• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis mobile

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

ik gebruik de gewone android browser en bij mij gaat alles perfect?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

mijn mobile versie werkt ook niet . Ik krijg enkel een geel scherm. (samsung)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

mijn mobile versie werkt ook niet . Ik krijg enkel een geel scherm. (samsung)

Ik heb ook een Samsung en als ik op mijn 3G internet ben krijg ik inderdaad ook dit gele scherm (wifi werkt perfect). Ik heb echter de mobiele versie van Opera (internetbrowser) erop gezet en daarmee werkt mobiel Grepolis wel op 3G-internet. Dus dat kun je 'n keer proberen!
 

DeletedUser12972

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

ik heb ook samsung en precies hetzelfde probleem als jullie :s
 

DeletedUser15496

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Koop een Iphone daar werkt wel het wel op
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

of een andere deftige browser gebruiken...
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Met de Samsung Galaxy Apollo is hier gelukkig ook geen probleem. Wss wel met 3G, maar dat heb ik toch nooit :p

Ik zit overigens gewoon op de standaard browser. Die van Opera faalt hier juist hard.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Op mijn Samsung Galaxy S werkt het ook toppie.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Heb tien dagen zonder internet thuis gezeten.. en verplucht de mobiele versie moeten spelen. drie belangrijkste punten:

Heb je geen super-smartphone, slome 3g en doet het het met android niet: De UC browser is van de tien grote browsers de enige die het bij mij deed op mijn Samsung Galaxy ace (midden klassertje)

Reset af en toe je cookies en browser instellingen

De engelstalige versie lijkt het beter te doen

Hou het maar lekker bij simcity spelen (erg saai en demotiverend voor mij), een moeilijke verovering, doelwit kiezen, ally forum vergeet het maar.. Ook heb ik een aanval meegemaakt die letterlijk verdween van de radar na verzending en pas bij de aanval verscheen, leek mij een bug, andere aanvallen niks mis mee.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Hij doet het met Android juist perfect gast. En hoe kan je spelen zonder internet?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

je hoeft met je telefoon niet persee wifi te hebben als je gewoon een abo hebt met intt lukt het wel als je telefoon grepo kan dat dan wel
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Hij doet het met Android juist perfect gast. En hoe kan je spelen zonder internet?

Met mijn mobiel :p mijn vaste internet aansluiting lag eruit. dus heb veel en alleen op mijn mobiel gespeeld. Als je idd een snelle telefoon hebt (400 euro +) doet het volgens mij wel goed. Het is dus een overbodig bericht voor de mensen bij wie het het goed loopt, meer wat tips voor de mensen die problemen hebben.

Het gaat meer om de langzmere telefoons met een langzamere internet 3G verbinding, zo kon ik bij de storm hier aan de kust geen grepolis spelen, bij normaal weer wel.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

ik moet zeggen dat ik tevreden ben over grepolis mobile :)
het enige minpunt is dat nog niet alles er in zit (zoals alliantieforum)

maar voor de rest: goed gedaan innogames :)
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

ik moet zeggen dat ik tevreden ben over grepolis mobile :)
het enige minpunt is dat nog niet alles er in zit (zoals alliantieforum)

maar voor de rest: goed gedaan innogames :)

als ik met me WP7 phone inlog (Nokia lumia) inlog blijft ie hangen bij het inlog scherm.
Word het alleen door iPhone ondersteund en android?
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Op Galaxy S+ doet ie het goed :), alleen jammer dat ik er niet op kan via blackberry
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Jongens,

Ik kan er niet meer op.
Ik typ gewoon grepolis.nl in en ik kom op de normale versie

Wellicht dat ik iets fout doe!
Was het maar zo'n feest..! Ik wíl gráág de gewone versie, maar hij schakelt automatisch door naar de mobiele versie. Ben er niet zo over te spreken. Moet bij elk boerendorp van iedere stad los gaan opeisen. Ik betaal toch voor de bestuurder ? :/
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Grepolis mobile app

Was het maar zo'n feest..! Ik wíl gráág de gewone versie, maar hij schakelt automatisch door naar de mobiele versie.
als je op de mobiele versie komt. klik je gewoon op de knop: webversie onderaan het inlogscherm.
dan kom je weer op de gewone grepolis ;)
 
Bovenaan