• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #17

DeletedUser

Gast
Ja, mijn excuses ook.. Ik wilde ook zeker een iets beter artikel maken, maar in RL kwam er best wel veel tussen waardoor dat hem niet meer ging worden..
Zoals ik ook al heb beloofd, volgende maand komt er een beter artikel!

Kan gebeuren;) Hou ik je aan!
 

DeletedUser

Gast
En weer niets over ETA. ik had me nochtans aangeboden in december en had een goed artikel klaar (zie elders op eta forum) , maar men vond het beter om met de bestaande journalist verder te werken. spijtig, al twee maanden blanco nieuws over ETA en wat lees ik op voorlaatste bladzijde? reporters gezocht, ook voor ETA. het was nochtans de bedoeling om lang en veel te schrijven over ETA, maar omdat ik m'n artikel, die ik geschreven had, geplaatst heb op het algemeen forum heb ik mijn identiteit prijsgegeven en kan ik hierdoor niets meer schrijven. ben benieuwd wie het nu wordt en wat het wordt.

SLay
 

DeletedUser

Gast
Ik heb net een bericht gekregen op Nu dat de nieuwe grepolis Times uit is. Spijtig staat er weer geen stuk in over Nu. Terwijl er toch een reporter is, flip8412. Graag verklaring waarom er geen stuk is over de wereld NU
 

DeletedUser

Gast
Waarom word er alweer niks over Delta geschreven? Dit terwijl er toch een heleboel gebeurd is.
 

DeletedUser

Gast
Helaas ook niets over Gamma, erg jammer. Er is meer dan genoeg gebeurd de afgelopen tijd.
 

DeletedUser

Gast
Haha, elke maand hetzelfde hier ... Iedereen die komt klagen dat er geen artikel is over de wereld waar ze spelen.

Over Ksi was er wél een artikel maar dat was wel héél bagger :O
 

DeletedUser

Gast
Naast het ontbreken van een stukje over Alpha, mis ik ook een stuk van de redactie zelf over de Heldenwereld.
De beta-server is al weer een tijdje gesloten, maar verder horen we eigenlijk niets.

Ook mag er wat meer gekeken worden naar de opmaak op zich en misschien wat aandacht voor 'last minute' aanvullingen.
Het stukje over Iota is inmiddels redelijk achterhaald en had m.i. met een beetje goede wil aangepast kunnen worden.
 

DeletedUser

Gast
Beste allemaal,

Ik snap natuurlijk dat jullie teleurgesteld zijn als het een wat minder stukje is of helemaal geen stukje.

Uit alle respect vraag ik jullie allemaal om ook respect te tonen, zij hebben ook allemaal een RL.

Wees blij dat iemand deze taak op zich wil nemen en jullie een leuk en enkele keren een iets minder stuk laten lezen.

Wees ook is blij dat er een Grepolis Times is en niet dat er iets niet is.

Met vriendelijke groet,

Alexander
 

DeletedUser15108

Gast
Idd mooi gemaakt goeie tekst , duidelijk en lees het met plezier

kan niet anders zeggen als mij complimenten en ga zo door ( kijk al uit naar de volgende
 

DeletedUser

Gast
Naast het ontbreken van een stukje over Alpha, mis ik ook een stuk van de redactie zelf over de Heldenwereld.
De beta-server is al weer een tijdje gesloten, maar verder horen we eigenlijk niets.

Ook mag er wat meer gekeken worden naar de opmaak op zich en misschien wat aandacht voor 'last minute' aanvullingen.
Het stukje over Iota is inmiddels redelijk achterhaald en had m.i. met een beetje goede wil aangepast kunnen worden.

Onze artikels moeten even voor het eind van de maand al binnen zijn hé, wat logisch is, dus kunnen we niet té last minute werken ;)
 

DeletedUser

Gast
Kan er ook een keertje een Theta onderwerp gehouden worden.
Zeer aantrekkelijke wereld waar veel gebeurt :)

Dus Grepolis Times....
 

DeletedUser

Gast
Kan er ook een keertje een Theta onderwerp gehouden worden.
Zeer aantrekkelijke wereld waar veel gebeurt :)

Dus Grepolis Times....

CapelOne,

Er zijn momenteel nog steeds geen schrijvers voor Theta. Als er iemand wil solliciteren kan dat altijd. Ik heb het 1 keer geprobeerd, maar omdat ik daar nu ben gestopt en er ook geen tijd voor heb doe ik het niet meer.
 
Bovenaan