• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #28

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - uitgave #28
Beste lezers,


Het was weer een koude maand, brrr! Maar het was ook zeker een maand vol gezelligheid en samenzijn tijdens de kerstdagen. We kregen geen witte Kerst, maar de hele familie kon gezellig samen, met- of zonder cadeaus onder de kerstboom zitten en daar draait het allemaal om. Of je nu hebt doorgedaan met vrienden of met de familie aftelde naar 2013, je hebt kunnen genieten van de vele vuurpijlen die in de Belgische en Nederlandse lucht werden gestuurd.
Hopelijk heb je niet teveel “foute cadeaus” gekregen en kreeg je wat je verwachtte… Hier vind je nog een laat cadeautje: de 28[SUP]e[/SUP] uitgave van Grepolis Times.
Een gelukkig nieuwjaar en veel leesplezier in uitgave #28!



Hoewel we deze maand nieuwe reporters mochten verwelkomen, zijn we nog steeds op zoek naar creatieve schrijvers. Voel jij je geroepen om bij de Times te komen, meld je dan aan!

Met vriendelijke groet,
Jullie GrepolisTimesTeam
 

DeletedUser9429

Gast
Ziet er goed uit :)
Echter valt de achtergrond op sommige pagina's weg bij mij. Maar dat probleem ligt bij mij waarschijnlijk. Nog iemand?
 

DeletedUser

Gast
redelijk evenwichtige uitgave, Flip schijft helaas wel erg uit zijn eigen perspectief, maar almet al een leuke uitgave, objectivitiet wordt steeds beter, jammer dat de problemen rond de communicatie over de vredestijd worden vermeden cq gedecimaliseerd ;) Maar voor de rest best nice ;)
 

DeletedUser

Gast
Ziet er goed uit :)
Echter valt de achtergrond op sommige pagina's weg bij mij. Maar dat probleem ligt bij mij waarschijnlijk. Nog iemand?
Dat is al enkele uitgaven zo bij sommige lezers, maar we kunnen er niets aan doen, spijtig genoeg... :p Hopelijk stoort 't niet teveel. :D
 

Noorddam

Harpij
Erg leuke uitgave. De Zwarte Ridder heeft weer een aantal mooie artikelen (Waaronder 'Aankondigingen') geschreven.
De nieuwste reporters, waaronder RSCL Crusader, hebben ook hun beste kanten laten zien.
De voorkant is weer eens erg mooi.
Ga zo door iedereen!
 

DeletedUser

Gast
Zelf ben ik Nieuw als Reporter ik werk namelijk in de Wereld Ksi, ik zou graag weten wat jullie van dit artikel vinden

Groet
Starr
 

DeletedUser6663

Gast
Zelf ben ik Nieuw als Reporter ik werk namelijk in de Wereld Ksi, ik zou graag weten wat jullie van dit artikel vinden

Groet
Starr

Ik speel er zelf niet, dus ik weet niet of alles klopt, maar het ziet er zeer mooi en overzichtelijk uit.
 

DeletedUser

Gast
Haha, ook voor mij m'n 1e keer, ging volgens mij vrij goed maar opbouwend commentaar is altijd welkom! :)

Hoop dat we uiteindelijk voor alle werelden een reporter krijgen, voor mensen die nog twijfelen, gewoon doen, is hartstikke leuk! 8-)
 

DeletedUser16395

Gast
Ik heb hier geen bericht in men inbox van gekregen (aankondigingen)
 
Bovenaan