• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis mobile

DeletedUser7213

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Heb het weekend een Samsung tablet gekocht... dacht lekker in de bus te kunnen Grepolissen. Niks hoor, mobiele versie blijft hangen in het aanlogscherm en de gewone versie geeft constant fouten. Op wifi werkt ie prima, maar met 3G dus niet.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Misschien een andere browser proberen.
Zo blijft op mijn telefoon (andriod 4) de mobile versie in Opera ook hangen, terwijl het in de default browser wel werkt...
 

DeletedUser7213

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Heb al een hoop geprobeerd. Opera, Firefox, standaard browser, Dolphin HD. Zonder resultaat helaas.
 

DeletedUser7213

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Hmmm, snelheid van de internetprovider speelt een rol. Heb een andere chip in mijn tab gegooid en dan doet ie het wel :)
 

DeletedUser11367

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy S Plus en daar werkt hij gewoon goed op. Stiekem op het werk even snel inloggen :p Alleen is het wel raar dat de ene keer je bij het gewone inlogscherm komt en de andere keer je kan kiezen tussen webbrowser en Android inlogscherm. Voor de rest niets te klagen!
 

DeletedUser11964

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Ikzelf heb een Samsung Star II. Op de gewone webversie geraak ik ingelogd maar dan loopt hij vast door onvoldoende geheugen maar de mobiele versie geraak ik nog niet eens aan het inlogscherm terwijl deze zoveel malen kleiner is. Iemand een idee? een andere browser kan ik niet. Ligt het aan de codering of aan iets anders? Als ik nu niet op de gewone kon lag het zeker aan de telefoon maar aangezien die wel gaat...
 

DeletedUser12982

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Beste mods/innogames.

Wij (de gebruikers van de grepolis mobiel site) wachten al bijna een half jaar op een update met forum...
Ik snap dat dit misschien moeilijk te maken is maar ik vindt ook dat dit een prioriteit moet zijn.

Ik hoop dan ook snel dat ik gebruik kan maken van het forum op mijn ipod!
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

hij heeft wel een punt een app maakt het makkelijker
 

DeletedUser17661

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

daar zit ik nou ook mee gister ging op de ipad en ik irriteerde me er gewoon echt aan want op de computer kan je meer dingen dan op ipod/ipad. op zich een goed idee;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

daar zit ik nou ook mee gister ging op de ipad en ik irriteerde me er gewoon echt aan want op de computer kan je meer dingen dan op ipod/ipad. op zich een goed idee;)
dat heb ik nou ook 8-)
 

DeletedUser

Gast
Hey all,

Iemand al een Samsung Galaxy S4?? daar werkt Grepolis dus niet op ;[
Pagina laad wel maar sub schermpjes werken niet helaas
 

DeletedUser

Gast
Wel op WiFi btw maar niet op mobile internet.

Kaart nog even voor de zekerheid in de Galaxy S2 gedaan om te checken en daar werkt het prima
 

DeletedUser14801

Gast
Op mijn LG werkt het ook niet.
Na een uitgevoerde update van de software, van mijn LG werkte het prima.
Probeer dat eens.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb net een nieuwe mobiel (Samsung Galaxy s4) en het werkt hier prima op :) Maak er veel gebruik van voor op de engelse server. Maar bij Athene ga ik er ook veel gebruik van maken :)
 

DeletedUser

Gast
Is er toevallig iets bekend over een update van de APP waarbij je het geluid van de melding aan kunt passen?

Nu kan dit nog niet en dat is heel k**^%%$#@%$, want dat betekent dat het standaardmeldingsgeluid gebruikt wordt. Deze is bij mij juist een beschaafd geluidje, want dat hoor ik ook al bij whatsapp, mail, FB, sms enz enz.

JUIST bij Grepolis wil ik een alarmerend en harder geluid kunnen selecteren :)

Nu heb ik, heel omslachtig, eerst mijn standaardgeluid aangepast naar eentje die ik bij Grepo wil horen, en vervolgens al mijn andere apps aangepast qua geluidsmelding. Vooralsnog opgelost dus, maar eerlijk gezegd wel een erg knullige manier...
 

DeletedUser

Gast
Zet het dan uit. Dan hoef je hier ook niet met nonsens te reageren op een serieuze vraag. ;)
 
Bovenaan