• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - 1 Jaar Special

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - 1 Jaar Grepolis Special.

Beste lezers,

Niet aangekondigd en dat maakt het er alleen maar leuker op, de aller eerste Grepolis Times special! Veel nieuw aangenomen reporters die hebben geholpen met een '1 jaar Grepolis' special van bijna 50 pagina's! Lees in deze spetterende uitgave onder andere:
  • Een prachtig en lang Grepolis verhaal door .Hoplite
  • Interview met topspelers en moderators.
  • Een top-10 van de Grepolis Helpdesk door Tirion Fordring
  • Een mooi en groot artikel over het oudste forumspel.

Het PDF bestand voor adobe reader wordt zo snel mogelijk hier geplaatst.​

Heb jij deze speciale uitgave nou zitten lezen, en denk jij dat je bij volgende uitgaves ook wilt meewerken als reporter, neem dan zeker contact op. Voor details, zie dit (clicky) topic!

Met Vriendelijke Groeten,
De GP Times Redactie
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

graag verbeterpunten over mijn verhaal even via je forumacc. naar mij sturen, ik ben nog een beginneling en er valt nog veel te leren:p
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

2 vragen uit de helpdesk verdienen de 8e plaats :p klein foutje denk ik.

Voor de rest mooie uitgave ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Er miste ook wat bij de award voor verliezen zonder gevecht! :p

Als je een spookstad ondersteund, sterven de troepen daar langzamerhand. Dan krijg je die award ook ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Ziet er goed uit :)
Firefox pakt hem alleen niet, ik kan op die fullscreen knop blijven rammen, geen effect. Dan maar met IE, ik ga hem nu lezen ;)

EDIT: Wat een mooie uitgave :O
Weet je, het heeft me geïnspireerd weer te gaan spelen. Ja, goed plan. The White Lotus will bloom again ;)
Nou nog een wereld uitkiezen, iemand een suggestie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Mooie uitgave !
Veel interviews, wat altijd interessant is om te lezen.
Ik zie wel veel dat er 2 keer dezelfde tekst staat, of ligt dat aan mij ?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Mooie uitgave !
Veel interviews, wat altijd interessant is om te lezen.
Ik zie wel veel dat er 2 keer dezelfde tekst staat, of ligt dat aan mij ?

Kan best, maar het was nogal kort-dag met in elkaar zetten dus er zitten nog wat foutjes in, maar inmiddels hoort dat er eigenlijk wel bij :p. Sommige deadlines zijn gewoon te laat.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Foutje:
Het is niet Cronus, maar Kronos (jaja, mierenneukerij)
Cronus is gelatiniseerd
 

DeletedUser5716

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Vraag op plaats 8 is ook niet geheel waar.

Je kunt geen eigen troepen aanvallen, dat kan echter wel. En ja je ontvangt er ook de CP voor. Echter kost het je meer grondstoffen en had je daar beter van kunnen feesten.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Vraag op plaats 8 is ook niet geheel waar.

Je kunt geen eigen troepen aanvallen, dat kan echter wel. En ja je ontvangt er ook de CP voor. Echter kost het je meer grondstoffen en had je daar beter van kunnen feesten.

Ik heb mij zelf niet kunnen aanvallen, heb het meermaals geprobeerd maar kreeg vervolgens vredestijd.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Ik heb mij zelf niet kunnen aanvallen, heb het meermaals geprobeerd maar kreeg vervolgens vredestijd.

oh jawel hoor... tenminste je troepen
ik geef je hints in vorm van 2 woorden:
- spookstad
- ondersteunen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

oh jawel hoor...
ik geef je een paar hints in vorm van 2 woorden:
- spookstad
- ondersteunen

ja oké, maar jezelf direct aanvallen kan niet. ;)

Ik heb het zelf nog eens nagekeken, de vraag was : Kan je je zelf aanvallen, in dat geval klopt het. Want als je een spookdorp aanvalt die jij os't hebt val je je zelf niet direct aan. ;)
 

DeletedUser5716

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

ja oké, maar jezelf direct aanvallen kan niet. ;)

Ik heb het zelf nog eens nagekeken, de vraag was : Kan je je zelf aanvallen, in dat geval klopt het. Want als je een spookdorp aanvalt die jij os't hebt val je je zelf niet direct aan. ;)

1-0 voor Tirion :)

Het klopt inderdaad als OS zijnde, de vraag was echter ook met de context je eigen stad aanvallen.

:gunst:
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

1-0 voor Tirion :)

Het klopt inderdaad als OS zijnde, de vraag was echter ook met de context je eigen stad aanvallen.

:gunst:

Je kan van mij aannemen dat het meestal wel klopt hoor, die helpdesk. Ik weet ook niet alles, maar doorgaans test ik het ook wel uit. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Je kan van mij aannemen dat het meestal wel klopt hoor, die helpdesk. Ik weet ook niet alles, maar doorgaans test ik het ook wel uit. ;)
Er staat ook dat de speciale gebouwen geraakt kunnen worden door een schicht, heb je dat ook getest? Want het is naar mijn weten niet mogelijk.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Er staat ook dat de speciale gebouwen geraakt kunnen worden door een schicht, heb je dat ook getest? Want het is naar mijn weten niet mogelijk.

Ik heb dat antwoord van het forum gehaald. Ik meen me te herinneren dat een gamemoderator daar op had gereageerd, maar het lijkt me ook wel logisch. Er staat bij, het raakt 1 random gebouw. Nou de Agora raakt die sowieso niet, want die kun je niet terug bouwen. Maar voor de rest zijn het allemaal gebouwen, die moeten ook zeker raakbaar zijn, maar de kans is gewoon minimaal. ;)

Bij dit soort vragen kun je lastig testen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Ik heb dat antwoord van het forum gehaald. Ik meen me te herinneren dat een gamemoderator daar op had gereageerd, maar het lijkt me ook wel logisch. Er staat bij, het raakt 1 random gebouw. Nou de Agora raakt die sowieso niet, want die kun je niet terug bouwen. Maar voor de rest zijn het allemaal gebouwen, die moeten ook zeker raakbaar zijn, maar de kans is gewoon minimaal. ;)

Bij dit soort vragen kun je lastig testen.
Hmm, mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk ;)
Ik heb erg veel schichten meegemaakt, maar nog nooit op een speciaal gebouw, en het zou ook leiden tot bugs, als een bieb word geraakt bijvoorbeeld, maar je hebt geen 12 onderzoekspunten, dan sta je in de min met onderzoekspunten, hetzelfde geval met badhuis, je kunt dus wel stellen dat het niet mogelijk is. :)

Maar over de Times: Ik ben niet zo'n lezer dus de lange verhalen liet ik maar achter wegen, toch respect ervoor, ik doe het niet na :p
Maar was wel mooie uitgave, alleen is daniel111 ondertussen gestopt en niet meer bij die verraders: Idiota.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan