• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #13 - Special: 1 jaar Grepolis Times

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Ten eerste, opmaak ziet er top uit! Leuk om naar te kijken :)

Dan wat voor mij belangrijkste is van de times: De wereld waar ik op speel (Zeta).
Het valt mij op dat er deze maand echt heel veel is gebeurt tussen de top allianties (wat al heeft geleid tot oorlog). Dit vind ik tot mijn spijt niet terug. Terwijl de oorlog tussen Enfusion en Aka/MF er wel staat. Vreemd want deze oorlog is de grootste ooit en tussen de top 5 ally's (Met BG's ernaast aan beide kanten).
Iets wat voor mij dit keer echt beter had gekund.
Maar verder moet ik wel zeggen dat alles DAT er staat erg strak is. Alles is (zover ik ingame kan nagaan) waarheids getrouwen en goed verwoord en netjes neergezet. Ook zijn er bij interviews goeie vragen gesteld.

Dus hoewel ik een minpunt heb, ook zeker niet die pluspunten negeren.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Ten eerste, opmaak ziet er top uit! Leuk om naar te kijken :)

Dan wat voor mij belangrijkste is van de times: De wereld waar ik op speel (Zeta).
Het valt mij op dat er deze maand echt heel veel is gebeurt tussen de top allianties (wat al heeft geleid tot oorlog). Dit vind ik tot mijn spijt niet terug. Terwijl de oorlog tussen Enfusion en Aka/MF er wel staat. Vreemd want deze oorlog is de grootste ooit en tussen de top 5 ally's (Met BG's ernaast aan beide kanten).
Iets wat voor mij dit keer echt beter had gekund.
Maar verder moet ik wel zeggen dat alles DAT er staat erg strak is. Alles is (zover ik ingame kan nagaan) waarheids getrouwen en goed verwoord en netjes neergezet. Ook zijn er bij interviews goeie vragen gesteld.

Dus hoewel ik een minpunt heb, ook zeker niet die pluspunten negeren.

Reden dat bepaalde dingen er niet in staan is omdat dit met mij is afgesproken tussen alle partijen. :) Of dat dan later komt, kan ik niet zeggen, maar daar ga ik mij als reporter toch wel weer voor inzetten zoals gewoonlijk.
 

rbm007

Hopliet
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Klein verzoek. Kan bij de volgende editie ook een pdf versie beschikbaar worden gesteld. Ik kan makkelijker een pdf doorlezen dan via die online lezer. Alvast bedankt.
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Alpha?
:p

PDF idd..
Ik kan hem niet openen..
Alpha weet ik doordat iedereen het zegt :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Reden dat bepaalde dingen er niet in staan is omdat dit met mij is afgesproken tussen alle partijen. :) Of dat dan later komt, kan ik niet zeggen, maar daar ga ik mij als reporter toch wel weer voor inzetten zoals gewoonlijk.

Voor mensen zoals ik, die die afspraken niet langs zien komen, is het misschien een idee om er heel klein iets over te zeggen met onder andere de melding dat er geen verhaal over gemaakt is in overleg met de betrokkenen? Dan hoef je geen namen te noemen en worden dit soort dingen zonder vragen/opmerkingen al direct begrepen :)

Maar nu snap ik wel waarom het er niet instaat, je kan het dan zien als slechts een vraag ipv een opmerking :p
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Klein verzoek. Kan bij de volgende editie ook een pdf versie beschikbaar worden gesteld. Ik kan makkelijker een pdf doorlezen dan via die online lezer. Alvast bedankt.

Alpha?
:p

PDF idd..
Ik kan hem niet openen..
Alpha weet ik doordat iedereen het zegt :p


Er bestaat de mogelijkheid om de editie te downloaden in PDF. Zie afbeelding

pdfo.png
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Voor mensen zoals ik, die die afspraken niet langs zien komen, is het misschien een idee om er heel klein iets over te zeggen met onder andere de melding dat er geen verhaal over gemaakt is in overleg met de betrokkenen? Dan hoef je geen namen te noemen en worden dit soort dingen zonder vragen/opmerkingen al direct begrepen :)

Maar nu snap ik wel waarom het er niet instaat, je kan het dan zien als slechts een vraag ipv een opmerking :p

Heb ik niet vermeld dat ik er wat over ging zeggen? volgens mij wel, of heb ik die notities weggestreept, volgens mij staat het er zeker in. :)

@ girewi er staat een vermelding over in, maar dat is echt 1 zin.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Heb ik niet vermeld dat ik er wat over ging zeggen? volgens mij wel, of heb ik die notities weggestreept, volgens mij staat het er zeker in. :)

@ girewi er staat een vermelding over in, maar dat is echt 1 zin.

Dan heb ik daar 2x overheen gelezen (A)
Maar dan is et goed :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Dan heb ik daar 2x overheen gelezen (A)
Maar dan is et goed :p

Ja, vond wel dat ik er een melding van moest maken, maar dat was echt kort. Was eerst wat uitgebreider maar dat heb ik eruit gehaald omdat ik het niet objectief genoeg vond klinken (heb denk ik het stuk wel 6 á 7 keer geschreven om het geheel perfect te krijgen) maar miss dat ik volgende maand wat heb, dat horen we snel!
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Daarvoor moet je eerst registreren. Ik hou er niet zo van als mijn e-mail adres overal maar rondslingert.

Dat wist ik niet. Ik ben namelijk auto ingelogd. Maar ik zal hem zo snel mogelijk in PDF uploaden. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Geen Kappa helaas:(

Omdat hier redelijk wat vragen over worden gesteld even een korte uitleg over hoe het in elkaar zit als je favoriete wereld geen artikel heeft :

1.De reporter is er wel, maar heeft geen tijd om het artikel te maken
Dit is natuurlijk erg jammer en kan gebeuren, je moet begrijpen dat dit vrijwilligerswerk is en blijft en hierdoor niet alles direct beantwoord kan worden.

2.De reporter is een tijd afwezig
In het geval dat een reporter een tijd afwezig is kun je altijd een gastartikel insturen die gepubliceerd wordt, hier zijn we namelijk ook heel erg blij mee

3.De wereld heeft geen reporter
Sommige werelden hebben geen reporter doordat de desbetreffende reporter gestopt is of dat de wereld pas net open is. Voor deze werelden zoeken wij dan ook dringend nieuwe mensen zodat ook die werelden voortaan een artikel hebben, helaas kunnen wij ook niet zomaar iemand op zo'n artikel zetten, want je moet weten waar je het over hebt. Maar daarvoor zijn jullie dus, wij zoeken namelijk sollicitanten. Lijkt het je wat om te solliciteren bij de Grepolis Times? Lees dan de onderste post goed door.

http://forum.grepolis.nl/showthread.php?t=9896
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Omdat hier redelijk wat vragen over worden gesteld even een korte uitleg over hoe het in elkaar zit als je favoriete wereld geen artikel heeft :

1.De reporter is er wel, maar heeft geen tijd om het artikel te maken
Dit is natuurlijk erg jammer en kan gebeuren, je moet begrijpen dat dit vrijwilligerswerk is en blijft en hierdoor niet alles direct beantwoord kan worden.

2.De reporter is een tijd afwezig
In het geval dat een reporter een tijd afwezig is kun je altijd een gastartikel insturen die gepubliceerd wordt, hier zijn we namelijk ook heel erg blij mee

3.De wereld heeft geen reporter
Sommige werelden hebben geen reporter doordat de desbetreffende reporter gestopt is of dat de wereld pas net open is. Voor deze werelden zoeken wij dan ook dringend nieuwe mensen zodat ook die werelden voortaan een artikel hebben, helaas kunnen wij ook niet zomaar iemand op zo'n artikel zetten, want je moet weten waar je het over hebt. Maar daarvoor zijn jullie dus, wij zoeken namelijk sollicitanten. Lijkt het je wat om te solliciteren bij de Grepolis Times? Lees dan de onderste post goed door.

http://forum.grepolis.nl/showthread.php?t=9896

Wellicht een suggestie om ingeval van reden 1 en 3 dat te vermelden in de uitgave en bij reden 2 als leiding een oproep te doen een weekje voor de sluitingsdatum als jullie er dan zicht op hebben! ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Wellicht een suggestie om ingeval van reden 1 en 3 dat te vermelden in de uitgave en bij reden 2 als leiding een oproep te doen een weekje voor de sluitingsdatum als jullie er dan zicht op hebben! ;)

Reden 3 wordt vast vermeld (reporters gezocht gedeelte) reden 1 & 2 vind ik echter zeer goede suggesties om te vermelden en zal kijken of dit dan ook volgende maand kan!
 

DeletedUser5716

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

een leuke en goede uitgave ;) netjes reporters 8-)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Ik vind het een mooie uitgave trouwens de eerste die ik lees.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

In feite is Parama Purusha nooit reporter geweest. Hij heeft een paar keer een artikel op het forum gezet en heeft toen eenmalig een (gast)artikel ingestuurd voor de Grepolis Times. Volgens mij wilde hij de titel 'Grepolis Reporter' niet eens. Eigenlijk heeft dus elke speler - die een stuk voor de Grepolis Times heeft geschreven of aan een interview heeft deelgenomen - geholpen met het realiseren van de Times. Desalniettemin heeft Parama ook als reporter gefunctioneerd en zal ik hem voor het rondsturen van de editie er nog even bijvoegen.

(Misschien dat hij ooit nog wel eens wilt terugkomen?)

belofte maakt schuld, maar ik zal geen tirade houden over betrouwbaarheid en het houden aan je woord etc, ik zie enkel een duidelijk signaal hierin ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #13 Special

Ik snap niet echt wat je bij de wedstrijd moet doen. Is het één plaatje dat je kunt vinden? of zijn het er drie? en moet je op het forum zoeken?

Nee het zijn 7 plaatjes die je moet zoeken en in een puzzel moet plaatsen, echter hebben wij de puzzel nog niet gegeven maar hierin missen 10 stukjes.

Je moet op het forum naar de 7 plaatjes zoeken, deze zijn verstopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan