• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #17

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #17


Beste spelers,


De eerste maand van 2012 is reeds voorbij; gedaan met de feestjes tot in de vroege uurtjes, diners met de familie en de cadeautjes. De kinderen moeten weer naar school; de volwassenen moeten weer aan het werk. Terwijl het buiten op bepaalde plaatsen af en toe begon te sneeuwen en in België de solden volop aan de gang waren, hebben de reporters van Grepolis Times hard gewerkt om op tijd een leuke, nieuwe uitgave te maken. En we mogen trots zijn op ons resultaat!

Geniet van deze uitgave!

Lees hier uitgave #17 van GrepolisTimes

Wij zijn nog steeds op zoek naar nieuwe reporters met een creatieve pen en een grafische designer om het grafische aspect voor zijn/haar rekening te nemen! Neem zeker een kijkje op deze pagina voor meer info!

Verder wensen we jullie veel leesplezier toe met de 17e uitgave van het Nieuwsblad!

mvg
Het volledige GrepolisTimesTeam
 

DeletedUser

Gast
Alvast mijn complimenten voor het feit dat die eens ruim binnen de tijdslimiet klaar is :p Nu ff wat lezen..
 

DeletedUser10567

Gast
Een mooi blad, mijn complimenten aan de werkers hiervoor. Ik speel alleen nog op Nu, dus was er niet zoveel te lezen. Maar zeker een mooie uitgave, ga zo door!
 

DeletedUser9429

Gast
Aangezien ik het niet kon laten om eens te kijken hoe het gaat met de Times zonder mij, is mijn drang om commentaar te geven net zo min in bedwang te houden. Als volgt:

* Waar is mijn nieuwe, coole en grafisch betere achtergrond gebleven? Waarom terug het oude concept?
* De hoofd-heading, de titels, staan op de achtergrond en zijn dus achter de zuilen gesitueerd, beetje slordig.
* Eerste pagina van het Zeta-artikel staat één zinnetje van het vorige artikel tussen de heading en de credit.
* Hier en daar nog kleine perfectiefoutjes zoals een titel die op de ene pagina staat en het bijhorende stuk tekst op de volgende pagina.
* Cover is beetje mistreurig en kaal.
* Waar zijn alle Grepolis-2-Jaar-Artikelen die gepland waren?
* Spellingsgewijs heb ik niet nagekeken, alleen op het voorwoord gebasseerd (Waarschijnlijk door Bjorn?) lijkt me dit in orde (?)

Dit was het relaas door mijn wijs en kritisch oog.

Alle reporters hebben toch goed werk geleverd, al mis ik toch wat enthousiasme (correct?) aangezien de bijkomende artikels niet in de uitgave stonden. Misschien nood aan een peptalk of iets dergelijks?

Om af te sluiten: Heeft de Times eigenlijk nood aan mijn comeback?
 

DeletedUser

Gast
Aangezien ik het niet kon laten om eens te kijken hoe het gaat met de Times zonder mij, is mijn drang om commentaar te geven net zo min in bedwang te houden. Als volgt:

* Waar is mijn nieuwe, coole en grafisch betere achtergrond gebleven? Waarom terug het oude concept?
* De hoofd-heading, de titels, staan op de achtergrond en zijn dus achter de zuilen gesitueerd, beetje slordig.
* Eerste pagina van het Zeta-artikel staat één zinnetje van het vorige artikel tussen de heading en de credit.
* Hier en daar nog kleine perfectiefoutjes zoals een titel die op de ene pagina staat en het bijhorende stuk tekst op de volgende pagina.
* Cover is beetje mistreurig en kaal.
* Waar zijn alle Grepolis-2-Jaar-Artikelen die gepland waren?
* Spellingsgewijs heb ik niet nagekeken, alleen op het voorwoord gebasseerd (Waarschijnlijk door Bjorn?) lijkt me dit in orde (?)

Dit was het relaas door mijn wijs en kritisch oog.

Alle reporters hebben toch goed werk geleverd, al mis ik toch wat enthousiasme (correct?) aangezien de bijkomende artikels niet in de uitgave stonden. Misschien nood aan een peptalk of iets dergelijks?

Om af te sluiten: Heeft de Times eigenlijk nood aan mijn comeback?

We zijn terug gegaan naar de oude achtergrond omdat deze beter werkt bij onze pc's, het maakt het een stuk makkelijker om de achtergrond erachter te krijgen met de oude. Voor de cover zoeken we nog steeds iemand (zie designers gezocht)

Voor de 2 jaar artikelen, niet alles is gelukt en daar is niks aan te doen :), wat kon is er. Voor de rest heb ik er ook niks over te zeggen over je kritiek.
 

DeletedUser

Gast
Ziet er weer goed uit, en mooi op tijd af.
Stuk van Ksi is een beetje karig, ik dacht dat we - aangezien we in januari geen artikel hadden - deze maand
wel een uitgebreid artikel kregen?:O
 

DeletedUser

Gast
Ziet er weer goed uit, en mooi op tijd af.
Stuk van Ksi is een beetje karig, ik dacht dat we - aangezien we in januari geen artikel hadden - deze maand
wel een uitgebreid artikel kregen?:O

Ja, mijn excuses ook.. Ik wilde ook zeker een iets beter artikel maken, maar in RL kwam er best wel veel tussen waardoor dat hem niet meer ging worden..
Zoals ik ook al heb beloofd, volgende maand komt er een beter artikel!
 

DeletedUser11313

Gast
Ik vondt het Kappa een beetje jammer.
Maar dat komt omdat ik de Wereldwonderen zo *** saai vindt :)
 

DeletedUser9429

Gast
We zijn terug gegaan naar de oude achtergrond omdat deze beter werkt bij onze pc's, het maakt het een stuk makkelijker om de achtergrond erachter te krijgen met de oude. Voor de cover zoeken we nog steeds iemand (zie designers gezocht)

Voor de 2 jaar artikelen, niet alles is gelukt en daar is niks aan te doen :), wat kon is er. Voor de rest heb ik er ook niks over te zeggen over je kritiek.

Niet echt het volledige antwoord dat ik verwacht had. Fascination? ;)
 

DeletedUser

Gast
fantastische zeta editie!

echt mooi werk tirion

Erg bedankt, fijn dat iedereen het leuk vind, ga dit ook zeker doorzetten. Voorbereidingen liggen al weer klaar. Maar vergeet ook zeker Zorba70 en Mrbus niet die een mooi stuk hebben ingestuurd voor de geschiedenis van...? want dat moge ook gezegd worden.
 
Bovenaan