• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #21

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #21


Beste spelers,


Alle studenten, en zeker zij die niet alles goed hebben bijgehouden door het jaar, weten wel dat de tijd van de examens eraan komen. Maar gelukkig komt er na deze drukke en stresserende periode waarin punten centraal staan en waarbij leerstof je oren uitkomt, een welverdiende vakantie. Volgens de weervoorspellingen wordt deze zomer een zeer warme periode, waarbij de temperatuur een gemiddelde van 25°C à 30°C kan bereiken. Het perfecte weer om naar het strand te gaan, te gaan zwemmen of om de hele dag binnen te moeten zitten omdat het buiten veel te warm is.
Omdat ook vele reporters het enorm druk kregen met school: taken, testen en examens; is deze maand het Grepolis-Timesmaandblad een stuk korter dan vorige uitgaven. Toch proberen we voor volgende maand weer zoveel mogelijk artikelen te verzamelen. Misschien kan jij ons daarbij helpen? In het nieuwsblad kan je ontdekken hoe jijzelf reporter kan worden.


Geniet van deze uitgave!




Wij zijn nog steeds op zoek naar nieuwe reporters met een creatieve pen! Neem zeker een kijkje op deze pagina om zelf reporter te worden voor jouw lievelingswereld!



mvg
Het volledige GrepolisTimesTeam
 

DeletedUser12440

Gast
Beetje jammer dat het stuk over lambda over allianties gaan die geen betekenis hebben in de wereld....
 

DeletedUser

Gast
De alliantie met de meeste betekenis 1 zinnetje :p

Vind 't geen indrukwekkend stuk inderdaad, jammer dat je het wederom druk hebt.
 

DeletedUser

Gast
Dan is het misschien ook beter je functie af te staan, er staat trouwens geen reden bij.. 'prive-omstandigheden'. Die overigens niet belangrijk zijn om te weten maar dan hoef je nog niet van mij een complimentje te verwachten over het geschreven stuk.

Ik weet dat het allemaal vrijwillig is, maar een maand de tijd hebben en dan niet eens wat vertellen over wat er de laatste tijd bij TLL en Toys allemaal is gebeurd?

Voltooien van de WW's, platleggen van de WW's, het gevecht tussen de 1e en 2e plek? Het valt gewoon tegen, had heel wat verwacht deze maand omdat er juist zoveel was gebeurd. Maar als je niet anders hebt gekunnen is dat alleen maar jammer en hoop ik dat je snel je zaken weer op orde hebt IRL. ;)
 

Noorddam

Harpij
Als je denkt dat ik dat verwacht dan heb je het ook fout. Echt waar, ik begrijp jullie niet. Geen artikel ==> gezeur. Is het misschien een idee om intern een bericht te sturen met wat je erin wilt? Ik weet best dat dit helemaal niet is wat het moet zijn.
En moet ik daarvoor mijn functie neerleggen :O Dat begrijp ik niet. als je de reden wilt weten stuur me dan maar een pm.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser12440

Gast
De rede staat erbij. Als jij deze problemen had thuis denk ik niet dat je nog zelfs iets zou schrijven.

Ik heb al 15 jaar problemen thuis :p
Maar ik geef me er ook niet voor op misschien is dat het verschil dan :p
Het lijkt mij ook dat als je een stuk schrijft en een van de eerste of de eerste over lambda dat je dan begint bij de 'top' allianties TLL of Toys en niet bij een ally die zich niet eens durft te bemoeien met een echte oorlog ;)
 

DeletedUser

Gast
Overigens excuses van mij voor het niet maken van een Achilles artikel, maar het was voor mij lastig haalbaar.

Van mij hoor je weer in september!
 

DeletedUser

Gast
Laten we hopen dat dan het niveau van de Times weer op het oude niveau terugkomt of zelfs nog beter wordt, moet je wel lukken fascination!
 

Noorddam

Harpij
Ik heb al 15 jaar problemen thuis :p
Maar ik geef me er ook niet voor op misschien is dat het verschil dan :p
Het lijkt mij ook dat als je een stuk schrijft en een van de eerste of de eerste over lambda dat je dan begint bij de 'top' allianties TLL of Toys en niet bij een ally die zich niet eens durft te bemoeien met een echte oorlog ;)
Wacht maar af. Dat komt nog.
Ps.: Ik kon tijdelijk niet eens online komen. Maar goed. Ik hou erover op. Hoe kunnen jullie zo blijven zeuren. Geen tijd, geen artikel. Leer daar mee leven!
Ps.: succes thuis.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Kom op he Noorddam.. beetje kritiek moet je wel tegen kunnen.

De wereld Lambda is voltooid en je vind er niks over terug. In je 1e editie had je geschreven dat in de volgende uitgave de WW besproken zou worden. Die maand heb je niet kunnen schrijven vanwege irl drukte dus ging er wel vanuit dat je dat deze maand zou doen.

Ook over de grootste oorlog op deze wereld vind je niks terug, het gaat alleen maar over de kleine subtop allianties. Ik vind dat zij best een keer aandacht verdienen in de times, maar niet op dit moment omdat er recentelijk veel intressanter nieuws is geweest.

Denk o.a de grootste veldslag van Lambda bij de tuinen van de Toys. De pogingen van Toys op onze WW. Het naderende einde van een voormalig nummer 1 alliantie (boefjes).

Als ik een vergelijking mag trekken naar het voetbal..

Je schrijft nu over de eredivisie terwijl je over de champions league had moeten schrijven :p
 

DeletedUser14757

Gast
Ach wat een drukte om niks mensen.
Het niveau van de grepolis times is al maanden om te huilen.
En voor mensen die veel verwachten van de grepolis times zou ik zeggen word eens wakker of meld je zelf aan voor deze functie.
 

DeletedUser

Gast
Sorry dat er deze maand geen Eta tussen zat...Ik heb even een drukke tijd in Rl en zal er pas in Augustus weer aan kunnen beginnen. Maar ik ben van plan om dan een reuze artikel te maken :) :) :)
 
Bovenaan