• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #21

DeletedUser

Gast
Dan is het misschien ook beter je functie af te staan, er staat trouwens geen reden bij.. 'prive-omstandigheden'. Die overigens niet belangrijk zijn om te weten maar dan hoef je nog niet van mij een complimentje te verwachten over het geschreven stuk.

Ik weet dat het allemaal vrijwillig is, maar een maand de tijd hebben en dan niet eens wat vertellen over wat er de laatste tijd bij TLL en Toys allemaal is gebeurd?

Voltooien van de WW's, platleggen van de WW's, het gevecht tussen de 1e en 2e plek? Het valt gewoon tegen, had heel wat verwacht deze maand omdat er juist zoveel was gebeurd. Maar als je niet anders hebt gekunnen is dat alleen maar jammer en hoop ik dat je snel je zaken weer op orde hebt IRL. ;)

Beter je functie afstaan zodat er sowieso geen artikel verschijnt?
i.p.v. lopen zeuren op reporters kan je zelf ook je handen uit je mouwen trekken, en je opgeven als eventueel "inval" reporter. Het is allemaal vrijwillig hier, dus je moet sowieso al niet zeuren dat we het doen, als je het allemaal zo goed weet, ga dan lekker zelf solliciteren. Een maand, is echt niet lang, misschien heb jij geen school, of bijna nooit huiswerk of iets, maar ik had ook moeite met mijn artikel op tijd klaar krijgen, en die heeft ook amper (in mijn ogen) kwaliteit. RL gaat altijd voor op een online spel/maandblad, welke problemen je ook mag hebben.



Daarom ook mijn excuus naar de spelers van Epsilon. Ik heb nog wat in elkaar kunnen zetten, maar het is ook niet veel :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12440

Gast
Het lijkt mij dat als je opgeeft voor de grepo times dat je daar ook tijd voor hebt en aangezien er nu toe maar 1x een goed stuk is geweest over lambda vind ik het niet gek dat mensen dan gaan zeuren.
Ik snap noorddam zeker wel dat hij er geen tijd voor heeft gehad maar het lijkt mij dan slimmer en al helemaal in zijn situatie om dan te zeggen sorry ik heb er geen tijd voor dus ik stop er mee (tijdelijk).
En je moet gaan zeuren dat wij aan het zeuren zijn he..
 

DeletedUser

Gast
Het lijkt mij dat als je opgeeft voor de grepo times dat je daar ook tijd voor hebt en aangezien er nu toe maar 1x een goed stuk is geweest over lambda vind ik het niet gek dat mensen dan gaan zeuren.
Ik snap noorddam zeker wel dat hij er geen tijd voor heeft gehad maar het lijkt mij dan slimmer en al helemaal in zijn situatie om dan te zeggen sorry ik heb er geen tijd voor dus ik stop er mee (tijdelijk).
En je moet gaan zeuren dat wij aan het zeuren zijn he..

Die beslissing ligt totaal bij hemzelf, en, als hij stopt, hebben jullie sowieso niet eens een artikel, je moet blij zijn dat er überhaupt vrijwilligers zijn die dit doen, het woord zegt het al; iemand die zijn/haar tijd opoffert voor het plezier van anderen. Waarom steek jij je handen niet uit de mouwen om hem te helpen, als je weet dat hij het druk heeft? Je kan toch een keer besluiten om samen met wat andere spelers van Lambda mensen te gaan interviewen, rollen te verdelen, ieder zijn visie geven op de WW's etc? Daar komen jullie ook niet op..

Aangezien ik gewoon netjes mijn artikel in heb geleverd, en keihard werk met de rest van de vrijwillige reporters, zodat jullie wat "lees-plezier hebben (en up-to-date blijven), heb ik alle recht om te zeuren dat jullie zeuren, daar kan je nu tegen in gaan, wat je ook waarschijnlijk gaat doen, maar verwacht dan wel een leuke discussie hier ;).
 

DeletedUser

Gast
Als het Noorddam zou helpen zou ik hem wel willen ondersteunen in het schrijven van Artikels voor de Times (Lamda)? Ik weet niet of je het zelf ziet zitten om samen te werken of dat je het liever alleen doet? Verder vond ik het nog best intressant artikel, ik bedoel het is wel de nr. 5van de wereld hé, dus niet zomaar een flutally'tje.

Alleen ik weet niet of solliciteren mogelijk is dus ik denk ik vraag het hier maar even.
 

DeletedUser12440

Gast
Die beslissing ligt totaal bij hemzelf, en, als hij stopt, hebben jullie sowieso niet eens een artikel, je moet blij zijn dat er überhaupt vrijwilligers zijn die dit doen, het woord zegt het al; iemand die zijn/haar tijd opoffert voor het plezier van anderen. Waarom steek jij je handen niet uit de mouwen om hem te helpen, als je weet dat hij het druk heeft? Je kan toch een keer besluiten om samen met wat andere spelers van Lambda mensen te gaan interviewen, rollen te verdelen, ieder zijn visie geven op de WW's etc? Daar komen jullie ook niet op..

Aangezien ik gewoon netjes mijn artikel in heb geleverd, en keihard werk met de rest van de vrijwillige reporters, zodat jullie wat "lees-plezier hebben (en up-to-date blijven), heb ik alle recht om te zeuren dat jullie zeuren, daar kan je nu tegen in gaan, wat je ook waarschijnlijk gaat doen, maar verwacht dan wel een leuke discussie hier ;).

Het kan dan wel vrijwillig zijn maar als dit word opgezet verwacht ik ook kwaliteit te kunnen lezen.
Als ik iets zou willen schrijven zou ik me toch opgeven zoals je zegt het is vrijwillig dus moet je niet gaan zeggen dat wij dingen kunnen gaan doen want wij geven ons daar niet voor op.
Als je daar voor opgeeft lijkt mij dat je er tijd voor hebt en als je dat niet hebt dan moet je er mee stoppen maar dat is mijn mening.
 

DeletedUser

Gast
Het kan dan wel vrijwillig zijn maar als dit word opgezet verwacht ik ook kwaliteit te kunnen lezen.
Als ik iets zou willen schrijven zou ik me toch opgeven zoals je zegt het is vrijwillig dus moet je niet gaan zeggen dat wij dingen kunnen gaan doen want wij geven ons daar niet voor op.
Als je daar voor opgeeft lijkt mij dat je er tijd voor hebt en als je dat niet hebt dan moet je er mee stoppen maar dat is mijn mening.

Jullie kunnen nog eeuwen doorgaan maar we weten allemaal (en jullie zelf ook) dat jullie allebei een beetje gelijk hebben.

Het is vrijwillig dus je kan niet al te veel verwachten.
Maar als je je opgeeft moet je wel een beetje kwaliteit geven. Wat mijn mening is laat ik even vallen want ik heb geen zin me in deze zinloze discussie verder te mengen.
 

DeletedUser

Gast
FF heel wat anders...wat vinden jullie van de idiote regel dat je een "internet verbinding" moet delen en wat heeft het voor nut.??

8-)
 

DeletedUser12440

Gast
@bosuil ik weet het maar hij wil graag een discussie aan en ik wil daar wel in mee gaan ^^

@zytar zodat er geen spelers komen met 10 verschillende accounts.
 

DeletedUser

Gast
FF heel wat anders...wat vinden jullie van de idiote regel dat je een "internet verbinding" moet delen en wat heeft het voor nut.??

8-)

Dat is een goede regel... anders krijg je mensen met 100 account (beetje overdreven)
 

DeletedUser

Gast
FF heel wat anders...wat vinden jullie van de idiote regel dat je een "internet verbinding" moet delen en wat heeft het voor nut.??

8-)

Slechte regel, stel mijn family zou het ook spelen, dan kon ik niet eens os naar ze sturen... Best raar.
 

DeletedUser

Gast
Leuke uitgave. Zaten een paar nette artikelen tussen en ik ben helemaal fan van de voorpagina! :)

Slechte regel, stel mijn family zou het ook spelen, dan kon ik niet eens os naar ze sturen... Best raar.

Stel je zou zelf 2 accounts aanmaken aan het begin van een wereld, en alle grondstoffen van account A naar account B sturen zodat account B heel hoog in de ranking zou komen. Best raar. Daarom die regel en die zal dan naar alle waarschijnlijkheid ook nooit veranderen of verdwijnen.

Al snap ik niet waarom die regel ter sprake komt in het Grepolis Times subforum.
 

DeletedUser15025

Gast
het artikel van de wereld mu met de ww's klopt niet want grand vision presto heeft de vuurtoren level 7
 

DeletedUser

Gast
het artikel van de wereld mu met de ww's klopt niet want grand vision presto heeft de vuurtoren level 7

Dit zou best kunnen. Je artikel moet namelijk op een bepaalde datum worden ingeleverd. Daarom kan hij niet helemaal goed zijn. Maar met 1 fout klopt hij toch nog wel?
 

DeletedUser

Gast
Leuke uitgave. Zaten een paar nette artikelen tussen en ik ben helemaal fan van de voorpagina! :)



Stel je zou zelf 2 accounts aanmaken aan het begin van een wereld, en alle grondstoffen van account A naar account B sturen zodat account B heel hoog in de ranking zou komen. Best raar. Daarom die regel en die zal dan naar alle waarschijnlijkheid ook nooit veranderen of verdwijnen.

Al snap ik niet waarom die regel ter sprake komt in het Grepolis Times subforum.

Nee, snap ik ook niet. Maargoed, men gaat altijd gelijk van het slechte uit en dat is best jammer.
 

DeletedUser

Gast
Als het Noorddam zou helpen zou ik hem wel willen ondersteunen in het schrijven van Artikels voor de Times (Lamda)? Ik weet niet of je het zelf ziet zitten om samen te werken of dat je het liever alleen doet? Verder vond ik het nog best intressant artikel, ik bedoel het is wel de nr. 5van de wereld hé, dus niet zomaar een flutally'tje.

Alleen ik weet niet of solliciteren mogelijk is dus ik denk ik vraag het hier maar even.
Daarvoor zal je contact op moeten nemen met Noorddam ;).
Soliciteren kan sowieso altijd, niet geschoten altijd mis ;).



Het kan dan wel vrijwillig zijn maar als dit word opgezet verwacht ik ook kwaliteit te kunnen lezen.
Als ik iets zou willen schrijven zou ik me toch opgeven zoals je zegt het is vrijwillig dus moet je niet gaan zeggen dat wij dingen kunnen gaan doen want wij geven ons daar niet voor op.
Als je daar voor opgeeft lijkt mij dat je er tijd voor hebt en als je dat niet hebt dan moet je er mee stoppen maar dat is mijn mening.

Dan verwacht je blijkbaar net iets te veel van ons, we doen ons best, en meer kunnen we niet doen. Jullie maken de keuze je niet op te geven, jullie beslissing, maar, zit dan niet te zeuren over kwaliteit, als je zelf er wél wat aan kan doen: namelijk solliciteren.
Anyhow, misschien moet je het dan maar bij het NRC houden als je echt kwaliteit wilt lezen, verlaag je verwachtingen, wat, ik ga zeker niet beter mijn best doen als ik alleen maar dit soort demotiverend reacties krijg zonder enige beargumentatie.
 

DeletedUser

Gast
Prima, dan ga ik contact opnemen met Noorddam.

Ik heb hem een nette pm gestuuurd. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Jelgan er werd wel degelijk beargumentatie gegeven en ook op het Lambda forum word meegedacht om Noorddam te helpen. Mij persoonlijk maakt het niet uit als iemand drukker is en daarom minder tijd heeft. Ik ben ervan overtuigd dat hij er ze best voor gedaan heeft alleen het artikel van nu heeft niet de juiste timing.

ps. Vanochtend heb ik al even contact met hem gehad ook en we gaan hem bijstaan met het verschaffen van meer informatie.
 

DeletedUser12440

Gast
Ze zetten dit toch op zodat wij de top gebeurtenissen kunnen lezen van werelden en als ik dan teveel verwacht van iets wat de bedoeling is van zoiets wat is dat het nut van grepolis times ?
Ik zal de kwaliteit zeker niet verbeteren aangezien mijn nederlands schrijfwerk niet echt goed is en met meerdere berispingen voor taalgebruik denk ik ook niet dat ik een kans zal maken.l
 
Bovenaan