• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - uitgave #11

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Voor nu heeft iemand aangegeven wat te gaan doen (Ik kan niet garanderen dat er ook wat komt) volgende maand, zullen wij weer nieuwe reporters gaan zoeken, dan zal ik de reporters gezocht post ook bijwerken met voor welke werelden wij iemand zoeken.

Deze maand zoeken wij dus nog niemand, maar volgende maand waarschijnlijk wel. De reden dat wij niemand zoeken deze maand is dat JustOne er niet is en ik zelf geen beslissingen ga maken over wie er bij het team komt als niet de gehele leiding er is. ;)

Wie doet het deze maand?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Iets heel geks... Op bladzijde 28, bij het intervieuw met Ciberth, staat de volgende vraag:

''Hoe kwam je bij Grepolis terecht? (Door Martijn de Grote)''.

Pardon, maar ik heb die vraag niet bedacht... Volgens mij moet dit Marijn de Grote zijn, zonder T.

Verder een heel aardige krant, hoor. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

jammer van eta, maar komt natuurlijk door de vakantie niet?
en wie gaat lambda doen?
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Heeeyyy?????!!! Ik was toch aangenomen als schriiver voor Grepolis Times??? Waarom sta ik er niet in en waarom krijg ik geen e-mail met wat ik moet doen? Jammer dat het zo onduidelijk gaat! Ik ben echt teleurgesteld.

Catac, je werd inderdaad aangenomen, maar daarna heb ik niets meer van je gehoord. ;)

Wie doet het deze maand?

Wie wil solliciteren voor Lambda kan dit vanaf nu ten alle tijden doen totdat er een goede reporter gevonden is.

Iets heel geks... Op bladzijde 28, bij het intervieuw met Ciberth, staat de volgende vraag:

''Hoe kwam je bij Grepolis terecht? (Door Martijn de Grote)''.

Pardon, maar ik heb die vraag niet bedacht... Volgens mij moet dit Marijn de Grote zijn, zonder T.

Verder een heel aardige krant, hoor. ;)

Waarschijnlijk een typfoutje
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Ik lees de grepo-tijdschrift elke keer weer met plezier, ik mis wel deze keer de ontwikkelingen in wereld delta en geloof maar, daar is veel gebeurd

gaat niet altijd alleen om gevechten met mekaar , maar ook om wat er binnen in de wereld qua allianties gebeurd.

niet iedereen wil prijs geven ervan, maar wie heeft opgelet weet dat daar erg veel is gebeurd, te veel, veel schandalige dinge ook, leiders die members in de steek laten, leiders die members zomaar mee trekken

Een ally, die al de overlopers opnemen, zodat hun nummer 1 blijven, desnoods ten koste van alle kleintjes, nieuwe allianties die zijn ontstaan, oude allianties die weer tot leven komen en ondanks de zomertijd best goed doen.

Al dit lees ik hier niet jammer zat, maar goed er zijn er nu ook al best veel werelden, hoe kan je dan een enkele wereld aandacht geven, maar vergeet allemaal niet dat elke kleine member soms de grootste is qua inzet en doen en de grootsten dus alleen nog maar een veilige plek zoeken en vinden, zonder enige moeite te hoeven doen.

Draait allemaal om punten, erg jammer, want zoals gezegt de kleinsten zijn vaak de grootsten, ik ben zeker geen kleintje, maar ik blijf vechten voor die die echt moeite doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Ik lees de grepo-tijdschrift elke keer weer met plezier, ik mis wel deze keer de ontwikkelingen in wereld delta en geloof maar, daar is veel gebeurd

gaat niet altijd alleen om gevechten met mekaar , maar ook om wat er binnen in de wereld qua allianties gebeurd.

niet iedereen wil prijs geven ervan, maar wie heeft opgelet weet dat daar erg veel is gebeurd, te veel, veel schandalige dinge ook, leiders die members in de steek laten, leiders die members zomaar mee trekken

Een ally, die al de overlopers opnemen, zodat hun nummer 1 blijven, desnoods ten koste van alle kleintjes, nieuwe allianties die zijn ontstaan, oude allianties die weer tot leven komen en ondanks de zomertijd best goed doen.

Al dit lees ik hier niet jammer zat, maar goed er zijn er nu ook al best veel werelden, hoe kan je dan een enkele wereld aandacht geven, maar vergeet allemaal niet dat elke kleine member soms de grootste is qua inzet en doen en de grootsten dus alleen nog maar een veilige plek zoeken en vinden, zonder enige moeite te hoeven doen.

Draait allemaal om punten, erg jammer, want zoals gezegt de kleinsten zijn vaak de grootsten, ik ben zeker geen kleintje, maar ik blijf vechten voor die die echt moeite doen

De Delta reporter is momenteel op vakantie dus dat is de reden dat er dit keer niets was. ;)
 

DeletedUser9538

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Ik lees de grepo-tijdschrift elke keer weer met plezier, ik mis wel deze keer de ontwikkelingen in wereld delta en geloof maar, daar is veel gebeurd

gaat niet altijd alleen om gevechten met mekaar , maar ook om wat er binnen in de wereld qua allianties gebeurd.

niet iedereen wil prijs geven ervan, maar wie heeft opgelet weet dat daar erg veel is gebeurd, te veel, veel schandalige dinge ook, leiders die members in de steek laten, leiders die members zomaar mee trekken

Een ally, die al de overlopers opnemen, zodat hun nummer 1 blijven, desnoods ten koste van alle kleintjes, nieuwe allianties die zijn ontstaan, oude allianties die weer tot leven komen en ondanks de zomertijd best goed doen.

Al dit lees ik hier niet jammer zat, maar goed er zijn er nu ook al best veel werelden, hoe kan je dan een enkele wereld aandacht geven, maar vergeet allemaal niet dat elke kleine member soms de grootste is qua inzet en doen en de grootsten dus alleen nog maar een veilige plek zoeken en vinden, zonder enige moeite te hoeven doen.

Draait allemaal om punten, erg jammer, want zoals gezegt de kleinsten zijn vaak de grootsten, ik ben zeker geen kleintje, maar ik blijf vechten voor die die echt moeite doen

Wat let je om alle ontwikkelingen zoals jij die ziet in Delta hier eens op te schrijven.
Dus met de namen van de allianties, met de leiders die "foute"dingen doen, welke kleine overlopers zijn opgenomen in de grote boze alliantie nr. 1.

Kunnen we ondanks de vakantie van onze reporter toch meegenieten.
Een soort "roddelblad" (privé - Panorama - Revue - Weekend) naast de kwaliteit van Grepolis Times.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

roddels houd ik niet van, je opmerking kwetst mij een beetje

wat ik zei, is wat ook echt gebeurd en wat voor ons soms belangrijker is als dat puntengedoe, omdat we uit mekaar worden getrokken, meestal zonder eigen keuzes en soms bezondere keuzes moeten maken.

namen noem ik liever niet zomaar hier, dat zou roddelen zijn denk ik,
zou ik wel doen als ik echt een stuk zou schrijven, maar ik acht me niet goed genoeg om dat te doen en ik zit er zelf midden in en zolang ik het nog uitvecht voor al de goede members, al zijn hun vaak niet erg groot, kan ik dat ook niet maken.

toch vond ik belangrijk dat er een opmerking over werd gemaakt , dat er meer speelt als alleen punten verzamelen en gezien dat grepo time ook veel lessen geeft, neem ik aan dat hun ook de kleintjes belangrijk vinden.
 

DeletedUser9538

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Niet kwetsend bedoeld.

Maar halve roddels zijn ook roddels.

Je doet hetzelfde als weekbladen als Weekend en Prive.
Je zegt net genoeg om mensen nieuwsgierig te maken.

"Gaat iemand van het koningshuis vreemd met iemand uit de tv wereld?"
uit de privé is net zo'n halve roddel / waarheid als "ally neemt overlopers over om nr. 1 te blijven".

Maar gelukkig is onze reporter terug van vakantie een kijken wat hij voor een interessante berichten kan vertellen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

gaat niet altijd alleen om gevechten met mekaar , maar ook om wat er binnen in de wereld qua allianties gebeurd.

niet iedereen wil prijs geven ervan, maar wie heeft opgelet weet dat daar erg veel is gebeurd, te veel, veel schandalige dinge ook, leiders die members in de steek laten, leiders die members zomaar mee trekken

Een ally, die al de overlopers opnemen, zodat hun nummer 1 blijven, desnoods ten koste van alle kleintjes, nieuwe allianties die zijn ontstaan, oude allianties die weer tot leven komen en ondanks de zomertijd best goed doen.

Al dit lees ik hier niet jammer zat, maar goed er zijn er nu ook al best veel werelden, hoe kan je dan een enkele wereld aandacht geven, maar vergeet allemaal niet dat elke kleine member soms de grootste is qua inzet en doen en de grootsten dus alleen nog maar een veilige plek zoeken en vinden, zonder enige moeite te hoeven doen.

Draait allemaal om punten, erg jammer, want zoals gezegt de kleinsten zijn vaak de grootsten, ik ben zeker geen kleintje, maar ik blijf vechten voor die die echt moeite doen

Bobo, je weet dat ik je top vind, maar is dit niet een beetje in de trant van de pot verwijt de ketel....?

De hele oorlog waar je het over hebt is ooit begonnen in oc56 toen de 3 divine allianties in het slop raakten door gebrekkig leiderschap (oa door mij). En wie was toen de eerste die naar de alliantie overstapte die juist de oorlog had verklaard aan de divines?

Ik ben toen ook een leider geweest die een grote club leden heeft meegesleept naar BiA, maar BiA was iig stoer genoeg om de divines te blijven steunen in een tijd dat ze het zwaar hadden, terwijl jij naar de alliantie ging die van BG naar vijand ging....

Anywho, ik vond T4E geweldig, en vind het jammer dat ze niet meer bestaan in hun oude formule, maar als je terug gaat kijken hebben een hoop grotere spelers in die hoek van het spel lastige (niet altijd leuke/eerbare) beslissingen gemaakt. maar om BiA nu te gaan beschuldigen is een beetje laag. natuurlijk nemen zij goede actieve leden op, met het afnemend spelersaantal in Delta is dat de enige manier van voortbestaan.


Volgende grepo is er weer een reporter, ik stel voor dat je jouw kant van het verhaal aan hem voorlegt, maar houdt het feitelijk en laat mensen zelf de conclussies trekken, is wel zo netjes.

-Awos-

ps. Bobo, hoop dat je niet boos word voor de reactie, maar er zitten meerdere kanten aan een verhaal
ps2. Je hebt wel gelijk dat de kleinere spelers de duppe zijn, maar of daar echt iets aan te doen was?
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Mijn naam staat er verkeerd in? @het interview met Ciberth
Het is Marijn de Grote, niet Martijn de Grote.....
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Marijn de Grote zei:
Mijn naam staat er verkeerd in? @het interview met Ciberth
Het is Marijn de Grote, niet Martijn de Grote.....
Inderdaad, ik had dit al opgemerkt:
Iets heel geks... Op bladzijde 28, bij het intervieuw met Ciberth, staat de volgende vraag:

''Hoe kwam je bij Grepolis terecht? (Door Martijn de Grote)''.

Pardon, maar ik heb die vraag niet bedacht... Volgens mij moet dit Marijn de Grote zijn, zonder T.

Verder een heel aardige krant, hoor. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - uitgave #11

Ja het was me niet opgevallen, maar wel toevallig dat jullie namen maar een T verschilde.
 
Bovenaan