• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #28

DeletedUser

Gast
dit is de eerste keer dat ik Grepolis Times lees, maar het zag er goed uit! volgende keer zal ik ook weer kijken
 

DeletedUser14929

Gast
Leuk dat eta nu weer reporters heeft maar zal toch graag willen dat het wat meer van uit een onpartijdige ooghoek wordt gekeken, lees graag hoe het met heel me oude wereldje gaat.



Dat zouden wimpie21 en ik ook graag willen, maar wij krijgen vaak geen responds van de andere kant:(

Wat wij ook jammer vinden natuurlijk!
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat er helemaal niets is over Omnikron. Net voor editie 27 heef Titans het 4e WW voltooid en daarmee de WW's gewonnen. Lijkt me toch een belangrijk nieuwtje zoiets. Ondertussen hebben we het 5e WW ook binnen en moeten we er nog 2 voor de wereld overheersing
 

DeletedUser9538

Gast
Mooie Grepolis Times.
Alleen jammer dat de voorspellende gaven van De Zwarte Ridder niet helemaal juist zijn.

Inmiddels is de strijd over de wereldwonderen op Delta definitief beslist.
Het fel begeerde kroontje is inmiddels uitgereikt. Het voltooien van de 7 Wereldwonderen door 1 (één) alliantie is volbracht.

Het zal niemand verbazen dat dit door de meest constante factor van Delta is gebeurd........

ITHACA!!!

Gefeliciteerd alliantiegenoten!
Complimenten!

Eric
 

leipo

Slingeraar
jij ook gefeliciteerd Eric
dat hebben we mooi rap gedaan ff die laatste WW slopen bij GV
en bij ons het bouwen aan te klikken hij was immers al gevuld met gs
gr pascal
 

DeletedUser

Gast
Het is alleen erg jammer dat je geen meerdere kroontjes, zoals je die wel voor beste aanvaller van de dag ed, kunt krijgen. Ik heb nu op 2 werelden meegeholpen om de 7 wereldwonderen binnen te halen maar ik kan dat nergens terug vinden ... 8-)
 
Bovenaan