeletedUser20686

Gast
Weet iemand wanneer de Windows Phone app d'r komt? Ben ik wel benieuwd naar

Na ons gesprek met de developers is naar boven gekomen dat het momenteel nog niet mogelijk is om een dergelijke app te produceren.
Grepolis maakt gebruik van bepaalde toepassingen waar Windowsphone nog geen patent voor heeft. In andere woorden, windowsphone ondersteund deze toepassingen nog niet waardoor er ook geen app kan komen op dit moment.

We kunnen dus nog niet garanderen of er een windowsphone app aan gaat komen.
 

DeletedUser21782

Gast
Na ons gesprek met de developers is naar boven gekomen dat het momenteel nog niet mogelijk is om een dergelijke app te produceren.
Grepolis maakt gebruik van bepaalde toepassingen waar Windowsphone nog geen patent voor heeft. In andere woorden, windowsphone ondersteund deze toepassingen nog niet waardoor er ook geen app kan komen op dit moment.

We kunnen dus nog niet garanderen of er een windowsphone app aan gaat komen.

okee bedankt voor je antwoord!! :)
 

DeletedUser

Gast
Na ons gesprek met de developers is naar boven gekomen dat het momenteel nog niet mogelijk is om een dergelijke app te produceren.
Grepolis maakt gebruik van bepaalde toepassingen waar Windowsphone nog geen patent voor heeft. In andere woorden, windowsphone ondersteund deze toepassingen nog niet waardoor er ook geen app kan komen op dit moment.

We kunnen dus nog niet garanderen of er een windowsphone app aan gaat komen.

oke ach ja gelukkig ben ik ook nog in het bezit van een android apparaat en dat gaat mooi
 

DeletedUser

Gast
kan het niet installeren heb windows phone. Zeer jammer dat het niet bestaat voor wp terwijl heel veel mensen dit ondertussen hebben. Ik zie dat dit ideetje is afgekeurd maar vraag toch om dat nog eens te herzien. Het is nu zeer moeiljk om grepolis te spelen via mijn windows phone (htc 8s) omdat er geen app is en de mobiele site niet werkt. Kan dan wel via de desktopversie maar dat is bijna onmogelijk en zeer traag. Kan er ook geen boerendorpen plunderen of eilandopdrachten aanvaarden. Daarom smeek ik jullie om je nog eens over dat onderwerp te buigen

mvg SHark
 

DeletedUser9104

Gast
kan het niet installeren heb windows phone. Zeer jammer dat het niet bestaat voor wp terwijl heel veel mensen dit ondertussen hebben. Ik zie dat dit ideetje is afgekeurd maar vraag toch om dat nog eens te herzien. Het is nu zeer moeiljk om grepolis te spelen via mijn windows phone (htc 8s) omdat er geen app is en de mobiele site niet werkt. Kan dan wel via de desktopversie maar dat is bijna onmogelijk en zeer traag. Kan er ook geen boerendorpen plunderen of eilandopdrachten aanvaarden. Daarom smeek ik jullie om je nog eens over dat onderwerp te buigen

mvg SHark

Beste Shark,

Heb je het ook geprobeerd via de speciale webversie (deze link: nl.grepolis.com/mobile)?
Of werkt dit ook niet?
 

DeletedUser10508

Gast
Weet niet of het 'exact' een bug is, maar als ik een topic aanmaak/iets zeg op het fora/een pm stuur, en ik wil iets typen dan kan ik wel een halfuur wachten voor het op mijn scherm tevoorschijn komt. Met andere woorden: Ik word bijvoorbeeld aangevallen en typ in "Ik word aangevallen." Per keer dat ik een letter typ, komt die in het vergroot tevoorschijn. (Mede-smartphone gebruikers zullen vast wel weten wat ik bedoel.) Echter, als ik hier iets typ duurt het 10 à 20 seconden vooraleer het tevoorschijn komt. Als ik een gewone sms stuur naar iemand, of iets op facebook is dat niet zo. Kan het zijn dat het aan de app ligt?
 

DeletedUser22246

Gast
prima app!
nog wel steeds problemen met het forum en berichten lezen en versturen.
 

DeletedUser22135

Gast
weet iemand misschien wat er is?? Ik heb een android (Samsung Ace) maar de app werkt niet.. Telkens laad hij niet terwijl ik gwn vol internet heb??
 

DeletedUser21490

Gast
Weet niet of het 'exact' een bug is, maar als ik een topic aanmaak/iets zeg op het fora/een pm stuur, en ik wil iets typen dan kan ik wel een halfuur wachten voor het op mijn scherm tevoorschijn komt. Met andere woorden: Ik word bijvoorbeeld aangevallen en typ in "Ik word aangevallen." Per keer dat ik een letter typ, komt die in het vergroot tevoorschijn. (Mede-smartphone gebruikers zullen vast wel weten wat ik bedoel.) Echter, als ik hier iets typ duurt het 10 à 20 seconden vooraleer het tevoorschijn komt. Als ik een gewone sms stuur naar iemand, of iets op facebook is dat niet zo. Kan het zijn dat het aan de app ligt?

Heb ik ook, toetsenboord werkt erg traag in de app. Wat ik dan doe is dat ik een nieuw SMSje typ en dan de tekst kopieer en plak.
 

DeletedUser23351

Gast
Krijg geen melding meer, dus ik start de app op mijn telefoon op om de instellingen te bekijken zegt ie je moet updaten. Ga ik naar de app zegt ie "je apparaat is niet compatibel met deze versie"

HTC One M8s. Lijkt me niet dat deze telefoon niet aan de specificaties voldoet...
 

DeletedUser12913

Gast
Krijg geen melding meer, dus ik start de app op mijn telefoon op om de instellingen te bekijken zegt ie je moet updaten. Ga ik naar de app zegt ie "je apparaat is niet compatibel met deze versie"

HTC One M8s. Lijkt me niet dat deze telefoon niet aan de specificaties voldoet...

Hiervoor kan je best even een topic aanmaken bij 'fouten en bugs'. Daar zal je verder worden geholpen! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16131

Gast
Dit heb ik ook voorgehad. Ik heb dit aan de support doorgegeven als ook mijn oplossing. Ik weet niet of het voor meerdere personen werkt maar dit heb ik gedaan:

Probleem: "apparaat is niet compatibel met deze versie", code "df-ru-02"

De app Google Play opstarten
via settings (dat icoontje met 3 horizontale streepjes voor de leek)
My apps & games selecteren
Dan heb je de tabs 'installed' en 'all', daar klik je 'all'
Daar had ik naast de werkende app ook de app die ik eerder al had geïnstalleerd. Daarin vond ik ook 'Grepolis' terug.
Op het icoontje van de grepolis app klikken en daar heb je install of open staan.
Ik weet niet meer zeker welke van de 2 opties er nu stond maar door die te selecteren werkte het weer en in ieder geval werd de update uitgevoerd ook.

Grepolis stond dan ook terug in de searchlist van Google apps als geïnstalleerd en een rating geven ging ook weer terug.
 

DeletedUser18985

Gast
In de nieuwe app is het mogelijk een stadsnaam in BB-code te versturen.

Wellicht de naam van de eigenaar dan ook vermelden? Anders moet je gokken welke de juiste is.

Screenshot_2016_03_14_19_11_58.png

En een klein bugje: berichten uit 2015 worden na berichten uit 2016 weergegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Zoals ik heb aangegeven bij vragen en hulp zijn er nog heel wat problemen om op te lossen bij de laatste update.

Pluspunten:

-BB-CODES voor steden, spelers en allianties
-Duidelijkere weergave van het forum, vroeger kon ik sommige delen niet lezen door de donkere rand
-Publiceren van rapporten

Minpunten:

-Quote is niet meer mogelijk
-Quotes via de browser gemaakt vallen niet te onderscheiden van de gewone tekst
-Rapporten in Grepolis Revolution Converter Tools worden niet meer weergegeven (converter muur dus ook niet)
-Tabellen worden niet meer in kolommen weergegeven
 
Bovenaan