• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - uitgave #11

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Voor de 2de maal ook niks over Delta en ook hier is er redelijk wat gaande in de wereld.. maar goed..
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Gebruik google chrome, snelste internet geloof ik 8-)
 

DeletedUser12309

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

via firefox gaat ie inderdaad niet.
 

DeletedUser10338

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Heeeyyy?????!!! Ik was toch aangenomen als schriiver voor Grepolis Times??? Waarom sta ik er niet in en waarom krijg ik geen e-mail met wat ik moet doen? Jammer dat het zo onduidelijk gaat! Ik ben echt teleurgesteld.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Heeeyyy?????!!! Ik was toch aangenomen als schriiver voor Grepolis Times??? Waarom sta ik er niet in en waarom krijg ik geen e-mail met wat ik moet doen? Jammer dat het zo onduidelijk gaat! Ik ben echt teleurgesteld.

Zou je me hier even over kunnen pm'en, volgens mij had Just wat geregeld maar had je niets opgestuurd, kan kloppen of niet?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Hmm, ik vond de stukken waarin mijn naam genoemd werd het best.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Ik vind het best leuk om te lezen, alleen valt me op dat er op relatief veel bladzijdes helemaal 0 plaatjes staan waardoor het er vaak iets saaier uit ziet dan andere uitgaves.

Al is de voorkant wel echt super gemaakt!:D
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Ik vind het best leuk om te lezen, alleen valt me op dat er op relatief veel bladzijdes helemaal 0 plaatjes staan waardoor het er vaak iets saaier uit ziet dan andere uitgaves.

Al is de voorkant wel echt super gemaakt!:D

Ja, we zijn ons bewust van de weinige plaatjes, maar helaas werden er weinig door de reporters zelf meegestuurd dus daardoor staan er soms weinig plaatjes in. Want iedere reporter dient zelf voor zijn eigen opmaak te zorgen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Ja, we zijn ons bewust van de weinige plaatjes, maar helaas werden er weinig door de reporters zelf meegestuurd dus daardoor staan er soms weinig plaatjes in. Want iedere reporter dient zelf voor zijn eigen opmaak te zorgen.

Jep snap ik ;) Het is dan ook een item voor de reporters en niet voor degene die de uiteindelijke opmaak heeft samengesteld ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Omg.. Geen Eta, terwijl er sinds eergisteren een nieuwe alliantie ' Arise ' is die meteen met voorsprong op nummer 1 staat..

Teleurgesteld.

Kijk ik kan begrijpen dat je teleurgesteld bent, maar ik hoop ook dat jij begrijpt dat ik in mijn vakantie in Frankrijk ook andere dingen wil doen, en misschien zelfs geen internet heb. ik heb al in de vorige uitgave laten weten dat ik niet weet of het zou komen maar dat ik mijn best zou doen, dat heb ik gedaan, maar het is dus niet gekomen.

ik kan proberen alsnog iets te schrijven, maar dit komt dan zeker later.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

kunnen we voor volgende maand een extra lange Epsilon, Delta en Eta verwachten?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

kunnen we voor volgende maand een extra lange Epsilon, Delta en Eta verwachten?

Ik kan helaas niets garanderen, wij zijn op dit moment bezig met het verdelen van de taken voor deze maand maar hierin kan ik niet garanderen dat deze werelden er ook zijn aangezien er voor iedere wereld 1 reporter is aangesteld en de meeste nog op vakantie zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

1 september is na de vakantie he ;)

Inleverdatum is in de vakantie. Je moet begrijpen dat de meeste artikels niet op 1 dag worden gemaakt maar dat daar nog een heel onderzoeksproces voor zit en ook nog zeker 1 dag het nieuwsblad zelf maken en 1 dag nakijken. Dus het valt nog wel degelijk in de vakantie. Daarnaast zijn de vakanties niet gelijk, sommige delen van Nederland hebben later vakantie dan andere delen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Op het Lambda forum wordt net gevraagd of er al een Lambda reporter is voor komende editie(s) ?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Ik stel voor dat die reporter alleszins een interview doet met de Grote Ronny King.
Kan hij nog wat van leren.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Op het Lambda forum wordt net gevraagd of er al een Lambda reporter is voor komende editie(s) ?

Voor nu heeft iemand aangegeven wat te gaan doen (Ik kan niet garanderen dat er ook wat komt) volgende maand, zullen wij weer nieuwe reporters gaan zoeken, dan zal ik de reporters gezocht post ook bijwerken met voor welke werelden wij iemand zoeken.

Deze maand zoeken wij dus nog niemand, maar volgende maand waarschijnlijk wel. De reden dat wij niemand zoeken deze maand is dat JustOne er niet is en ik zelf geen beslissingen ga maken over wie er bij het team komt als niet de gehele leiding er is. ;)
 
Bovenaan