• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #27

DeletedUser

Gast
mooie uitgave!
mooi voorblad ook :D


tis alleen jammer dat het stukje van delta niet klopt
want Ghost-Vortex bestaat al een maand niet meer dus weet niet
welk doel hij berijkt hebt maar niet de goede die hij dacht
best wel lach wekkent dat hij nog steets met Ghost-Vortex bezich is terwel de ally all en maand niet meer bestaat
dat noem ik meer een blunder :) :) :) :)
 

DeletedUser12379

Gast
Ik speel niet op delta dus mij maakt het niks uit. Ik spreek me telkens uit over mijn eigen werelden, in dit geval Iota en hier kan ik wel veel positieve dingen over zeggen.
 

DeletedUser15574

Gast
tis alleen jammer dat het stukje van delta niet klopt
want Ghost-Vortex bestaat al een maand niet meer dus weet niet
welk doel hij berijkt hebt maar niet de goede die hij dacht
best wel lach wekkent dat hij nog steets met Ghost-Vortex bezich is terwel de ally all en maand niet meer bestaat
dat noem ik meer een blunder :) :) :) :)
ik denk dat dit komt omdat het stuk al 3 weken voor de echte uitgave al klaar was
 

DeletedUser5549

Gast
Dat stuk over sigma slaat nergens op lever dan niks in, allemaal dingen uit de grote tover hoed gehaald. als je alleen al 5min aan de welbekende statistieken sites had besteed. had je gezien dat je onzin aan het verkondigen bent. Ik snap überhaupt niet dat jullie zo'n slecht stuk publiceren. Dat het geen officiële krant is heb ik begrip voor maar dat jullie verhalen gaan verzinnen dat slaat werkelijk waar nergens op.
 

DeletedUser

Gast
Dat stuk over sigma slaat nergens op lever dan niks in, allemaal dingen uit de grote tover hoed gehaald. als je alleen al 5min aan de welbekende statistieken sites had besteed. had je gezien dat je onzin aan het verkondigen bent. Ik snap überhaupt niet dat jullie zo'n slecht stuk publiceren. Dat het geen officiële krant is heb ik begrip voor maar dat jullie verhalen gaan verzinnen dat slaat werkelijk waar nergens op.

Hoor ik hier een gastartikel aankomen?
 

DeletedUser

Gast
ik denk dat dit komt omdat het stuk al 3 weken voor de echte uitgave al klaar was

nee want de aanvallen en over namen van die WW dorp is nog geen twee weken trug
dus als het verhaaltje toen al bestont vind ik het knap
maar goed styl wilt zich beter voor doen dat dat het in werkelijk was
omdat de beste man waarschijnlijk niet tegen zijn verlies kan
en al was het verhaal wel drie weken trug al klaar
Ghost-Vortex bestaat al 6 weken niet meer
dus die overwinning heeft hij al verloren
 

DeletedUser

Gast
Kan ik hier ook input leveren voor GrepolisTimes #28?

Kan er een rectificatie komen op de communicatie met betrekking tot de "Vredestijd" in de GrepoTimes?

Er staat dat de kolonisatie schepen niet na 23-12-2012 18:00:00 verstuurt mogen worden. En ook het Support had aangegeven dat je gewoon kolonisatie schepen gewoon tot 17:59 op 23-13-2012 kon versturen en deze gewoon in "Vredestijd" zouden landen in de stad waar ze heen zijn verstuurt als aanval zijnde.

Echter kon dit mooi niet en zijn er door de gebrekkige/foutieve communicatie van InnoGames en het Support er een goed aantal betalende spelers hierdoor gedupeerd. Omdat deze de bouwtijden van de kolonisatie schepen hebben verkort zodat ze op basis van informatie van InnoGames en het Support nog de kolonisatie schepen nog konden versturen. (daar buiten gelaten of het een goede tactiek is om een kolo bouwtijd in te korten met goud).

Een rectificatie en excuus zou wel op zijn plaats zijn, mede omdat het support de fout niet wil toegeven.
 

DeletedUser

Gast
Kan ik hier ook input leveren voor GrepolisTimes #28?

Kan er een rectificatie komen op de communicatie met betrekking tot de "Vredestijd" in de GrepoTimes?

Er staat dat de kolonisatie schepen niet na 23-12-2012 18:00:00 verstuurt mogen worden. En ook het Support had aangegeven dat je gewoon kolonisatie schepen gewoon tot 17:59 op 23-13-2012 kon versturen en deze gewoon in "Vredestijd" zouden landen in de stad waar ze heen zijn verstuurt als aanval zijnde.

Echter kon dit mooi niet en zijn er door de gebrekkige/foutieve communicatie van InnoGames en het Support er een goed aantal betalende spelers hierdoor gedupeerd. Omdat deze de bouwtijden van de kolonisatie schepen hebben verkort zodat ze op basis van informatie van InnoGames en het Support nog de kolonisatie schepen nog konden versturen. (daar buiten gelaten of het een goede tactiek is om een kolo bouwtijd in te korten met goud).

Een rectificatie en excuus zou wel op zijn plaats zijn, mede omdat het support de fout niet wil toegeven.

Ik denk niet dat dat veel zin heeft aangezien de vredestijden al (zo goed als) afgelopen zijn wanneer Grepolis Times #28 zal verschijnen. Daarnaast is dat niet echt de bedoeling van Grepolis Times. Grepolis Times heeft trouwens niets met de Supportdienst te maken; dit zijn 2 afzonderlijke groepen die onafhankelijk van elkaar werken. Het enige wat ze met elkaar te maken hebben is dat je de supportdienst kan gebruiken om klachten over de leiding van Grepolis Times te melden, als je er met de leiding niet uit kan komen. ;)
 

DeletedUser

Gast
Wegens de drukte van de feestdagen zal Grepolis Times #28 pas op 2 januari 2013 verschijnen. :) We willen immers kwaliteit vooropstellen aan snelheid en we publiceren liever een degelijke uitgave een dag later dan een onvolledige uitgave op de juiste datum.

Onze excuses voor de vertraging!


Met vriendelijke groet,
Grepolis Times Team
 
Bovenaan