• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #23

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #23



Beste spelers,


Het weer was niet zo best deze maand en daarom heeft een deel van de reporters besloten de zon op te zoeken; ondanks dat ligt er toch een uitgave van 47 pagina's op jullie te wachten. Een deel van de werelden is weer vertegenwoordigd, daarnaast zijn de standaardartikelen als 'Interview met...', 'Interview met de community' en de helpdesk weer van de partij. Tevens kunnen jullie deze maand het eerste deel van een wisselcolumn tussen moderators lezen, en uiteraard staat er weer een nieuw deel van het vervolgverhaal in. Meer dan genoeg moois dus!


Veel plezier met deze uitgave!








Nog steeds zijn er enkele plekken te vullen in het Grepolis Times Team en kunnen er altijd gastartikelen geschreven worden! Bekijk deze pagina om zelf een steentje bij te dragen aan de Grepolis Times!






mvg,
Het volledige GrepolisTimesTeam
 

DeletedUser

Gast
Het voorblad viel een beetje tegen, maar dat werd wel gecompenseerd door de inhoud. Leuke uitgave weer! Vooral dankzij het artikel over Iota ben ik een stuk meer op de gebeurtenissen in mijn vorige wereld, altijd prettig.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het voorblad juist wel grappig, alleen jammer genoeg weer geen artikel van Rho:(:mad:
 

DeletedUser6663

Gast
Voor diegene die klagen dat er geen artikel is, het is nou eenmaal vakantie en er zijn mensen afwezig. Daardoor kan je niet in staat zijn om te schrijven. Als je toch graag een artikel wil kan je een gastartikel insturen via het sollicitatie systeem.
 

DeletedUser

Gast
Het voorblad viel een beetje tegen, maar dat werd wel gecompenseerd door de inhoud. Leuke uitgave weer! Vooral dankzij het artikel over Iota ben ik een stuk meer op de gebeurtenissen in mijn vorige wereld, altijd prettig.

Inderdaad leuk, het was fijn om nog eens bij te lezen over de afgelopen maanden.
En @Iserbytje, prima geschreven!
 

DeletedUser

Gast
Leuk om te lezen en als deelnemer aan het interview vond ik het interessant om te lezen wat de anderen op de gestelde vragen te antwoorden hadden.
Zelf zit ik in VM, beetje eerder gestart dan oorspronkelijk gepland, maar ben nu dan eindelijk aanbeland bij het echte "vakantiegebeuren".
Bij mijn terugkomst op Iota ben ik benieuwd welke verschuivingen er hebben plaatsgevonden en hoeveel actieve leden er zijn overgebleven om mee te kunnen samenwerken de strijd tegen ID voort te zetten.

Een fijne vakantie iedereen 8-)
 

DeletedUser11295

Gast
Weer geen sigma?? wie is de reporter van sigma??

Sorry, de afgelopen maanden is Kappa er ook een beetje ingeschoten ivm school en nu ivm vakantie ook geen tijd gehad voor Sigma :O, vanaf deze maand zou het weer normaal moeten lopen bij mij ;)
 

DeletedUser

Gast
Weer geen sigma?? wie is de reporter van sigma??

Ik solliciteerde normaal voor die functie, een maandje geleden ofzo, maar ben er nu gestopt. Semmie zal het dus doen :p
Ik zal nu samen met hem de wereld "Phi"-artikels verzorgen.

BTW; Erg mooie Grepolis Times, voorblad viel mij wel wat tegen. Vooral het gastartikel van i1 owner i1 van Wereld Theta, vond ik top! (De rest was natuurlijk ook zeer mooi :p)
 

DeletedUser18713

Gast
ik zou het wel leuk vinden als er eens iets in komt over de nieuwe ally's enz
zou dat mogelijk kunnen zijn
 

DeletedUser

Gast
ik zou het wel leuk vinden als er eens iets in komt over de nieuwe ally's enz
zou dat mogelijk kunnen zijn

Je bent behoorlijk onduidelijk ;) Op welke wereld zou je daar graag over lezen en welke nieuwe allianties, enz.
 
Bovenaan