• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #13 - Special: 1 jaar Grepolis Times

DeletedUser9429

Gast
Grepolis Times|Uitgave #13


Beste spelers,

De Grepolis Times bestaat reeds 1 jaar en dat moet gevierd worden. Daarom hebben wij voor jullie deze Special Edition klaarstaan. Wat kunnen jullie hierin vinden? Deze uitgave bevat voor de gelegenheid allemaal artikels die te maken hebben met de Grepolis Times zelf, maar ook niet te vergeten het klassieke wereldnieuws samen met nog andere rubriekjes. Vergeet jullie commentaar zeker en vast niet te posten in dit topic.


Neem deel aan onze wedstrijd en win grote prijzen. Meer informatie vind je in deze uitgave!


Lees HIER de nieuwe uitgave!


Verder wensen we jullie veel leesplezier toe met de 13e uitgave van het Nieuwsblad!

Voor spelers die de uitgave met Issuu niet kunnen lezen:


mvg
Het Team
[/FONT]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

leuk hoor, delta en zeta zijn er.

en waar komt die voorkant vandaan? mooi hoor.

wedstrijd!

dat zijn mijn eerste reacties.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Leuke uitgave hoor, alleen jammer dat de werelden waar ik Actief op speel (Alpha&Eta) er niet bij zaten..
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Gevoelig minpuntje, in het voorwoord worden veel mensen genoemd, maar niet parama purusha, die heeft ook geholpen, maar wel typerend dat die niet genoemd staat! ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Gevoelig minpuntje, in het voorwoord worden veel mensen genoemd, maar niet parama purusha, die heeft ook geholpen, maar wel typerend dat die niet genoemd staat! ;)

Ik ga Just vragen of hij hem er nog snel tussen kan zetten voordat hij wordt rondgestuurd, want je hebt gelijk & dat moet ook snel worden verbeterd. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Leuk al die statistiekjes over de Times, ik zal er zijn met die wedstrijd :O!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Jammer dat er geen Alpha is... Theta doet ook nog steeds niemand, misschien dat ik die er ook maar bij moet gaan nemen... Volgende uitgave gaat dat in ieder geval nog niet lukken...
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Gevoelig minpuntje, in het voorwoord worden veel mensen genoemd, maar niet parama purusha, die heeft ook geholpen, maar wel typerend dat die niet genoemd staat! ;)

In feite is Parama Purusha nooit reporter geweest. Hij heeft een paar keer een artikel op het forum gezet en heeft toen eenmalig een (gast)artikel ingestuurd voor de Grepolis Times. Volgens mij wilde hij de titel 'Grepolis Reporter' niet eens. Eigenlijk heeft dus elke speler - die een stuk voor de Grepolis Times heeft geschreven of aan een interview heeft deelgenomen - geholpen met het realiseren van de Times. Desalniettemin heeft Parama ook als reporter gefunctioneerd en zal ik hem voor het rondsturen van de editie er nog even bijvoegen.

(Misschien dat hij ooit nog wel eens wilt terugkomen?)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

In feite is Parama Purusha nooit reporter geweest. Hij heeft een paar keer een artikel op het forum gezet en heeft toen eenmalig een (gast)artikel ingestuurd voor de Grepolis Times. Volgens mij wilde hij de titel 'Grepolis Reporter' niet eens. Eigenlijk heeft dus elke speler - die een stuk voor de Grepolis Times heeft geschreven of aan een interview heeft deelgenomen - geholpen met het realiseren van de Times. Desalniettemin heeft Parama ook als reporter gefunctioneerd en zal ik hem voor het rondsturen van de editie er nog even bijvoegen.

(Misschien dat hij ooit nog wel eens wilt terugkomen?)

hij was wel reporter, echter op dat moment stopte Jonas en kwam Tirion in de leiding en daarom stopte hij ook gelijk als reporter en die situatie is thans nog werkelijkheid dus ik zie hem niet terug komen he ;)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

wow justone, je verhaal is echt wel goed, ben nu op de helft ongeveer, ziet er zoals gewoonlijk weer erg goed uit ;)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

wow justone, je verhaal is echt wel goed, ben nu op de helft ongeveer, ziet er zoals gewoonlijk weer erg goed uit ;)

Bedankt, Yadark

zeg je dat alleen omdat jij erin staat?

Iedereen die graag een personage wilt zijn in het verhaal mag zich inschrijven door een bericht naar mij te sturen. Denk er wel aan dat ik niet iedereen die zich inschrijft in één verhaal kan steken.

^^, tuurlijk niet :) (wel leuk btw), maar het verhaal klopt precies enzo...

is er btw een gamma reporter??

Nee, die is er (waarschijnlijk) niet. Solliciteren voor Gamma is dus mogelijk.
Waarom 'waarschijnlijk'? Omdat hij al anderhalve maand niet antwoordt op berichten. Hij heeft tot morgen om te reageren en anders staat Gamma open voor nieuwe reporters.
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

in dat geval ga ik soliciteren :) weet al leuk onderwerp:p
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Waarom is er geen artikel over Beta?
er gebeuren namelijk dingen genoeg om leuke artikeltjes over te schrijven :)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Waarom is er geen artikel over Beta?
er gebeuren namelijk dingen genoeg om leuke artikeltjes over te schrijven :)

Grepolisanne is helaas gestopt als reporter voor wereld Beta. Solliciteren is mogelijk voor geïnteresseerden.
 

DeletedUser13102

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Ik zie niks over wereld iota, terwijl daar volgensmij genoeg over te vertellen valt.
Graag zou ik meer over deze wereld horen ;)
 

DeletedUser9038

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Ik vond het artikel over Delta zeer leuk om te lezen.
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special


-->

Grepolisanne is helaas gestopt als reporter voor wereld Beta. Solliciteren is mogelijk voor geïnteresseerden.


Ik zie niks over wereld iota, terwijl daar volgensmij genoeg over te vertellen valt.
Graag zou ik meer over deze wereld horen ;)

Ephor had deze maand geen tijd voor een artikel. Ook al valt er veel te vertellen, er moet toch een reporter zijn die ervoor kan schrijven. ;)
 
Bovenaan