• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #26

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #26
Beste lezers,

De wedstrijd van Grepolis Times is afgelopen, en de winnaar is.... gekend. Maar wie het is, kan je pas binnenin deze uitgave van Grepolis Times lezen. Misschien heb jij wel goudstukken gewonnen met deze wedstrijd.
Daarnaast vind je in deze uitgave de leukste antwoorden van deze wedstrijd en ook alle correcte antwoorden. Natuurlijk zijn de vaste artikelen ook van de partij, al zijn er deze maand wat minder wereldartikelen. Speel jij op een wereld die geen artikel heeft? Aarzel niet en solliciteer snel voor deze wereld! Zo kan je jouw favoriete wereld en de spelers van die wereld een plezier doen! Waarom ook niet?

Veel leesplezier.

Nog steeds zijn er enkele plekken te vullen in het Grepolis Times Team en kunnen er altijd gastartikelen geschreven worden! Bekijk deze pagina en solliciteer om zelf een steentje bij te dragen aan de Grepolis Times!


Met vriendelijke groet,
Het volledige GrepolisTimesTeam
 

DeletedUser

Gast
Alweer een witte blz! :mad:
Verder artikels nog niet bekeken, wordt spannend! ;)
 

DeletedUser

Gast
mooie, maar vooral korte uitgave jammer genoeg.
verder mijn complimenten voor de voor- en achterkant, die zien er super mooi uit. ;)
 

DeletedUser

Gast
Vol verwachting uitgekeken naar deze uitgave, en voor mij persoonlijk is deze uitgave een grote deceptie.

De wereld Phi waar ik speel, heeft een vaste reporter en er zijn heel veel interessante ontwikkelingen geweest in oktober, maar er is geen letter aan gewijd aan Phi.

Als of je als landelijk dagblad, geen letter druk over het regeerakkoord.
 

DeletedUser

Gast
Vol verwachting uitgekeken naar deze uitgave, en voor mij persoonlijk is deze uitgave een grote deceptie.

De wereld Phi waar ik speel, heeft een vaste reporter en er zijn heel veel interessante ontwikkelingen geweest in oktober, maar er is geen letter aan gewijd aan Phi.

Als of je als landelijk dagblad, geen letter druk over het regeerakkoord.

ja, ik zat er eigenlijk ook naar uit te kijken. Upsilon is nog een vrij 'jonge' wereld en heeft een reporter. Dus ik had wel gedacht dat er een artikel over zou instaan.
 

DeletedUser

Gast
Fireas, dat is een aardige lap tekst die je geschreven hebt!

Mooi werk.. :)
 

DeletedUser6663

Gast
Vol verwachting uitgekeken naar deze uitgave, en voor mij persoonlijk is deze uitgave een grote deceptie.

De wereld Phi waar ik speel, heeft een vaste reporter en er zijn heel veel interessante ontwikkelingen geweest in oktober, maar er is geen letter aan gewijd aan Phi.

Als of je als landelijk dagblad, geen letter druk over het regeerakkoord.

ja, ik zat er eigenlijk ook naar uit te kijken. Upsilon is nog een vrij 'jonge' wereld en heeft een reporter. Dus ik had wel gedacht dat er een artikel over zou instaan.

Jammer dat er alweer geen Kappa verhaal in staat.

Ik zou zeggen, schrijf een gastartikel of solliciteer!
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat de antwoorden van de wedstrijden erin staan, maar dat de vragen nergens meer te zien zijn :O
 

DeletedUser12379

Gast
Ik zou zéér graag willen schrijven, maar ik dien geen sollicitatie in voor mijn examens zijn afgelopen. Misschien rond Kerstmis dat ik eens probeer, maar ik snap iets niet:
Voor iota is er een reporter die regelmatig schrijft en toch staat in de meest recente times dat er een reporter wordt gezocht voor Iota?
 

DeletedUser

Gast
Leuke editie dit, alleen wel jammer dat mijn naam er consequent fout in staat :confused: het is 1971 niet 1791 ;)
Verder niets op aan te merken. :)
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat de antwoorden van de wedstrijden erin staan, maar dat de vragen nergens meer te zien zijn :O
De vragen zijn nu ook in dit forumonderdeel terug te vinden. :)
Ik zou zéér graag willen schrijven, maar ik dien geen sollicitatie in voor mijn examens zijn afgelopen. Misschien rond Kerstmis dat ik eens probeer, maar ik snap iets niet:
Voor iota is er een reporter die regelmatig schrijft en toch staat in de meest recente times dat er een reporter wordt gezocht voor Iota?
Dit was een foutje, we zoeken geen reporter voor Iota. :)
Leuke editie dit, alleen wel jammer dat mijn naam er consequent fout in staat :confused: het is 1971 niet 1791 ;)
Verder niets op aan te merken. :)
Mijn excuses; het goud heb je normaalgezien wél op het juiste account gekregen. :)
 

DeletedUser15574

Gast
de zwarte ridder heeft mijn naam verkeerd gespeld :mad:
het is basibas en geen basibasi

ik weet wel waardoor het komt dat hij die I erbij heeft gezet
 
Bovenaan