• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #23

DeletedUser12309

Gast
wereld Ksi

Ik vind niet dat een Grepolis-Time er toe moet dienen om anderen door het slijk te halen. Al zeker niet als de waarheid geweld wordt aangedaan. Ook al staat er niet vermeld over welke BG's het gaat, de spelers van die bepaalde BG's zullen het wel weten. Dat de oprichter van de alliantie Band of Warriors op die manier uit de hoek komt, zegt meer over hem dan over die bepaalde BG's waar hij het over heeft. Dat hij zelfs nog maar durft te vermelden dat anderen het spel vuil spelen...

Het woord respect staat niet eens in hun woordenboek, ... zoals nu ook maar weer blijkt in zijn 'interview'
 

DeletedUser11295

Gast
Reporter zijn voor de grepolis times is volledig vrijwillig, ben dus blij dat het iemand doet. Denk je dat je dat het anders moet, doe dan zelf een sollicitatie en laat ons zien hoe het moet ;)
 

DeletedUser

Gast
wereld Ksi

Ik vind niet dat een Grepolis-Time er toe moet dienen om anderen door het slijk te halen. Al zeker niet als de waarheid geweld wordt aangedaan. Ook al staat er niet vermeld over welke BG's het gaat, de spelers van die bepaalde BG's zullen het wel weten. Dat de oprichter van de alliantie Band of Warriors op die manier uit de hoek komt, zegt meer over hem dan over die bepaalde BG's waar hij het over heeft. Dat hij zelfs nog maar durft te vermelden dat anderen het spel vuil spelen...

Het woord respect staat niet eens in hun woordenboek, ... zoals nu ook maar weer blijkt in zijn 'interview'
Met welke woorden, zinnen, alinea's heb jij precies problemen? :)
 

DeletedUser

Gast
Met welke woorden, zinnen, alinea's heb jij precies problemen? :)
ja klopt wel ben ik mee eens offduty van mods of grepolis times denken ook dat ze alles mogen maar zijn ook maar spelers van grepolis.. het is idd vrijwillig maar jullie zijn ook maar spelers en er word wel onderscheid gemaakt met dit spel met bepaalde spelers die n waarschuwing krijg of n ban en halve info die we krijgen als er wat gebeurd...
 

DeletedUser

Gast
ja klopt wel ben ik mee eens offduty van mods of grepolis times denken ook dat ze alles mogen maar zijn ook maar spelers van grepolis.. het is idd vrijwillig maar jullie zijn ook maar spelers en er word wel onderscheid gemaakt met dit spel met bepaalde spelers die n waarschuwing krijg of n ban en halve info die we krijgen als er wat gebeurd...

Geloof mij maar, we stoppen er echt moeite in, dat een interview niet altijd beide kanten gebruikt, kan je ons niet kwalijk nemen, we interviewen nou niet gelijk de gehele wereld. Als reporter zijnde hebben wij de opdracht zo neutraal mogelijk te blijven als er iets geschreven wordt over een bepaalde alliantie/oorlog, hier doen wij dan ook ons best in.
 

DeletedUser

Gast
ja klopt wel ben ik mee eens offduty van mods of grepolis times denken ook dat ze alles mogen maar zijn ook maar spelers van grepolis.. het is idd vrijwillig maar jullie zijn ook maar spelers en er word wel onderscheid gemaakt met dit spel met bepaalde spelers die n waarschuwing krijg of n ban en halve info die we krijgen als er wat gebeurd...
Wat bedoel je precies?
 

DeletedUser

Gast
Ik geloof heus wel dat jullie veel tijd in het spel steken, iets waarvoor we jullie ook dankbaar (moeten) zijn, maar spelers mogen best wel eens wat kritiek geven, en dan hoeven jullie niet altijd aan te komen met "wees dankbaar dat we het doen, het kost veel moeite" of "doe het zelf dan maar beter" en andere dingen in die trant. Nogmaals: No offence.
 
Bovenaan