• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #27

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - uitgave #27
Beste lezers,


De wedstrijd is alweer uit het beeld, en de aandacht is nu gefocust op de feest- en wintermaand. Cadeautjes krijgen van Sinterklaas, en met de hele familie rond de feesttafel om kerstmis te vieren. Hoe kan je beter de maand te starten dan met een kers(t)verse Grepolis Times-uitgave. De reporters hebben in deze koude maand hard gewerkt bij de open haard en prachtige artikelen geschreven voor de laatste uitgave van het jaar. Maar niet getreurd, in 2013 zijn we gewoon weer van de partij, als de aarde tegen dan niet vergaan is. :)
Namens het gehele Grepolis Times-Team prettige kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar gewenst! Geniet van de uitgave!


Hoewel we deze maand nieuwe reporters mochten verwelkomen, zijn we nog steeds op zoek naar creatieve schrijvers. Voel jij je geroepen om bij de Times te komen, meld je dan aan!

Met vriendelijke groet,
Jullie GrepolisTimesTeam
 

DeletedUser

Gast
Chapeau voor het Zeta stuk! Een prachtig gastartikel wat ik met veel plezier gelezen heb, het las als een trein. :) Ik hoop dat er nog eens zo'n stuk in de Times staat.
 

DeletedUser19747

Gast
ligt het aan mij of moet er op pagina 54 van phi een intervieuw met havvla staan
 

DeletedUser

Gast
Leuke interviews uit Iota en Kappa. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18813

Gast
Geweldig interview van Kappa (:
Mijn felicitaties aan de interviewer!
 

DeletedUser12379

Gast
Iota heeft een heel mooi stuk. Ik zou hier graag Iserbytje voor willen bedanken want keer op keer schrijft hij een mooi stuk voor mijn lievelingswereld!
 

DeletedUser13380

Gast
Heel mooi, ben alleen een kleeeiiin beetje teleurgesteld in Nu, maarja :(

Voor de rest ziet ie er echt geweldig uit!
 

DeletedUser

Gast
Heb toch heel sterk de indruk dat het deel over de wereld Phi, volledige onderdelen ontbreken. Het interview met Havvla is al genoemd, maar ook in het 2 onderwerp wordt gemeld dat deze uitgave bomvol zou moeten staan met ............

Daarnaast vind ik persoonlijk het echt onzinnig dat er een onderwerp is dat wordt benoemd Dream en STORM, over Dream prima, maar STORM is een eendagsvlieg geweest, een alliantie die nooit hoger heeft gestaan dan de 15e plek op de alliantieranglijst en na 5/6 dagen eigenlijk weer van het toneel was verdwenen, omdat leden van die alliantie alsnog zijn overgestapt naar diverse andere allianties.

Beste Matthijs, ingame hebben wij naar aanleiding van de uitgave 26 een aantal PMs uitgewisseld, waarin ik je hebt aangegeven hoe je tewerk zou moeten gaan, maar helaas.

Het is een gratis uitgave, dus ik kan mijn abonnement helaas niet opzeggen, maar ik zou het wel willen.
 

DeletedUser19747

Gast
Heb toch heel sterk de indruk dat het deel over de wereld Phi, volledige onderdelen ontbreken. Het interview met Havvla is al genoemd, maar ook in het 2 onderwerp wordt gemeld dat deze uitgave bomvol zou moeten staan met ............

Daarnaast vind ik persoonlijk het echt onzinnig dat er een onderwerp is dat wordt benoemd Dream en STORM, over Dream prima, maar STORM is een eendagsvlieg geweest, een alliantie die nooit hoger heeft gestaan dan de 15e plek op de alliantieranglijst en na 5/6 dagen eigenlijk weer van het toneel was verdwenen, omdat leden van die alliantie alsnog zijn overgestapt naar diverse andere allianties.

Het is een gratis uitgave, dus ik kan mijn abonnement helaas niet opzeggen, maar ik zou het wel willen.

hier ben ik het volledig mee eens, er missen gewoon teveel dingen, als je ze niet voor elkaar kan krijgen of wat de reden dan ook is, kondig het dan niet aan. niemand mist het op die manier
 
Bovenaan