• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - 1 Jaar Special

DeletedUser6229

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Wat voor onzin is dat nou?

Ik zeg alleen maar onzin volgens sommigen :)



Er is zo gewoon iemand in het team dat mij niet echt goed zal vinden als ik wil solliciteren, dus doe ik het niet. Trouwens, er zijn toch genoeg sollicitaties als ik het zo hoor? Volgens mij hebben heel veel mensen gesolliciteerd om een krant te mogen maken :p


Ik vraag me alleen af wanneer ie komt:rolleyes:



En ook hoeveel berispingen je mag krijgen voordat je een ban krijgt, maar dat doet niet ter zake ::p



Mvg, bkenis
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Ik zeg alleen maar onzin volgens sommigen :)

Er is zo gewoon iemand in het team dat mij niet echt goed zal vinden als ik wil solliciteren, dus doe ik het niet. Trouwens, er zijn toch genoeg sollicitaties als ik het zo hoor? Volgens mij hebben heel veel mensen gesolliciteerd om een krant te mogen maken

Ik vraag me alleen af wanneer ie komt:rolleyes:

En ook hoeveel berispingen je mag krijgen voordat je een ban krijgt, maar dat doet niet ter zake ::p

Mvg, bkenis

Er zijn ontzettend weinig solli's gekomen ;) En de uitgave is er al een paar minuten..
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - 1 Jaar Special

Voor alle mensen die vragen en nu aan het rondspringen zijn op hun kamer.

Adem in
Adem uit
Adem in
Adem uit

Voor de rest van de cursus dient u een aanbetaling te doen van 25 euro, graag storten op het account van Tirion Fordring

Voor de rest, heb geduld. Hoe meer gezeur hoe langer het duurt want dan moet Distractor jullie ook nog berispen :p
 
Bovenaan