• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #21

DeletedUser

Gast
Jelgan er werd wel degelijk beargumentatie gegeven en ook op het Lambda forum word meegedacht om Noorddam te helpen. Mij persoonlijk maakt het niet uit als iemand drukker is en daarom minder tijd heeft. Ik ben ervan overtuigd dat hij er ze best voor gedaan heeft alleen het artikel van nu heeft niet de juiste timing.

ps. Vanochtend heb ik al even contact met hem gehad ook en we gaan hem bijstaan met het verschaffen van meer informatie.

Dan heb ik je beargumentatie denk ik over het hoofd gezien,
verder, hartstikke mooi dan dat iedereen (van Lambda forum) heb wilt helpen :D. Zie het maar zo, dan hebben jullie volgende maand een artikel waar een deel van de spelers zelf aan heeft meegeholpen! Dat is nou de definitie van een hechte gezellige wereld, ookal ben je elkaar vijand, toch help je elkaar omdat iemand het druk heeft ;)
 

DeletedUser

Gast
Mooie Times!
Waarom het laatste artikel 'Column' betiteld wordt, dringt wel niet tot me door :p
 

DeletedUser16643

Gast
ik denk dat elke ally belangrijk is,als er alleen maar grote ally zijn dan is het de hele tijd mekaars leden afsnoepen.
by theway,er is altijd commentaar wat de reporters schrijven,het is nooit goed.
Wees blij dat iemand aandacht geeft wat er gebeurd hoe onbelangrijk het ook is.
MAAR JA JE KENT HET SPREEKWOORD.:DE BESTE ENZ ENZ
 

DeletedUser

Gast

DeletedUser6663

Gast
In mijn helpdesk artikel is er iets verkeerd gegaan... Er staan ineens dingen door elkaar?
 

DeletedUser

Gast
waar zijn Nu, Omikron en Sigma? Minder tijd ok, maar helemaal niets?
Geef dan aan dat je examens hebt en/ of laat iemand anders een keer wat schrijven..
 

DeletedUser6663

Gast
waar zijn Nu, Omikron en Sigma? Minder tijd ok, maar helemaal niets?
Geef dan aan dat je examens hebt en/ of laat iemand anders een keer wat schrijven..
Je kan een gastartikel insturen bij sollicitaties.
 

DeletedUser12972

Gast
Jammer dat over theta helemaal niks staat.

jawel hoor, kijk maar op de vorige pagina ;) of bij het theta forum bij het onderwerp "grepolis times"
Er was een foutje blijkbaar, maar ik heb de links van het artikel er nog geplaatst.
 

DeletedUser12309

Gast
Dan is het misschien ook beter je functie af te staan, er staat trouwens geen reden bij.. 'prive-omstandigheden'. Die overigens niet belangrijk zijn om te weten maar dan hoef je nog niet van mij een complimentje te verwachten over het geschreven stuk.

ik stel voor dat diegene die kritiek geven over de geschreven stukken ... het zelf doen.

de beste stuurlui staan aan wal...
 

DeletedUser6663

Gast
Zo denk ik er ook wel over, vergeet niet dat het allemaal vrijwilligers zijn! Als je kritiek hebt, geef dit dan op een goede manier en hoe je denkt dat het beter moet;)
 

DeletedUser11295

Gast
waar zijn Nu, Omikron en Sigma? Minder tijd ok, maar helemaal niets?
Geef dan aan dat je examens hebt en/ of laat iemand anders een keer wat schrijven..

Ik wou nog iets schrijven maar Mathias had hem al geclaimd ;)
 
Bovenaan