• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #26

DeletedUser15593

Gast
Is de reporter van theta gestopt?
:O??

Ik zie nergens een artikel over theta en bij reporters gezocht staat voor het eerst sinds tijden theta erbij.
 

DeletedUser

Gast
Ik zou zeggen, schrijf een gastartikel of solliciteer!
- Volgens vele heb ik onder Top/flop allianties voor de wereld Phi een stuk geschreven dat zo opgenomen had kunnen worden.
- Daarnaast wist ik niet dat er open sollicitaties mogelijk zijn, er is namelijk geen vacature voor reporter voor Phi.
- Ook is er geen melding gemaakt dat de reporter voor deze maand geen tijd zou hebben voor zijn bijdrage, dus dan mag je wel wat verwachten.

Door te zeggen: schrijf een gastartikel of solliciteer, maken jullie jezelf wel erg gemakkelijk vanaf.
 

DeletedUser12160

Gast
Vol verwachting uitgekeken naar deze uitgave, en voor mij persoonlijk is deze uitgave een grote deceptie.

De wereld Phi waar ik speel, heeft een vaste reporter en er zijn heel veel interessante ontwikkelingen geweest in oktober, maar er is geen letter aan gewijd aan Phi.

Als of je als landelijk dagblad, geen letter druk over het regeerakkoord.
Hier van ben ik uiteraard op de hoogte wegens enkele interne problemen en in privé is er deze maand helaas geen artikel geweest.


ja, ik zat er eigenlijk ook naar uit te kijken. Upsilon is nog een vrij 'jonge' wereld en heeft een reporter. Dus ik had wel gedacht dat er een artikel over zou instaan.
 

DeletedUser

Gast
Hier van ben ik uiteraard op de hoogte wegens enkele interne problemen en in privé is er deze maand helaas geen artikel geweest.

We hebben ingame al contact gehad, maar als ik geweten had dat je voor 020 bent, dan had ik je PM niet eens geopend ;)

Omdat je positief op mijn suggesties reageerde, ze ook maar even hier, misschien kunnen de andere reporters er ook wat mee:
Persoonlijk vind ik interviews met spelers wel aardig, maar ze gaan weinig de diepte in en geen enkele speler laat zich in zijn/haar kaarten kijken, antwoorden over andere allianties of spelers zijn politiek altijd correct. Hierdoor vervalt de echte nieuwswaarde, helemaal als niet wordt doorgevraagd naar aanleiding van antwoorden die worden gegeven.

Een analyse zoals ik heb gedaan voor Top/flop allianties, zijn voor mij interessant. Het hoeft niet altijd zo uitgebreid, maar het legt bloot hoe zaken er voor liggen. Hoewel cijfers nooit liegen, vertellen ze nooit helemaal de waardheid, zeker niet als er onjuist met cijfers wordt omgegaan.

Als ik reporter zou zijn, zou ik misschien ook een aantal allianties ingame aanschrijven met de vraag of ze willen meewerken aan een artikel over hun alliantie en/of de ontwikkelingen in hun directe omgeving. Hoe vroeger je daarmee begint, des te minder je onder tijdsdruk zal komen. Als je begint met een stuk of 5 allianties (1 uit de Top5, 1 uit de Top10, etc) kan je die 5 allianties ook persoonlijk makkelijker in de gaten via (Grepostats of GrepoIntel) houden gedurende de maand en bijvoorbeeld wekelijks contact met hun houden. Daarmee zorg je dat je een paar dagen voor jouw deadline eigenlijk al het bronmateriaal voor de bijdrage voor de volgende uitgave compleet hebt.
 

DeletedUser9104

Gast
Prachtige uitgave Facsi en de rest van de reporters die deze maand de tijd hebben gevonden om ofwel een artikel te schrijven of een handje te helpen bij de wedstrijd.
Volgende maand zal er wel een heerlijk recept van mijn hand in staan :)
Helaas was ik deze maand te druk.

@WWG: Geen dank ;)
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij vergeten mensen te vaak dat het vrijwilligers werk is.

Wees blij dat er mensen zijn die in hun vrije tijd een beetje opofferen om iets leuks in elkaar te zetten. In die tijd hadden ze ook gewoon een spelletje kunnen spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13380

Gast
We wisten alleen niet dat er geen uitgave voor Nu zou zijn, want er is wel een reporter. Ik wil wel hoor, maar ik wist niets.
 

DeletedUser

Gast
er is al weer een nieuwe reporter (zie phi forum)
aangezien de oude speler, Axelius300 (tijdelijk(?)) gestopt is met grepolis en dus ook met het reporten ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het best jammer dat enkel omikron in 26 is naar voor gebracht, ik mag dan wel vooral daar spelen. Er zijn ook nog andere werelden. En serieus Elite Power op de knieën? Ik kon er niet mee lachen toen ik het las. Een fusie met Ikaros ja :p
Ik was trouwens oprichter van Elite Power tot ik op herstart drukte.

Als je iemand nodig hebt om verhaaltjes over omikron te schrijven, wil ik dat gerust doen. Ik ben lang genoeg op die wereld geweest en heb heel veel kennissen daar. Tip voor een interview: meute.
Zeer boeiende speler en een oude strijdmakker van me. Schrijf ook eens iets over de kleinere allianties.
Ik heb Angry Buls Reborn (ABR) in no time naar een top 10 ally gebracht terwijl ik maar 2000 punten had. Ook Geoffy en Maurits hebben een aantal dagen later op mijn advies THE Inglorious Odyssey (TIO) opgericht. Wil je weten waar de enige echte ex-Elite Power leden zitten? Wel, in ABR en TIO dus. Meer weten? PM me...
 
Bovenaan